^ELİNLE KAPAT BEYNİNE SIÇTIĞIM^

327 29 17
                                    

"KALK ÜSTÜMDEN EZİLDİM"

Bedenini tuttuğunda çığlık attı.

"ÇIPLAKSIN"

"NE"

İnsanlar şuan sokakta olmadığı için Tanrı'ya şükür etmelilerdi.

Bin hızla kucağından inip bedenini çantasıyla kapatmaya çalıştı.

"Neden bu kadar büyüksün ki?Dur lan dur çantadakiler yere döküldü.ELİNLE KAPAT BEYİNİNE SIÇTIĞIM"

Elinden gözleri kapalı çantayı çekti ve çantasının 2.fermuarıyla birlikte gözlerini açtı.Kıyafetlerini çıkardı,bakmayarak uzattı.

"İdare et sana olur mu bilmem benim problemim değil."

Çantasını koydu ve elleriyle tekrardan gözlerini kapattı.

"Ellerinin arasından merak ediyorsan bakabilirsin."

"Neden kapattın az önce görmemi istediğin bölgeyi o zaman?"

"Reflex"

"Bir arabanın geçmemesi ve insanların burada olmaması büyük bir şans bizim için."

"Açabilirsin."

"Emin misin?"

"Aç"

Gözlerini açtığında kıyafetlerinin tam olduğunu gördü.

"Nasıl bu hale geldin?"

"Çok saçma gelecek, araba kazası sonucu eve yaşlı bir kadın tarafından alındım.Saygısızlık yapıp kadına küfür ettim,tersledim evden çıktım bir gün sonra senin kapının önünde uyandım.Bu olayla bağlantısı var mı bilmiyorum ama bana göre kesinlikle var."

"Her neyse fazla kurcalamayacağım bir gün sonra kendimi birinin evinin önünde kurbağa olarak bulmak istemiyorum."

"Komiksin sen."

"Senin kadar olamam."

/////////////////

Bu çok hoşuma kaçtı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu çok hoşuma kaçtı

Bölüm içime pek sinmedi ama hazır boşken atayım dedim

MARHABA İnşallah İnşallah IHBEJQANFBQWEITSJGDLK Sanhanın ikide bir gülmesi niye bu kadar komik nııoewtmksgldnoıwekmtsgfdwnoe

Cat Boy// BinWooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin