^ZATEN BİR BAŞIMA SEN EKSİKTİN,KUDURUK KEDİ!!^

955 49 21
                                    

Dondurucu soğukta,yatağında karı izleyip tatilinin keyifini çıkarırken bir miyavlama sesi duydu. Boşverip kafasını yastığa koyduğunda kapı sanki zorlanıyordu. Ayağa kalkıp kapıyı açtığında kimseyi göremeyince kapıyı kapatacekken ayağına bir şeyin değmesiyle çığlık attı. Yere korkuyla bakınca bir kutu olduğunu gördü. Kim kapısının önüne bir kutu bırakırdı ki? Tereddüt ederek kutuyu açtığında içinde ufak bir yavru kedi olduğunu gördü.

"Hey seni kim buraya bıraktı?"

Korkusunu kenara bırakıp yere eğildi.Soğuktan dolayı küçük kedinin titrediğini gördü.

"Uvv hava çok soğuk seni burda nasıl bırakmışlar?Gel bakalım.Seni burda bırkamam."

Küçük kediyi eline alıp koltuğuna koydu.Kapıya gidip kutusunu aldı.Keyfine düşkün bir insan olduğundan dolayı kapıyı ona kim açtırdıysa kızacaktı ama kapıyı açtıran bir kediydi.Yine de kedi olsa bile rahatını bozduramazdı.Siyah kedi ayağına dolanınca yumuşamıştı.

"Mi-mi-miyaw"

"Acıktın-AH HAYVAN KEDİ SENİ EVİME ALDIM TIRMALA DİYE Mİ NE İSTİ-yaa ayağıma dolanmasana pis kedi şirinlik yapma."

Koltuğa oturup kucağına aldı ve tüylerini yavaş yavaş okşadı.

"M-mrrh"

Hiç bu kadar mükemmel gözlü bir kedi görmemişti.MAVİ GÖZLERE HASTAYDI!!!

"Ah, hazır evde tektim sen de minicik birşeysin.Benle kalırsan problem olmaz."

"MİYAW"

"Ne anlatmaya çalışıyorsun anlamıyorum."

Kedi kucağından kalkıp evi gezinmeye başladı.

"KEDİİ!DUR EVİ DAĞITMA SAKIN!"

Sanki dilinden anlıyordu.

"Ne saçmalıyorum ben."

Kedi cırlayıp evde koşturmaya başlayınca Eunwoo sonunda dayanamadı.

"ZATEN BİR BAŞIMA SEN EKSİKTİN,KUDURUK KEDİ!!"

Küçük kedi üstüne tırmanıp miyavlamaya devam etti.

"Seni eve aldığıma alacağıma bin pişman oldum."

*******

Cinsel sahneler ve küfür olabülür.

Cat Boy// BinWooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin