Chapter 11

1.4K 66 11
                                    

    Clary

    Dimineata ma trezesc in bratele lui Niall si ma misc ca sa ma eliberez.Dar Niall nu cedeaza din stransoare.

    -Oo Clarysooooooooooy!!tipa nimeni altul decat Louis din hol.Trezirea amoreziloooor!!

    Niall mormaie dar nu se trezeste.

    -Niall!zic aproape de urechea lui.

    -TREZIREAAA!striga iar Louis.

    -Aa?Ce?Unde?Cum????facu Niall ridicandu-se brusc,eu ajungand cu capul in perne.Clary?

    -Da?

    Ma ridic in fund si ma uit la el mai bine.Are parul foarte dezordonat si fata somnoroasa.E sexy tipul.Ochii ii sunt asa deschisi la culoare ca ma uit numai la ei.

    Se stramba uitandu-se pe gatul meu.

    -Aoleu.

    -Aoleu,ce?

    -Aoleu,ce semn urat ti-am lasat pe gat...zise stanjenit.

    Eh,macar isi aminteste. 

    -Ce semn?AAA!tip amintindu-mi.

    Fug la baie si ma uit in oglinda.Niall vine dupa mine si ramane in prag.

    Un semn mov e pe partea dreapta a gatului meu.Nici gand sa pot acoperi asta.

    -Eh,nu e rau...

    Se apropie de mine si se uita mai de aproape.

    -Scuze,spune.Nu trebuia sa fac asta.

    -Ba da,era o provocare,ii zic.Ce,acum regreti ca m-ai si sarutat?

    -Nu,zise zambind.

    -Ai vrea sa ma mai saruti?il intreb smechera.

    -Te joci cu mine,nu?rade el.

    Rad si eu.

    -Deci,zic apropiindu-ma de el.Vrei?

    Raspunsul lui fu sa zambeasca in continuare si sa se apropie de mine.Dar nu ma saruta pe buze,ci pe obraz.

    -HEI NIAAAAALLLLL!!

    Nimeni altul decat Louis.

    -Venim acum,Louis!striga Niall.

    -Eu trebuie sa ma schimb,ii zic.

    -Ok,ma duc la baieti atunci.

    Ma saruta iar pe obraz,si cand iese din camera ma uit in oglinda ca sa-mi vad roseata de pe obraji.Ce era cu mine?Era acelasi Niall doar.Dar acum stiu cum saruta si imi place sa hmmm sa-l sarut...Si,trebuie sa recunosc,inca de la inceput mi-a placut de Niall.De atunci cand m-a intrebat daca m-am ratacit.Era asa dragut.Si este si acum.Oare ma indragostesc de baiatul asta?Habar n-am.Nu stiu ce-i dragostea,dar voi sti cand se va intampla.

    Dupa ce ma schimb in hainele de schimb ce mi le-am adus cu mine,cobor la baieti,in bucatarie.

    -Neata,baieti!le zic eu.

    Toti se opresc din vorbit si se holbeaza la mine.Louis face chiar o poza.

    -Ah,Louis,esti culmea!

    -Postata pe Twitter deja,iubire.

    -Ahhhh...Ce faceti totusi aici?

    -Liam a incercat sa faca omleta si nu i-a iesit.Si ne este foame,zise Niall.

Always HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum