^^finish

280 31 29
                                    

Yorgun bir gecenin ardından tabiri caiz ise Eunwoo öküz gibi uyumuştu.

Saatin kaç olduğunu bilmiyordu, sadece biraz daha uyumak istiyordu. Yorgunluğunu hala üstünden atamamıştı, iliklerine kadar hissediyordu acısını.

Sadece birazcık daha uyuyacaktı. Fakat bu onun için tekrar bir imkansız hâline gelmişti.

Eli boşluğa gelmiş, tekrar tekrar yoklamıştı. Ama Bin yoktu.

Gözlerini açıp etrafına baktı. Her yer toparlanmış, dün sanki bir şey yaşanmamış gibiydi.

"Bin "

Biraz bağırarak söyledi adını. Dün yanında yattığına emindi.

Tekrar tekrarladı ismini ama tek bir ses duymadı.

Ayağa kalktı ve üstünü giyindi.

Evi arayıp, her yere baktı.

Korktuğu şeylerden biri olmuştu, Bin yoktu.

Yatağına geri oturdu.

Bunlar olmuş olabilir miydi?

Olmasaydı bedenindeki bu acı neye işaretti?

Veya üstünün çıplak olması...

Sıkıntıyla yatağına oturdu.

Ağlamasına ramak kalmıştı. Telefonuna saatin kaç olduğuna dair bakacak iken eli bir kağıda değdi.

O sırada yere küçük bir yumak düştü. Yerden yumağı alıp yanına koydu ve yazıya odaklanmaya çalıştı.

'Büyülere inanmazdım ta ki şu ana kadar Eunwoo. Ben daha yeni reşit olmuş bir erkek çocuğuyum fakat davranışlarım ve bedenim reşit bir erkek çocuğuna eşit değil. Ama sen benden de masumsun, yeni reşit olmama rağmen...

Bunu ait olduğum yere gitmeden önce yazıyorum.

Seni üzdüğümü biliyorum. Özür dilerim, gitmeliyim. Daha fazla tüy yumağın ve sevgilin olarak yanında duramayacağım.

Bizden iyi olurdu ama.

Yaptığım tüm şeylerin cezasını çektim, sana sahip olup bıraktıktan sonra ne olacağını bilemiyorum.

Belki bir toz parçası olup havaya karışırım belki bir su parçası olduktan sonra buharlaşıp soluduğun hava.

Seni sevdim. Sen bir orkide kadar güzelsin.

En sevdiğim çiçek orkide evet.

Ama bir süre sonra soluyorsun. Yani benim iğrenç hevesim, sevgim yüzünden neler oluyor, lanet olsun.

Bu şerefsizi unutmazsın biliyorum.

Sevgilerle,

Kediciğin. '

Art arda küfürler savurdu Eunwoo.

Bunu yapacağı bir kere olsun aklının ucundan geçmemişti.

Sanha ona böyle bir kötülük yapmazdı, bundan emindi.

Elinde mektuba iki göz yaşı akıttı. Sonra da bir kenara fırlattı.

Bin'in gerçekten bunu nasıl yaptığını bilemiyordu.

Ona yardım etmişti, onu belki de sevmişti.

Yastığına sarılıp hıçkıra hıçkıra ağlarken saçlarında bir el hissetti.

"Güzel kalplim. "

Kafasını kaldırdı.

"SEN NASIL BURADASIN?! "

"DUR FIRLATMA O BİBLOYU BIRAK "

Bin karşında kanlı canlı gerçekten insan olarak duruyordu.

Sakince daha fazla ağlayarak elinden düşürdü bibloyu.

"İki göz yaşın sayesinde buradayım, yoksa birinin evinde hamam böceği görevini görüyordum. "

"Lanet olsun. "

Bin kollarıyla Eunwoo'yu sararken, Eunwoo kokusunu içine çekti ve ağlamaya devam etti.

Bir kaç yıl sonra Bin, okulundan mezun olup düzgün bir işe girmişti. Hatta birbirlerinin aileleri ile de tanışmışlardı.

Bayan Le, Eunwoo'nun kedisinin öldüğünü(!) duyunca yıkılsa da her şey daha düzgün geçmişti. Çünkü Bin korkusundan ve Eunwoo'nun onu biraz hırpalamasından dolayı herkese daha iyi davranmaya çalışıyordu.

Özellikle sevgilisi Eunwoo'ya.

EVETTT FİNAL BÖLÜMÜ SONU BAĞLAYAMADIM SPEHJDPAPWJDJDOS O CADI GELİP BENİ TAŞA ÇEVİRECEK NEYSE OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM

itiraf etmeliyim gerçekten berbat bir kitaptı

Bir de diğer bölümü ve bu bölümü oylamayıp okuyanların kafasına çekiç ile vuruyoruz kopartana kadar, lütfen oylamayı unutmayın hdqpkejdka

BinWoo ile kalın ♥♥♥

2023'den merhaba. Bu ficten nefret ediyorum ama eski yazdıklarım aklıma geliyor. Moon Binden gülerek bahsettiğim zamanlar. Onu o kadar çok seviyordum ki... öleceği günden bir gün önce yemin ederim kendimi öldürecektim. Ama sonra durdum... duemasaydım belmi de aynı zamanda buluşacaktık. Merak etmeyin şimdi iyiyim ben ama onun beni bırakıp gitmesini atlatamıyorum. Ben onu bırakıp gitmemiştim. Yemin ederim bileğimde bir iz bile kalmadı
Seni çok seviyorum Moon Bin. Ruhun evini bulamadıysa yanımda yer var. Ben seni çok seviyorum. Söz veriyorum seni rahatlayacağım yemin ederim rahat olacaksın sadece bir kere yanıma uğra, benimle konuş toza buluta karisma. Duvarimdaki posterine bile bakamıyorum. Ben de çok yorgundum. Ama böyle yapmadım
Neden dinlenmedin? Ben senin mezarını bile goremeyecrgim şimdi toprağına bile sarilamayacagim? Ölmeyi bekliyorum. Öleceğim gün seninle ruhlar aleminde buluşacağız ama. Sizi uzmek istemiyorum bunu yeni okuyan biri varsa bu fic 2018 yılında Moon Bin hayatta iken yazıldı ve Moon Bin beş gün önce hayatını kaybetti. Canım çok yanıyor.

Cat Boy// BinWooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin