Oldukça gergin bir şekilde yürürken boynunda huylanma hissetti.Dönünce kediyle yüz yüze geldi ve çığlık attı.
"Rezil oldum."
İnsanlar ona tuhaf tuhaf bakarken kedi çoktan çantanın içine girmişti.
"Şerefsiz kedi."
Koşmaya başlayınca çantanın içindeki kedi bir o yana bir bu yana savruluyordu.
Geç kaldığı için koşmuyordu,kedinin yaptığı şımarıklıklar yüzünden koşuyordu.İş mi?Geç kalsa ne olurdu geç kalmasa ne olurdu?Ufak azar,5 saat Fantagio çalışanları tarafından dırdır ve tam 783929 kez geç kaldığı için ona makyajım olmadı diyip resmen ceza veren Sanha olacaktı.
Sikinde değildi.
Konser alanına geldiğinde yavaş yavaş yürümeye başladı.
"Siktiğimin"
Kedi,Eunwoo'ya sinirle küfür edip,tırnaklarını sırtına geçirmişti.
"ACIDI LAN!"
"Niye hızlı koşuyorsun?Mal.Midem var benim midem."
"Zıkkımlanıp durduğunu unutmamalıydım."
Kenarda güvenliği görünce omzuna -Bin'in suratına- koca elini geçirdi.
"Merhaba."
Kartını gösterip içeri girdiğinde kedi elini ısırıp çantaya girdi.
"Hıncını çıkartıyorsun aklınca köpek."
Sesi çantada olduğu için boğuk boğuk çıkmıştı.
Eunwoo kendine çantayı yakınlaştırdı.
"Kes sesini insanlar bana bakıyor.Nereye geldiğimizi asla unutma ve sakın çıkma."
Gülerek dişlerinin arasından konuştuğu gibi çantasını geri sırtına yerleştirdi.
"Kimler teşrif etmiş buraya kadar?Kimleri görüyorum?Ay ay ay.Hiç gelmeseydim Woo?"
"Ben de tatil günümde sıcacık evimde kıçımı kaldırıp buraya gelmek istemezdim ama şartlar be."
Sanha saygısızdı.Kendisinden büyük olmasına rağmen yaşıtıymış gibi davranıp herkesi ezerdi.Çalışanları,sınıflandırıp ona göre saygısını belirlerdi.Herkese dil uzatıp karşı çıkar,terslerdi.Bu yüzden sevgilisi yoktu ya.
"Kapa çeneni senin keyfini hala bekliyorum.İçeri gelmez miydin?"
"Sanha büyüklerine karşı saygılı ol.Eunwoo,bu konser sonradan eklendi ve sana bildirmeyi unutmuşlar.Bu yüzden özür dileriz."
Kafasını sallayıp içeri geçti.Jinwoo Sanha'yı adam edebilecek tek kişiydi.Herşey Jinwoo'ya bağlıydı.
Çantasını yavaşça koltuğa bıraktı ve eğilerek içine fısıldadı.
"Sakın çıkayım deme."
Yanına gelen kıza baktı.
"Eunwoo,Myungjun ile ilgilenir misin işim uzun sürecek Minhyuk'la?"
Lucy'e kafa sallayıp,Myungjun'un yanına gitti.
"Eunwoo buraya gel."
"Şuan Myungjun hyung'un yanındayım.Bekle lütfen."
"Benim fırçamı ver geri git."
Fırçası.Ona ait özel fırçası vardı ve sürekli çantasında bulunması gerekiyordu.Koşarak çantasına gitti,açtığında kedi mışıl mışıl uyuyordu.Kenarda duran fırçayı aldı ve kediyi okşadı.Hemen kapatıp fırçaya baktı.Kedi tüyü doluydu.Üzerinde patpatlayıp Sanha'ya verdi.
"Al götüne sok fırçanı"
Sessizce söylediği cümleden sonra Myungjun'un yanına gitti.
****
Kısa sürede yaptığı saçı düzeltirken Sanha'nın çığlığı duyuldu.
"ELİM ŞİŞTİ YÜZÜME BAK,TANRI'M NASIL ÇIKACAĞIM? EUNWOO!"
Tüm çalışanlar bir Sanha'ya bakıp bir Eunwoo'ya bakıyordu.
"KEDİYE KARŞI ALERJİM VAR DİYE BUNU KEDİYE SÜRTTÜN DEĞİL Mİ PUŞT?"
Hızla ayağa kalkan Sanha ile Minhyuk da ayağa kalktı.
"Kendine gel Sanha,bunu yapsaydı,bugün yapmazdı.Fırçayı aldığı ilk gün yapardı.Ve Eunwoo böyle birisi değil."
"Sen öyle san çok bilmiş Minhyuk.Kovuldun Eunwoo bu sefer gerçekten ko-vul-dun."
"Hmm,demek kovuldum.SANA ŞU YUMRUĞU ATMADAN SİKTİR OLUP GİTMEK İSTEMİYORUM"
Sanha,suratına geçirilen yumrukla yere düşünce sinirle ayağa kalkacakken yere geri çakıldı.
Çantasını yavaşça alsa da bu sese uyanmıştır diye düşundü Woo.Savurulan tehditler umrunda değildi.Sanha'ya dil çıkarıp oradan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Boy// BinWoo
Fanfiction"Belki bir toz parçası olup havaya karışırım belki bir su parçası olduktan sonra buharlaşıp soluduğun hava." Başlangıç Tarihi: 01.11.2018 Bitiş Tarihi: 14.02.2019 hayrankurgu #12 © sun