" 2 połowa "

92 3 1
                                    

  S2#3chapter

Jestem ostatnio przemęczony, praktycznie nie spałem...w dodatku nie mogę znaleźć dzikiego ziela... lek na alterego. Zaczynam się tym martwić, słyszę jego corazto glosniejsze nawoływanie, poziom mojego skupienia spada z każdą nieprzespaną noc... Postanowiłem więc odpuścić sobie ten dzień, wstrzyknąłem sobie środki nasenne po czym usnotem. Była to w tym momencie jedyna racjonalna rzecz którą mógłbym zrobić w dnia czułem się już lepiej, po śniadaniu tej sytuacji. Następnego wpadłem do Marasmussa po zestaw uberleku i dzikiego ziela, po czym w szybkim tempie wróciłem do bazy. Ahh ten dzień wydawał się być nie ciekawy - zrobiłem sobie kubek kawy Jakiś czas później do mojego gabinetu przyszedł Inżynier cieszyłem się z jego wizyty.
- Część doktorku zawołał zadowolony niosąc tym samym mój naprawiony ubercharch
-Spisaleś się jak zwykle
-Taką mam pracę - Nastal cisza

Wiesz. sądzę że powinieneś mi wyjaśnić nieco o wydarzeniach które miały miejsce na ostatniej misji

- No wiesz.. Jeknełem zaniepokojony
-Dawaj przecież jesteśmy drużyną (namawiał Inżynier)

Posiadam pewną zakazaną księgę, to ona pomogla mi uratować Snajpera, to dzięki niej mam swój ubercharch....
- A ta Fuzja?!
- Taak to też sprawka książki..
- Jak długo ją już masz?
- Dostatem ją od dziadka kiedy byłem mały ...
- Rozumiem... a próbowałeś ją kiedyś rozgryźć?.

W tym momencie poczułem niepokój skąd te pytanie? Czyżby wiedział o ukrytej połowie książki??
- Taak... ale nie wszystko da się przeczytać - Odparłem lekko zestresowanym głosem.
-Jakby Ci to powiedzieć ja posiadam 2 cześć twojej książki zaśmiał się
- Jak to? Krzyknąłem

-Poznałem Marasmussa kiedy byłem jeszcze - młody... Miałem wypadek, musieli amputowali mi rękę byłem załamany. Kiedy trafiłem już wszelkie nadzieję popatrzyłem się w sufit... Ujrzałem na nim znaki przeczytałem go i w ułamku kilku sekund znalazłem się w jego grocie- zaproponował mi układ Mechaniczną ręką i inne zdolności za zabicie kogoś na polu bitwy, wtedy dostałem na od niego tę księgę ...niestety tylko jej nieprzydatną cześć. (opowiadał przejęcie Inżynier)

W tym momencie wiedzieliśmy CO zrobić, połączyliśmy nasze księgi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

W tym momencie wiedzieliśmy CO zrobić, połączyliśmy nasze księgi. Nareszcie mogliśmy poprawnie odczytywac wszytkie spędziliśmy zaklęcia i rytuały. Cała noc na szukaniu jakiś wskazówek.
- Mam!! krzyknął Inżynier
-  Co się stało? - Zapytałem
- Znalazłem sposób na ostateczne pokonanie robotów- wykrzyknął radośnie
- Co to takiego???
-Fuzion .
- że jak?
- kiedy ty i Snajper zrobiliście pierwszą fuzje wasze aktualne masy ciała i zdolności połączyły się tworząc jedna wielką jednostkę bojową.. To niesamowite... Mogliście bez większego wysitku zniszczyć wszystkle roboty klasy C i D. Pomyśl co byście byli w stanie zrobić będąc jeszcze większą fuzią..Ahhh tyle możliwości. Moglibyśmy skonczyć te wojnę raz na zawsze (mówił podekscytowany Inżynier)

Byłem uradowany.. Już od ponad 3 lat nie opuszczamy obrębu naszej bazy, czuliśmy w klatce... się jak
- Ale kto ma być trzecia fuzią? - Zapytałem - Wiesz.. Lepiej jak ludzie tej samej klasy trzymają się razem... Przynajmniej będziecie mieli pewność że dana Fuzja nie zrobi wam krzywdy podczas rozłączania:

Klasa ataku- Skaut, Żołnierz , demoman. Klasa obrony- Inżynier, Heavy, Pyro 3 Klasa wsparcia- Medyk ,Szpieg Snaiper

Nie...Ty chcesz żebym połączył się Szpiegiem??!! Pojebało cie... Ty wiesz co ten psychol robił!!!!!!!?????
- No wiem ale...
- Nie ma mowy... A teraz prosiłbym cie to byś zostawił mnie samego muszę odpocząć przed jutrzejszą misja, tobie radził bym to samo Kiedy zostałem sam zacząłem rozmyślać.. Co jeśli fuzja z Szpiegiem poróżni mnie Snajpera w końcu on też miał wpływ na nasze wspomnienia... To było frustrujące.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 06, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Syndrom *SZTOKHOLMSKI*- Medic X Sniper Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz