•••
"Japonya'da evlenmeye ne dersin? Ya da belki Avrupa kıtasına açılmalıyız. Biraz daha farklı insanlar ve daha farklı yerler görürüz. Fransa, Almanya ya da İngiltere..."
Taehyung gülümseyerek dizleri üstündeki başın saçlarını okşuyor ve ağzından hevesle çıkan her kelimeyi dikkatle dinliyordu.
Namjoon kutusunu kaybettiği için parmaklarının ucunda tuttuğu alyanslarla ona evlilik teklifi edeli yalnızca birkaç saat olmuştu. Şimdi ise birlikte deniz kenarındaki banklardan birine oturmuş gecenin karanlığında deniz yüzeyinde parlayan yakamozu izleyerek evlilik törenini konuşuyorlardı. Kore'de eşcinsel evlilik henüz yasal olmadığından gidecekleri başka ülkeler arıyorlardı. Elbette bu da zaman alacak bir şeydi. İlk önce evlenecekleri ülkenin vatandaşlığını almalıydılar, gerçekten uzun ve sancılı bir dönem olacaktı ama onlar el ele, diz dize birbirlerinin yanında olacaklardı.
"Kanada'ya ne dersin?" dedi Taehyung sevgilisinin abartılı mimiklerinin keyfini çıkarırken. Namjoon hevesle kafasını salladı ve güldü. "Kanada harika bir seçim olabilir. Evet evet..."
Taehyung gülerek işaret parmağı ile Namjoon'un yüzünü sevdi. Elmacık kemiklerine daireler çizip, burnunun ucuyla oynadı. Kapanan göz kapaklarına da öpücükler koydu."Kolay olmayacak biliyorum ama seninleyken bir önemi yok zambak." Namjoon deniz havasını ciğerlerine doldurarak dudaklarına değen parmağı öptü. İkisi birlikte kıkırdarken denizdeki dalga sesleri arka plandaydı ve şu an gerçekten huzurluydular.
Onlar yan yanayken zaten hep huzurluydular, birbirlerine kenetlenen elleri ve aynı hızla, aynı ritimle atan kalpleri buna yeterdi.
"Çocuk da evlat edinir miyiz?" Taehyung'un belki de bu hayattan Namjoon dışında istediği tek şey Namjoon ile bakabileceği şirin bir kız çocuğuydu. Aslında erkek de olurdu. Cinsiyetinin veya ırkının bir önemi yoktu. Kocaman elleri arasında minicik parmakları görmek ve hissetmek istiyordu. Herkesin yaşadığı klişeleri yaşamak, sabahlara kadar uyumayan bebeğinin başında beklemek istiyordu.
"Sen istersin de edinmeyiz miyiz? İstediğin kadar hem de. Hepsiyle tek tek ilgileneceğime ve hepinizi mutlu etmek için elimden geleni yapacağıma şimdiden söz verebilirim."
Taehyung kocaman gülümsedi.
"Ver o zaman. Bana ailemizi mutlu etmek için elinden gelenin en fazlasını yapacağına söz ver.""Söz veriyorum zambak. Henüz olmasa da gelecekteki evlatlarımı ve biricik kocamı çok seveceğim, onlar için her şeyi yapacağım. Söz".
•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✓] Lilium ¦ Vmon ¦
FanfictionTamamlandı. "Doğum ve ölüm arasında alınan bir kokulu nefestir zambak..." Taehyung gülümseyerek kafasını Namjoon'un omzuna koydu. "Bana bu yüzden mi zambak diyorsun? Tek nefeslik tüm hayatın ben olduğum için mi?"