Megan Ropel- mam 17 lat. Mieszkam z rodzicami. Mam starszego brata Davida. Jestem typową Tumblr. Jestem królową wyścigów, jeszcze nigdy nie przegrałam. Mam kanał na YouTube. Wcześniej byłam też modelką, ale przez jedną rzecz musiałam z tym skączyć. Później się wszystkiego dowiecie. Mam brązowe włosy i szare oczy. Jestem bardzo szczupła. Mam 164 cm wzrostu. Kilka tatuaży i kolczyków.
David Ropel- ma 19 lat. Wyprowadził się z domu w wieku 17 lat. Mieszka z czwórką przyjaciół. Jest zabawny i trochę nad opiekuńczy. Jest bad boy'em. Bierze udział w nielegalnych wyścigach. Ma brązowe włosy i szare oczy. Raczej chudy, umięśniony. Ma 178 cm wzrostu. Kilka tatuaży.Matt Engrad- najlepszy przyjaciel Davida. Mieszka z Davidem i resztą. Ma 19 lat. Jest bardzo zabawny, troszczy się o przyjaciół, czasami zachowuje się jak debil. Jest bad boy'em. Jest królem nielegalnych wyścigów. Ciemny blondyn z szarymi oczami. Szczupły, umięśniony. Ma 182 cm wzrostu. Kilka tatuaży i kolczyk na języku.
Luke Berkan- przyjaciel Davida. Mieszka z Davidem, Mattem i innymi. Ma 19 lat. Jest zabawny i opiekuńczy. Jest bad boy'em. Bierze udział w nielegalnych wyścigach. Ma brązowe włosy i brązowe oczy. Szczupły, umięśniony. Ma 174 cm wzrostu. Dwa tatuaże i kolczyk w uchu.
Chris Tuber- przyjaciel Davida. Mieszka z Davidem, Mattem, Lukiem i innymi. Ma 19 lat. Uwielbia zakupy. Jest zabawny i opiekuńczy. Jako jedyny z nich nie zachowuje się jak bad boy. Ogląda nielegalne wyścigi i kibicuje kolegom. Ma brązowe włosy i szare oczy. Szczupły umięśniony. Kilka tatuaży. Brak kolczyków.
Krystian Haryng- przyjaciel Davida. Mieszka z Davidem, Mattem, Lukiem i Chrisem. Ma 18 lat. Jest zabawny, pomocny i oczywiście troszczy się o przyjaciół. Organizuje zapisy itd. na wyścigi. Ma bardzo ciemne włosy i szare oczy. Szczupły, umięśniony. Kilka tatuaży i kolczyków.
Ola Newar- najlepsza przyjaciółka Megan. Ma 18 lat. Nie ma rodzeństwa. Typowa Tumblr. Jest modelką. Zabawna, walnięta, szalona, pomysłowa, troskliwa, pomocna. Ma pofarbowane włosy na szaro. Ciemno niebieskie oczy. Raczej szczupła. 160 cm wzrostu. Brak tatuaży. Kolczyki tylko te normalne.
Alan Joey- przyjaciel Megan. Gej. Ma 18 lat. Nie ma rodzeństwa. Jest zabawny, troskliwy, szalony. Uwielbia zakupy. Ma pofarbowane włosy na niebiesko i niebieskie oczy. Szczupły, słabo umięśniony. Brak tatuaży oraz kolczyków.
CZYTASZ
zamieszkać z bratem
Actionpo prostu zacznij czytać!!! Kiedy Megan przyjeżdża do brata, po długim czasie niewidzenia się. Poznaje kilku kumpli, z którymi mieszka jej brat, ale to nie wszystko. Spotyka jeszcze swojego byłego wroga, z którym się pogodziła. Okazuje się, że dołąc...