∆Lisa∆
-Ar galim šiandien susitikt parke svarbiam reikalui? Gal kokią ketvirtą? - paklausiau jo, gal ir su viltimi, kad jis sutiks, bet ne jis turi svarbesnių reikalų.
-Gerai, o koks tas svarbus reikalas? - paklausė Taehyung.
-Išsipasakoti... - nu joo...
-Kad būtų lengviau gali pas mane ateiti po pamokų. Ką? - ta mintis visai faina.
-Gerai tik su viena sąlyga. - haha.
-Su sąlyga... Num ir kokia? - pažiūrėjau jam į akis.
-Kad būsim draugai, kad abu vienas kitam padėsim ir laimėj ir nelaimėj, apginsim vienas kitą ir taip toliau? Ką? - nu jo paklausiau, kad jis labiau manim pasitikėtų ir aš juo.
-Žinoma aš svajojau apie tokią draugę, tik... Jos neradau iki dabar. - pasakęs mane šiltai apkabino.
-Aš irgi. - pasakiau dar jo glėbyje.
-Lisa tave kvie... Sorry.∆Yoonji∆
Lisa iš niekur nieko išbėgo nuo čia.
-Jisoo aš einu pas ją. - pasakiau ir nuėjau link klasės.
-Palauk aš irgi einu su tavim pas Lisa. -Pasakė Jisoo.
Ir ten nuėjom. Bet buvo žiauru nes negalėjom eiti į kitas klases. Ir dar turėjom laukti kokias 10 min. kol ateis koksai klasiokas ir pasakyti, kad ją pakviestų.Po 10 min.
-Momo pakviesk Lisa. - pasakiau Momo, nes ji išėjo iš klasės.
-Gerai. - ir ji nuėjo jos pakviesti.Ji grįžo... Kodėl?
-Ar Lisa neateis? - susirūpinau.
-Ne, nes du balandėliai dabar burkuojasi, o balandėliai tai Lisa Ir Taehyung... -... Nu jo ji mėgsta pabendrauti, bet ne iki tokio lygio tai yra apsikabinimai... Nebent... Ot apie tai nepagalvojau.
-Jisoo Lisa turi vaikiną.∆Lisa∆
-Lisa tave kvie... Sorry. - Ups... Mus pamatė. Visa išraudau nors jis mano draugas bus bėdos...
-Tai ne apie tai ką galvoji Momo. -... Ji išėjo.
Aš nuėjau paskui ją. Ir išgirdau:
-Jisoo, Lisa turi vaikiną. - Yoonji nuėjo per toli.
-Ką tu čia šneki Yoonji?! Jis tik mano draugas. Žinai ką?! Aš tik noriu bendrauti su kitai, o kai būnu su vaikinais tu jau mus palaikai pora! Tik ne su Jungkook. Jis buvo man viskas kol tėvai nepasakė, kad su juo turiu išsiskirti, tik mane ir jį laikei ne pora. Ir kodėl aš visada tau tą pati turiu sakyti tu NIEKADA nieko nesupranti nes nesi patyrus tokio jausmo! Žinot manęs nelaukit aš šiąnakt negrįšiu. - nusisukau ir nuėjau link klasės. Kodėl aš vis įžiūriu kažkiek pykčio į visus žmones tik ne į du žmones. Jisoo ir Taehyung... Aš susinervinu labai greitai. Gal viskas yra tik per jausmus? Gal aš nenoriu nieko nieko niekada įsimylėti? Jei taip tai tik mano eilinė klaida. Mano klaidų atsiranda per ne lyg dažnai. Man reikia pailsėti nuo viso gyvenimo.Per visas likusias pamokas nekalbėjai su Yoonji, nes visada mes sėdim kartu išskyrus per matematika nes mus ten išskiria. Aš matematikoj sėdžiu su Taehyung, nes kai Yoonji nebūdavo klasėj aš sėdėdavai viena, bet tai gerai, kad aš kur sėdėjau viena sėdžiu su Taehyung.
•Po pamokų + autobuse•
Aš dar nežinau kur dėsiuos per visą tą naktį, bet žinau, kad įsipainiosiu į baisią situaciją, o gal ir ne? Kas žino?... Aš žinau, bet ne aš pas jį ne nakvosiu, o gal, bet neturiu kitos išeities.
-Taehyung, ar galiu nakčiai pas tave nes susipykau su draugėm. Jei tavo mama leis?
-Aš gyvenu vienas, bet ar tu neturėtum jų atsiprašyti? - paklausė jis. Aš į jį atsisukau.
-Ne, nes Yoonji man padarė gėda ir netik, ji pasakė... - mane pertraukė jis.
-Pala, pirma gerai nakvok pas mane, net yra bėda, o antrą pamiršk praeitį. - bėda?
-Kokia dar bėda? Pala... nejaugi viena lova? - ir kodėl viena lova...
-Taip, bet aš galiu miegoti ir ant sofos. - Nustojom kalbėtis, nes visi... Į mus žiūrėjo, off course, kad aš išraudau. Savo veidą paslėpiau Taehyung pečiuose.
-Žinai yra vienas dalykas, kad tu neturi rytojaus pamokų knygų...
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Truth || Lalisa
FanficAš esu Lalisa. Mane visi vadina tiesiog - Lisa. Man 16. Aš gyveni su draugėmis Jisoo ir Yoonji (Yoonrae). Iišsivadavus is praeities einu į mokyklą, bet mano praeities košmaras pasirode ir vėl. Mane ramino draugas turiu omenyje - Taehyung. #1- Lisa (...