^DUR ALTTA KOMŞU VAR^

468 33 23
                                    

Kedi hızla döndü ve kendisine doğru koşmaya başladı.

"DUR ALTTA KOMŞU VAR"

Komşuyu bahane etmişti.

"Te-teşekkürler miyaw~"

***************

Yorucu geçen bir gecenin ardından mışıl mışıl uyuya kalmıştılar.Alarmın çalmasıyla kedi,Eunwoo'nun üstüne atlayıp,tırnaklarını karnına geçirdi.

"LANET GİRSİN"

"P-pardon miyaw"

Küçük siyah kedi karnın üstüne oturdu.

"A-ama a-ama sen kedisin?"

"İ-ilk burda kaldığım gece de dönmüştüm miyaw"

Eunwoo hiçbir şey anlamamıştı.Kediyi eline alıp yere koydu.

"Neden beni yere koydun miyaww"

"Canım istedi,manyak mısın kedi işim var gücüm var"

"BENİM ADIM BİN.MOON BİN.BENLEN DÜZGÜN KONUŞ HRR"

Kedinin adını öğrenmişti ama kuruğunun dikleştiğini ve tırnaklarının sivrileştiğini görünce korkudan sessizce konuştu.

"Tamam Bin.Sakin ol."

Tişörtünü çıkartıp,kedinin tırmıkladığı yere baktı.Ufak çizikler olsa da canı yanıyordu.Şifonyeri açıp içinden pamuk çıkardı ve temizledi.

"Bir daha tırmalarsan beni seni evden atarım."

"Ta-tamam ama beni sürekli tehdit etme miyaw"

Ayağa kalktı ve mutfağa ilerledi.Programına baktığında,bugün boş olduğunu gördü.Keyifle kahvesini yapıp koltuğa oturdu.

"Bana da miyaw~ "

Ayağa kalkıp buzdolabından çıkarttığı sütü bir kaseye döktü ve kedinin önüne koydu.Sütünü koklayıp geri çekildi.

"Bu kötü kokuyor"

Eunwoo,kahvesinden bir yudum alıp cevap verecekti ki sıcaklığından dolayı dilini yaktı.Ayağa hızla kalkınca kasedeki sütü devirdi ve buzdolabından bir dondurma alıp ağzına yerleştirdi.

"SÜTÜ DÖKTÜN MİYAWW~"

Acısından dolayı duymamış ve yerdeki dökülen sütü görmemiş olduğu için yere kayıp düştü.

"LONOT OLSON"

Küçük kedi eğlenmişti ki kuyruğu sallanıyordu.Kıkırdamaktan yorulup hızla evin sahibinin üstüne çıkıp bacak arasına oturdu.

Eunwoo şaşkınlıkla ağzındaki dondurmayı çekti.

"Ne yapıyorsun be?"

///////////////////////////////////////////////////

///////////////////////////////////////////////////

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Cat Boy// BinWooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin