Ráno, když se Night vzbudil tak viděl vedle sebe spící Melody. Cítil, že je Melody zima. Opatrně vstal a podíval se na ležící Melody. Musel jít sehnat jídlo. Přišel k ní a jemně jí nozdrami pohladil po krku. Melody se zachvěla. ,,Melody...." Řekl. Podívala se na něj. ,,Děje se něco?" Polekala se. ,, Doufám že ne"řekl. ,, Kam jdeš?" Odpověděla. ,, Jdu pro jídlo za chvíli jsem zpátky." Řekl. Přišel k Melody a jemně odhrnul hřívu z očí. ,, Chtěl jsem se podívat do tvých krásných modrých očí" Díval se na ní. ,, Neměj strach odpočívej" pravil. Naposledy se na ní podíval a zmizel v průchodu. Melody chvíli přemýšlela poté položila hlavu a usnula.
Night našel nějaké jablka, několik trsů trávy. Pak si však vzpomněl Melodiiu na nohu. Napadlo ho protože jeho sestru měla s těmito úrazy velkou zkušenost. Doběhl k úkrytu kde bydlela jeho sestra. ,,Kiro?" Zvolal. Kira vyšla před úkrytu. ,, Bratříčku Copak?" Polekala se. ,,To je na dlouhé vyprávění prosím pomoz"řekl. ,, A Kiro nemáš nějakou deku?" Tázal se. ,, Ano mám tu jednu" odpověděla. ,, Prosím vezmi jí" prosil. Než došli k Melody všechno vysvětlil Kiře.
Vešli do jeskyně Kira se podivila. ,, Není to náhodou tak koho chtějí zabít?" polekala se. ,, Ano je" řekl smutně. ,,Melody" probudil jí . Melody sebou trhla. ,, Kdo to je Nighte?" Lekla se. ,, Neboj to je má hodná sestra" ujistil jí. Kira se jí podívala na nohou a zavázala ji. ,, Tak moje práce skončila, zítra pro mě přijď Nighte ano?" Řekla rázně. ,, Jistě" ujistil jí. Kira odešla. ,, Podívej Melody co mám pro tebe" pokýval hlavou. Podal jí krásnou modrou deku a přikryl ji. ,, Děkuji ti Nighte" vděčně se podívala. ,, To je samozřejmost" mrkl na ni. Night jí ještě podal několik jablek.
Melody položila hlavu zavřela oči a opět usnula bolestí.
Night se na ní ustaraně díval. ,, Snad to bude lepší" řekl si v hlavě.