Sarıya dönmüş saçları ve karanlıkta kendisine gülmekten yaşarmış gözleri ile oldukça sevimli gözükse de korkuyordu.Korkusunu yenerse bağırıp evden atacaktı.
"Bana niye bu kadar tuhaf bakı-bakıyorsun miyaw?"
"ÇOCUK KEDİ-DUR BU OLMADI KEDİ ÇOCUK-"
"Bağırma-bağırmasana miyaw~"
"S-seni gören herkes korkudan bağırır"
"Ben çocuk deği-değilim tam 18 yaşındayım miyaw~"
Elleri ile yaşını yapmaya çalışsa da olmadı.Tırnakları batıyordu.Yaşı 18 olsa da çocuktu, şuan yaşına değil haline gülüyordu kedinin(!).Çok tatlıydı.Bu kediden zarar gelmez diye düşündü.
"Parmaklarımı kul-kullanamıyorum lane-lanet cadı yüzünden miyaw~"
"Anlamadım?"
"Beni evden atmazsın de-değil mi?"
"Bilmediğim bir varlığı evimde nasıl tutabilirim?"
"Eğer evde tu-tutarsan sana herşeyimi anlatırım miyaw"
"Sana güvenmiyorum. Kuyruğunu ve kulaklarını nasıl saklarsın orasını bilmem ama evimden çıkıyorsun."
Kedinin(!) karanlıkta ağlamaya hazır gözleri parlıyordu.
"Nere-nereye gideceğim hava ço-çok soğuk."
Gözleri bedenine kayınca hemen kapattı.
"GİT DOLABIMA BİR KAZAK ÇEK VE EVİMDEN ÇIK"
"ÇO-ÇOK KÖTÜSÜN *hıck* KÖTÜSÜN VE TİPSİZSİN AY-AYRICA BİRŞEYİ HATIRLAYAMAN KÖPEK-KÖPEKSİN BALIKLAR BA-BALIKLAR BİLE HERŞEYİ *hıck*HATIRLIYOR SALAK"
Dediği şeylere gülmemek için dudaklarını bastırdı.
"GÜL-GÜLMESENE"
Ayaklarını yere vura vura odasına doğru gitti ve geldi.Giydiği kazak yüzünden saçları elektiriklenmiş,ağladığı için burnu kızarmıştı.Kazak fazla büyük gelmemişti.Boşverdi ve gözleri kulaklarına takıldı.Saçlarının arasında bir taç toka varmış gibi duruyordu ve dimdikti.
"Gülmeye de-devam et *hıck* gidiyorum istediğin ol-oldu"
Elini ensesine attı ve kapıya doğru giden kedi insanın arkasından bağırdı.
"DUR GİTME EVİMDE KALMANA İZİN VERİYORUM"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Boy// BinWoo
Fanfiction"Belki bir toz parçası olup havaya karışırım belki bir su parçası olduktan sonra buharlaşıp soluduğun hava." Başlangıç Tarihi: 01.11.2018 Bitiş Tarihi: 14.02.2019 hayrankurgu #12 © sun