-Lisa imk čia knygos ir kitkas.
Pasakė Jisoo.
Paėmiau maišiuką.-Atsiprašau už šiandien... - ir vėl atsiprašimai...
-Atleidžiu. - pasakiau ir ėjau atgal į kambarį.
Žiūrėjau kas maiše ir pradėjau dainuoti.
Taehyung dar nepareina reikia eiti... Jis tarp kambario durų... Ir jis turbūt išgirdo kaip aš dainuoju. Pajutau kaip kaista žandai. Tai nuleidau galvą.
-Kur išmokai? - taip jis girdėjo...
-Ką išmokau? - tipo nieko nežinau...
-Dainuoti. - pasakęs įžengė į kambarį.
-Aš dainuot nemoku... - net nebemoku kalbėt.
-Pamiršk.Po kokios valandos nuėjom miegoti.
•••
Atsikėliau nuo žadintuvo, bet nelipau iš lovos kaip visada.
Jau žadėjau jį išjungti, bet... susiliečiau rankomis su Taehyung. Bet greitai patraukiau ranką ir nusisukau į kitą pusę. Žinoma turėjau išrausti.-Lisa aš dabar nueisiu į vonią, o tu paskui. - pasakęs nuėjo ten.
Po 10 minučių grįžo.
Aš ten nuėjau.
Derinys?:Išėjau iš vonios. Pasiėmiau telefoną ir kuprinę.
-Gražiai atrodai. - komplimentas nuo jo...
-Ačiū... - nuleidau galvą.
-Ir vėl rausti. Neslėpk to aš vistiek žinau - tada atėjo pakėlė galvą.
-Nu va taip geriau. Einam.Nusekiau paskui jį į virtuvę.
-Norėsi ko? - paklausė.-Beleko. - atsakiau.
-Ateik arčiau ir pažiūrėk. - atėjau prie šaldytuvo.
-Iš tikro tu pavarei. Aš paklausiau ko tu nori, bet neminėjau maisto... - greit atsisukau į jį.-Tu!...
-Ups... - pradėjo bėgti.
-Nebėk! - šaukiau, kad jis sustotų.
-Pagauk! - atšaukė.
-Tada aš einu į mokyklą viena. - ramiai pasakiau ir ėjau link durų.
-Gerai, gerai ateinu.
Sustojau ir į jį pažiūrėjau "piktom,, akim.
-Nors obuolį pasiimk. - pasakė įsikando į obuolį ir kitą davė man.
-Gerai. Bet kas ką tik įvyko? Paaiškink. - pasakiau vėl tipo supykus.
-Tingiu. - tarė ir užsidėjo kepurę.
-O tau nešalta tik su megztiniu? - paklausė Taehyung.
-Gal, bet gerai ir taip. - pasakiau. Bet vistiek nusivilko striukę.
-Man jos nereikia. Va ir autobusas atvažiavo.-Kaip nori. - atsakė.
Įlipom į autobusą. Nu jis ne mokyklinis, bet paprastas.Privažiavom mokyklą... Ten žmonių minios. Kas galėtu atsitikti?
Išlipau iš autobuso visi aplink mane. Paskui išlipo ir Taehyung.
-Kas čia vyksta? - paklausiau jo.-Žurnalistai. - atsakė.
-Ko jiems? Ir dar prie mūsų.
-Ai turbūt matė instagrame mane ir tave pas Jungkook profilį. - kodėl taip visi turėtų kažką daryti? Normalus žmogus ir gyvena kaip nori.
-V ar ji jūsų mergina? Ar žadat turėti vaikų? Kada vestuvės? - pradėjo jo klausinėti žurnalistė. Pala jis V? Kodėl jį taip vadina.
-Ji nėra mano mergina tik draugė. - pasakęs stūmė mane pro žurnalistų gaują.
-Kodėl tave pavadino V? Ir prie ko čia mūsų nuotrauka? - vis jo klausinėjau.
-Paskui paaiškinsiu. - pasakė.
Ir mus pradėjo vytis žurnalistų armija. Pradėjom bėgti.•Mokykloj•
-Dabar paaiškink viską. - pasakiau jam.
-Gerai. V yra mano sceninis vardas. Aš negimiau čia gimiau korėjo. Mano grupė įsibarstė į visus pasaulio kampus. Mūsų yra 7. O
Ir vienas iš narių yra Jungkook. - pasakė... V?... Grupė?... Korėja?... Jungkook?... Ir aš nieko nežinojau... Okey.
-O Jungkook tau nieko ir nesakė? Spėju iš pirmo karto.-Pala tai tu kažkas panašaus kaip ir dainininkas... - paklausiau nes visos informacijos nesuvirškinau.
-Jo. - Chaosas...
-Tu korėjoi populiarus dainininkas? - vėl pradėjau klausinėt.
-Ne tik dainininkas, bet ir aktorius. - okey reikės taikytis su šituo.
-Tai tu nuo visko pabėgai? Nuo fanų, nuo šlovės. - klausimas.
-Taip, ir yra toks dalykas kaip, mes visi užprivatinom visus instagramus, facebookus, ir t.t., bet ne Jungkook. Jai ne jis dabar viskas būtų buve gerai... - vargšai ta grupelė. Išsiskirstė po pasaulį. Vieni patys...
ESTÁS LEYENDO
The Truth || Lalisa
FanficAš esu Lalisa. Mane visi vadina tiesiog - Lisa. Man 16. Aš gyveni su draugėmis Jisoo ir Yoonji (Yoonrae). Iišsivadavus is praeities einu į mokyklą, bet mano praeities košmaras pasirode ir vėl. Mane ramino draugas turiu omenyje - Taehyung. #1- Lisa (...