—Coldplay/Scientist—
•••
Göz alabildiğince uzanan pürüzsüz bembeyaz örtünün üzerinde öylesine uzanan bedenden gözlerini alamıyordu genç adam. Ağırlığına yenilen göz yaşları yanaklarından süzülürken gökyüzünde ona eşlik eden kar taneleri uçuşuyordu ve sıcak göz yaşlarının yanağında bıraktığı ıslaklığa yapışıyordu.
Kalbinin tıpkı göz yaşları gibi ağır geldiği o anlarda söküp atmak istiyordu onu, bu kadar acıması ona ağır geliyordu. Omuzlarındaki yük, kalbindeki adam, yanaklarına yapışan kar taneleri, göz yaşlarıyla artan hüzün, acı, keder, yalnızlık, terkedilmişlik, pişmanlık, ama en çok da önünde yatan bedenin ölümü... Çok ağırdı.
Şuursuzca ağlıyordu sadece. Yapabileceği bir şey yoktu. Çoktan geç kalmıştı bile. Beyaz kar tanelerinin yapıştığı saçları yine yerdeki beyaz örtüye saçılmış, hareketsizce yatıyordu özlem duyduğu her şeyiyle.
"Yemin ederim seni bulacağım Namjoon." dedi boğazından hırıltı benzeri çıkan sesiyle. "Seni bulacağım. Seni bulacağım ve-"
Cümlesini tamamlayamadan tekrar hıçkırıklara boğuldu. Daha önce acıyı hiç bu kadar somut hissetmemişti. Damarlarında akan kana bile karışmıştı bu acı. İçi dışına çıkacak gibi ağlaması ve yerdeki bedene sarılarak göz yaşlarını soğuk yanaklara düşürmesi bundandı.Çok acıyordu.
Çok fazla acıyordu ve,
kar taneleri yerde uzanan iki bedeni de yavaş yavaş örterken, kalbi diğerine göre daha cansız atan genç adam bileğinde yavaş yavaş yok olan zambak dövmesini izlerken kendine bir söz verdi.
Kim Taehyung, her şeyi olan biricik sevgilisi Kim Namjoon'u bulmak için kendine bir söz verdi.
'Seni bulmak zorundayım, zambak.'
•••
Daha önceki hesabımda yayımlamıştım, ama pek ilgi yoktu. Burada da yayınlayacağım çünkü neden olmasın :3
Umarım beğenirsiniz.
Yazarken fan yapımı bir videodan esinlendim. Final bölümünde sizlerle paylaşacağım, merak etmeyin.
#BU ARADA HİKAYE ANGST#
Etiketlere yazdım ama farketmeyen olur diye buradan da söyleyeyim dedim.
Angst diye okumamazlık yaparsanız diyecek bir şeyim yok, ama bir şans verin isterim.Her neyse, kendinize iyi bakın.
-yuki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✓] Lilium ¦ Vmon ¦
FanfictionTamamlandı. "Doğum ve ölüm arasında alınan bir kokulu nefestir zambak..." Taehyung gülümseyerek kafasını Namjoon'un omzuna koydu. "Bana bu yüzden mi zambak diyorsun? Tek nefeslik tüm hayatın ben olduğum için mi?"