Chapter 5

1.7K 82 12
                                    

   Clary

   Eram in bucatarie cu bunica de ceva vreme,ajutand-o sa gateasca.Mergeam la petrecerea unei prietene batrane a ei si ea ii facea o prajitura.Nu-i asa ca-s draguti batranii intre ei?

   Dupa ce am terminat,am impachetat cu grija prajitura,ne-am schimbat si am luat-o usor pe trotuar,mergand in acelasi timp cu bunica.

    Trecusera doua zile de cand plecasera baietii,iar Niall mi-a spus ca 'pot sa-mi iau liber'.Ceea ce e super.Desigur ca mai vorbeam cu el,maine chiar merg la el acasa,sa-i gatesc ceva.Spune ca adora ce gatesc eu si vrea sa profite la maxim de asta.Si eu ma bucuram sa fac asta.

   Vorbisem si cu Hanna,prietena mea despre One Direction si imi spuse sa ii aduc autografe de la baieti.Ea devenise o mica fana de-a lor de cand i-am cunoscut eu.

   Cred ca spusese de 10 ori cat de norocoasa sunt ca i-am intalnit.I-am spus ca ii voi aduce autografe,si ca va avea follow de la toti pe twitter.O sa-i conving cumva pe baieti.

   -La cine spuneai ca mergem?am intrebat-o pe bunica,care privea in zare ganditoare.

   Se uita la mine,ochii stralucindu-i,si zise:

   -Nu o cunosti.Cei de aici o cunosc ca Doamna Horan.

   -Ahaa..Stai..Ai spus Horan?Asa-l cheama si pe Niall.

   -Ohh baiatul ala dragut?Cantaretul?E bunica lui.O sa ai cu cine sta.

   Am zambit cand am auzit asta.

   Va fi o surpriza pentru Niall.Una buna,sper.

   -Iti place de el,nu?intreba bunica dupa ceva timp.

   -Ce?'Nu!!

   Bunica se opri din mers si se uita serioasa la mine,dar cu o urma de zambet pe buze.

   -Ochii ti-au stralucit cand ti-am zis de el.Trebuie sa insemne ceva.

   -Dar nu...

   -Atunci,va insemna ceva,zise si incepu din nou sa mearga.

   Ahh,bunicile si cunoasterea lor suprema....

     *

     -Jane!Buna draga,am facut ceai.Cine e draguta asta mica?

     Am 17 ani,helloo!!

     Bunica ma imbratisa cu o mana si spuse:

     -Ea e nepoata mea din America,Clary.A venit sa stea cu mine..

     -Ce dragut din partea ta sa o ajuti pe Jane.Haideti intrati.Ai adus si prajitura?Perfect!

    Femeia ne conduse pana in spatele casei,unde mi-am dat seama ca casa ei era langa casa lui Niall.Eu si bunica probabil am mers pe alt drum si de asta nu am stiut..

     Inauntru mirosea a ars.

     -Aa doamna Horan s-a ars ceva..?

     -Oh prajiturile mele!!Si i-am zis lui Niall sa stea langa ele!!zise si fugi in bucatarie.

     Noi am urmat-o numaidecat.

     Scoase tava din cuptor dar toate prajiturile erau deja arse.Le arunca la gunoi pe toate.

     -Niall!striga aceasta la geamul din bucatarie.

     Se auzira pasi afara si capul blond a lui Niall aparu la geam.

     -Da,buni ce...se opri cand ma vazu.Clary!Ce faci aici?

     -In vizita,am zis zambind.

Always HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum