^Yavaş ol yiğidim,hormonlarımı dizginleyemeyebilirim.^ yarı m

353 25 102
                                    


Bir eli kırışmış yorgan kılıfının  altında diğeri ise.. kedisinin üstündeydi.

Dün gece olanları hatırlamak bile istemiyordu. Ama hatırlıyordu.

[  Eunwoo için 1 yıl ama gerçekte altı saat önce ]

" Sen çok güzelsin."

"Yaklaşma bana."

" O kadar şerefsiz değiliz kendi rızan yok iken seni sikecek değilim."

" Biraz edepli olsana amcık beyinli."

Eve giderken Eunwoo'yu çileden çıkarmaya çalışan insanımsı hayvan , istediğini başarmıştı.

" İşten benim için mi kovuldun?"

" Hayır, zaten çıkamak istiyordum."

" Olsun yine de benim için."

" Çocuk beni deli etme."

" Ne çocuğu? Karşında reşit biri duruyor."

" Bu çocuk olduğunu değiştirmez. "

Eve vardıklarında, anahtarını çantasında bulmaya çalıştı ama yoktu.

" Siktir, anahtarımı kesin konser alanında düşürdüm."

" Ne? Nereden eminsin belki duraktadır?"

İnsanımsı hayvanın, bu lafının üzerine durağa girip bakmışlar ama bulamamışlardı.

" Bir fikrin var mı geceyi nerede geçireceğimize dair?"

Eunwoo çaresizce, karşısındaki adama sormuştu.

Tam adamıydı sorduğu kişi.

" Barda."

" Senin kafan güzel herhalde ne barı?"

" Bir sürü oda var, biraz ucuz içki içeriz, seks bahanesiyle odaya gideriz, sabah da hesap sadece içki için gelmiş olur."

Çaresizce kafasını salladı.

" Ama sen bu halinle-"

" Merak etme bir bardak içip odaya gideriz."

Eunwoo, ilk defa bu kadar korkuyordu. Ucuz olsa da hiç içkiye ağzını bile sürmemişti.

Her zaman kokusunu iğrenç ve mide bulandırıcı bulmuştu.

Uzun bir yürüyüşten sonra bir sokağa sapıp bara girdiler.

Girmeden önce Bin birkaç adama selam vermişti.

" Sürekli geldiğinden getirdin değil mi? İğrençsin."

" Gencim, yakışıklıyım, kanım kaynıyor. Normal, senin yaptıkların anormal."

Sarı saçlı bir çocuk Bin'in kafasındaki kulaklara dokunmuş ve fantezi aletlerinin gerçekçi olduğunu söylemişti. Aynı zamanda da Eunwoo'nun siyah pantolununu kuyruğu için delip çıkarttığını Eunwoo yeni görüyordu. Sarı kafa poposunu sıkıp sıkı olduğunu ve onun dudaklarına yapışmamak için kendini zor tuttuğunu söylemeseydi kesinlikle görmeyecek ve ağlamak üzere olmayacaktı.  Pantolonunu yırtmıştı pezevenk.

" Seungkwan, seni red etmek istemem ama eşim var."

Eunwoo ikisine iğrenerek ve gözleri dolu dolu bakıyordu.

" Şanslısın, yerinde olsam tadını çıkarırdım. Bin burada olduğu kimseye yüz vermez o günden sonra. Ah ideal tipim."

Al senin olsun derken Bin elini tutup barmenin karşısına oturup  iki tane vodka söyledi. 

" Ağır değil mi?"

" Pek sayılmaz."

Müziğin sesi yüzünden Eunwoo kulaklarına eğildi.

" Pantolunumu yırttığın için bugün gece sen yatarken çükünü kopartacağım."

Önüne koyulan bardağı fondipleyerek Bin'e baktı.

" Sen niye içmiyorsun?"

" Ben içemeyeceğim sanırım, sen içersin."

Parası boşa gitmesin diye yüzünü ekşitip bir kez daha fondipledi.

" Yeter bu kadar, kusacağım."

Bin dudaklarına eğildiğinde Eunwoo onu itti.

" Yavaş ol yiğidim, hormonlarımı dizginleyemeyebilirim. "

" İlk defa mı içiyorsun? "

" Sence?"

" Odaya dikkat çekmeden normal olarak gitmemiz lazım. "

" Nasıl? "

Bir çifti, Eunwoo'nun kafasını çevirerek gösterdi.

" O olmaz."

" Ben burada tanınan biriyim, böyle odaya gidemeyiz."

" İnsan gibi el ele gitmek olmuyor mu ya?"

" Normal insanlar, yani ben, böyle gidiyoruz. Ama beni ve kendini rezil-"

" Uyanık it, neden buraya beni getirdiğin belli zaten."

Eunwoo son kelimesinden sonra Bin'in dudaklarına yapışıp, eliyle yüzünü okşamaya başladı.

Bu gerçekten müthişti ama yine de Eunwoo doğasına aykırı olduğunu düşündü.

Kollarını omzuna sarıp üstüne çıktığında, Bin keyifle dudaklarını emip kucağında odaya doğru taşımaya başladı.

Yüzüne vuran yeşil ışıkla, onun harika bir varlık olduğunu iddia edebilecek kadar kapılmıştı.

Bardaki tüm insanlar onları pür dikkat izliyordu. Açık sex yapın diyen birkaç kişi de olmuştu.

Bin umursamadan bir odayı açıp içeri girdiğinde kapıyı kapatıp karşısındaki kendinden 6 yaş büyük adamı yaslayıp,  kalçasını sıkarken bir yumruk yedi.

" Çok abarttın."

Eunwoo yarı sarhoş yarı ayık kucağından aşağı atlamış ve yatağa uzanmıştı.

" Kalktı."

"Kendin indir o zaman."

Yastığa kafasını gömüp uyumaya çalışırken Bin'in iniltileri yüzünden yarı uyanık uyumuştu.

Bir kaç saat sonra kesilince üstüne kıvrılan tüylü şeyle gözlerini kapattı.

////

Utandım....

Boktan kitabımın boktan yarım olan yazamadığım smutunu okudunuz. Aslında smut bile sayılmıyor bu. Paslanmışım be.

Duyuru!!

astrosaroha_ adlı arkadaş eğer bu bölümü atarsam BinWoo daddy kink yazacağını açıkladı. Yazmaz ise linç edin.

Cat Boy// BinWooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin