První noc

88 8 0
                                    

Začalo se stmívat a já nevěděla co mám dělat. Night se na mě ustaraně podíval. ,, Máš vůbec kde se úkryt a spát?" Zeptal se mě.
,,Ne nemám" řekla jsem. Usmál se a řekl: ,,pojď najdu ti nějaký úkryt znám to tu moc dobře." Rozzářila jsem se. V tu chvíli se naše pohledy spojili. Po nějaké chvíli jsem sebou trhla. ,, No už je mi docela zima" řekla jsem. ,,Dobře pojď už vím kam půjdeme " mrkl na mě.

Už byla skoro tma a já vidím před sebou krásnou jeskyni. Měla tam malý průchod který vedl do neznáma. Night vešel první. Chvíli jsem stála a nevěděla co mám dělat. Otočil se na mě a řekl: ,,chceš zmrznout? pojď dovnitř." Byla mi taková zima tak jsem šla za ním.
Když jsem vešla dovnitř spatřila jsem krásný prostor plněný listím. Byl prostorný a bylo tam velké teplo. Dokonce i zásoby nějakého sena nebo slámy. Night se na mě podíval a usmál se ,, ber místo". Já se okamžitě vrhla do té velké kupy listí. Zeptala jsem se ho: ,,Budeš tu se mnou že jo?." Night se mi podíval se mi do očí a pravil: ,, pokud si to přeješ tak ano." Věnovala jsem mu dlouhý krásný úsměv. ,,Teď už spi Měla si toho dneska asi plné zuby co?" tázal se mě. ,,Ano to jsem měla" řekla jsem unaveně. Zahrabala jsem se do listí položila hlavu schoulila se do klubíčka a usnula.
Night se na mě chvíli ještě díval pak si lehl a usnul.
Často jsem se v noci probouzela a nevěděla kde jsem. Vždy když jsem ucítila Nighta, ulevilo se mi. Je to asi zvláštní ale už ten první den jsem cítila že ho mám moc ráda.

Divocí koněKde žijí příběhy. Začni objevovat