Chapter 4

1.8K 81 31
                                    

Clary

   A trecut o saptamana si jumatate de cand sunt dadaca celor 5 staruri si pot sa spun ca am ajuns deja sa-i cunosc foarte bine.Dupa ce faze mi-au facut,cred si eu ca ii cunosc acum...

   De exemplu,cea cu Liam...

   -Gata masa!!!am tipat.

   Era a doua zi de dadaceala si iar ma pusera sa gatesc.Noroc ca stiam sa fac asta foarte bine.

   Baietii au intrat in bucatarie calare unul pe altul.

  -Incet!!Nu pleaca supa nicaieri!!

   S-au asezat la masa,vorbind lucruri de ale lor.Le-am pus farfuriile cu supa in fata apoi am impartit lingurile.Liam tipa si sari de la masa speriat.

   -Ah Dumnezeule!!tipa acesta.

   -Femeie,tu nu stii ca Liam are koutaliaphobia???intreba Louis ridicandu-se si ducandu-se la Liam,care avea ochii inchisi.

   -Ar trebui sa stiu ce inseamna??

   -E frica de linguri,imi zise Harry.

   -Oh...Si cu ce mananca atunci?

   -Furculita,duh!!facu Louis.

   -Aha...

   Baietii au reusit pana la urma sa-l linisteasca pe Liam apoi au mancat cu totii cu furculita doar case simta el mai bine.Parca-s frati nu alta.

   A mai fost si faza cu Harry,desigur.

   Ramasasem doar noi doi acasa.Baietii erau la magazin sa cumpere cateva ingrediente pentru cina.

   Eram in bucatarie,curatand un morcov pentru Louis cand simt doua brate cuprinzandu-ma de la spate.

   Scap morcovul imediat ce-mi dau seama ca-i Harry.

   -Ce faci?intreba el cu barbia asezata pe umarul meu drept,respirand aproape de fata mea.

   -Binee..uhh...tu ce faci,Harry?

   -Bine,zise el.

   Lasa jos o mana de pe mine si se misca asa de incet,trecandu.si fata mult prea aproape de a mea.Acum era in dreapta mea,la fel de aproape.

   Las cutitul jos si ma uit la el.Incepe sa se apropie de mine,pe buze avand un mic zambet jucaus.Ce avea de gand...?

   Isi apasa buzele de ale mele suav dar nu apuca sa faca vreo alta miscare ca cineva zise,cred ca Niall:

   -Suntem acasa!!!Harry,Clary??

   Harry se repezi sa plece asa de repede incat de abia am asimilat.

   El.tocmai.ma.sarutase.

   Fuck.

   Niall se uita la mine uimit si incruntat.

   -Tu...cu Harry?intreba el nesigur.

   -Nu,am zis printre dinti.

   M-am intors si am luat cutitul de unde l-am lasat si am pornit dupa Harry.

   -Aaa Clary,ce vrei sa faci cu cutitul ala??intreba Louis de langa Niall.

   -Umm,nu vreti sa stiti.

Always HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum