Clary
Ne-am ridicat amandoi in picioare,exact la timp.In camera intra un tip,cu parul castaniu inchis,si ochii albastrii,dar nu mai albastrii decat ai lui Niall.Stiam deja cine era,ca doar ma informasem.
-Greg!striga Niall si merse la el sa-l imbratiseze.
-Hei,frate!
Ce draguta era imaginea lor imbratisandu-se.
-Credeam ca esti la mama...zise Niall.
-Am zis sa trec sa-mi vad fratele mai mic,zise Greg uitandu-se catre mine pentru cateva secunde.
-Ea e Clary,zise Niall prezentandu-ma.
-Am vazut pe Twitter,zise el venind spre mine.
Imi stranse mana usor.
-Incantata,zic eu.
-Si...Ce faceati?intreba el uitandu-se pe jos unde era faina,si apoi la fata lui Niall inca plina cu faina.
-Aa cica pizza...
-Si Niall probabil a inceput o lupta,nu?
Merge spre fratele sau si ii ciufuleste parul,si faina iese din el.
-Cam asa,am zis.
Niall scoate limba la mine.
Greg se uita atent la parul lui Niall,si apoi zise:
-S-a cam dus blondul tau..Cand te mai vopsesti?
Niall dadu din umeri.
-Curand..Hai sa facem pizza aia ca nu mai pot de foame..
Mi-am dat ochii peste cap la asta.
~
Cu ajutorul lui Greg,reusisem sa terminam in jumatate de ora,si acum ne bucuram de nu una,ci doua pizza grozave cu pui.Au iesit chiar super.
Dupa ce am terminat de mancat,Greg pomeni ceva de un meci si dusi au fost,lasandu-ma pe mine cu o tona de vase de spalat.Dar eram obisnuita.Mama mereu ma punea la treaba.
Am pornit radio-ul din bucatarie,pe The Hits Radio.La fix,fiindca acum canta One Thing.Am inceput sa dansez si sa bolborosesc cuvintele.Ce?'Directionarea' mea nu era completa...Nu stiam toate melodiile.
La faza cu bataile din palme,dadeam cu o lingura intr-o farfurie facand zgomot.
-And you've got the one thing!am zis ultimele cuvinte.
Se terminase prea repede.Tipul de la radio spuse ceva despre ei,ca sunt asa talentati si altele apoi puse Taylor Swift-Both of us.Alta melodie pe care o adoram.Era pur si simplu superba.Se termina si asta,si mai aveam cateva vase.Atunci incepu Summer Paradise,de Simple Plan si Sean Paul.SP,hmm...
Am terminat cu vasele si mi-am sters mainile de un prosop.Am asteptat sa se termine melodia,apoi m-am dus in salon,unde erau Greg si Niall.Meciul tocmai se termina,fiindca un crainic anuntase echipa castigatoare.
M-am asezat pe canapea langa ei,si mi-am scos telefonul ca sa ma joc ceva,cat timp baietii cautau un alt post de urmarit.Renuntara dupa cinci minute.
-Si acum ce facem?intreba Niall.
Ma uit la el si Greg imi face un semn spre parul lui si m-am prins.
-Hai sa te vopsim,nu vrei?il intreb.
-Dar ma vopsesc doar la coafor..zise el mangaindu-si parul jumatate blond jumatate brunet.
CITEȘTI
Always Horan
FanfictionClary e doar o adolescenta din New York. Ea se duce in Irlanda, pentru a petrece vara cu bunica sa. Dar in Irlanda mai este cineva, anume cantaretul Niall Horan. Cei doi dau unul de altul si astfel se produc scantei. Ce sa va intampla cu ei veti afl...