Chapter 16

2K 100 41
                                    

Clary

You know that you are special for me

I want to make babies with you 

I need just a little time with you

Just be with me babyyy

Am deschis ochii sa-l vad pe Niall ce se uita la tavan. El cantase asta? Nu cunosteam melodia. Poate o compunea chiar el. 

-Hei, ii spun.

-Hei, imi zambi uitandu-se la mine cu ochii aia mult prea albastrii. Te-ai trezit?

-Da... Am dormit mult?

-E ora 14. La 19 am interviu cu baietii la un radio.

Ma ridic in fund si imi intind mainile in aer.

-Unde sunt ei acum?

Niall se ridica si el.

-Harry mi-a trimis mesaj. A spus ca s-au dus sa viziteze nu stiu ce muzeu...

-Ei la muzeu?

-Asta spuneam si eu... Mergem undeva sa mancam? Mooor de foame.

-Normal ca mergem, am zis ridicandu-ma.

Am mers in baie sa ma schimb si el ramase in camera. Cand am iesit, am fost surprinsa sa vad ca amandoi purtam in partea de sus verde.

-Ne-am potrivit, rase el.

-Nu ne potrivim mereu? zambesc eu.

Iesim din hotel tinandu-ne de mana si am intrat direct intr-un taxi ca sa nu ne vada fanii.

-Buna ziua, dragilor, ne saluta soferul, un barbat cu parul alb, ce arata ca un bunic dragut.

-Buna.

-Unde pot sa va duc?

-La Mall-ul cel mai apropiat si cel mai mare.

-Aha. Te cunosc de undeva, blondinule? mai intreba el, pornind masina

-Aaa, nu cred, facu Niall.

-E vedeta, ii zic eu.

-Serios? A, chiar. Esti din trupa aia mai noua, One Direction?

-Da, domnule, ii spune Niall zambind.

-Si tu esti prietena lui? intreba batranul uitandu-se la mine prin oglinda.

-Da.

-Esti o fata norocoasa, din cate vad.

-Asa e, aaa...

-Poti sa-mi spui domnul Prajiturica, asa imi spun nepotii mei. Am nepoti si de varsta voastra chiar.

-De ce prajiturica? rad eu.

-Pai, sa vedeti, e o poveste lunga...

Incepe sa ne povesteasca si eu cu Niall radem la fiecare cuvant. Se purta asa frumos cu noi, sigur o sa-l tin minte pe omul asta. Am ajuns la un Mall intr-un sfert de ora si i-am multumit batranului.

-Multumim mult.

-Cu placere, copii. Aveti grija de voi, poate ne mai vedem.

-Da, da. La revedere!

Masina a plecat si am intrat in Mall cu Niall. El si-a tras gluga de la hanoracul verde peste cap si eu l-am luat de talie si miergeam cu capul in jos, uitandu-ma la picioare. Nu aveam nevoie de fani tipatori acum.

Always HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum