Chapter 12

1.5K 74 24
                                    

   Clary

    -Ok,am cateva reguli pentru voi,le-am zis baietilor inainte de a intra in Mall.

    -Uimeste-ma,zise Louis.

   -Unu,nu aveti voie sa atrageti atentia asupra voastra.Doi,nu va faceti de ras.Trei,nu faceti fite cand suntem intr-un magazin...

    -Cine face fite?intreaba Niall.

    -Zayn!zice Louis razand.

    -Aa patru,nu aveti voie sa va spuneti pe numele adevarate!

    -Ei,si cum sa ne spunem?intreba Harry.

    -Pe celelalte nume.William,James,Edward,iar James si aa Javadd?

    -Baieti,serios,nu mai radeti de numele meu!zise Zayn cand ceilalti incepusera sa rada.

    -Seriozitate,baieti,va rog!le zic eu.Asa.Cinci,nu faceti ca nebunii cand e vorba de mancare.

    -Cine face ca nebunul,oricum?intreaba Niall si ceilalti rad.

    -Mai sunt?intreaba Harry.

    -Ar mai fi...A,stiu.Sase.Nu flirtati cu fetele,nu azi!

    -Dar de ce?intreba Harry trist.

    -Ca azi sunteti doar in grija mea,si eu spun regulile.Si o ultima regula...Toti ascultati de mine.

    -Da,sefa,spun toti la unison.

    -Asa va vreau,acum mars in Mall!

    -Ce-ai zis??

    -Glumesc cu voi,haideti!rad eu.

    Intram inauntru si mergem la primul etaj.Baietii vor sa mearga la Jack Wills si mergem cu totii intr-acolo,incercand sa nu atragem atentia.

    Niall ma ia de mana si ma trage spre niste tricouri polo dragute,si ceilalti s-au imprastiat prin magazin.

    -Hai sa probez astea,zice Niall aratand spre tricourile din mainile lui.

    -Hai.

    Intra in cabina de proba,si eu il astept afara.Face apoi parada modei pe acolo,intrebandu-ma pe care sa si-l cumpere.

    -Ce-l verde,si ce-l rosu aa...

    -Dar asta negru?

    -Si ala e fain,ii zic.

    -Le iau pe toate trei mai bine.

    -Asa,ii zic.

    Intra inapoi sa se schimbe,si trag cu ochiul.

    -Ce faci,Clary?intreaba el uitandu-se la mine prin oglinda.

    Acum era la bustul gol.

    -Uhh...

    Dintr-o miscare se intoarce,ma trage in cabina si isi preseaza buzele de ale mele.Uh,chiar m-a surprins acum.

    Ma strange de talie,iar eu duc mainile in parul lui.Ah,ii iubesc parul,e asa de aa fain.Ii musc buza de jos si rad.parca il aud ca maraie putin si ma saruta mai puternic.Mainile lui se miscau pe tot spatele meu,ridicandu-mi si bluza ce o purtam,apoi dand-o inapoi jos.

    -Clary...zise el intr-o pauza de respirat.

    -Hmm?fac eu sarutandu-l.

    -Saruti bine.

Always HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum