Den porodu

40 2 0
                                    

Dnes byl krásný slunečný den. Melody už přenášela. Stála se Silverem uprostřed zelené louky. Silver se pyšnil svou kobylkou a dokonce svým známým řekl že čeká JEHO hříbě. Melody však nic netušila. Netušila že se Night rve jako zvíře a žije! Bylo poledne a Silver se pořád lísal k Melody. ,,Melody jdu se projít jdeš se mnou?" Zeptal se. ,,Ne nejdu" řekl rázně. ,,Jak myslíš" odvětil a rozběhl se.
Kobyly většinou rodí v noci nebo časně ráno ale dnes to byla výjimka.
Asi po hodině vyhřívání se na sluníčku, Melody rozbolelo břicho a začala rodit. Nestihla ani zavolat pomoc.
Po hodině bolesti porodila hříbátko byla to klisnička, měla černobílou barvu a modrá očka po Melody. Když ji Melody očistila tak pomohla klisničce se postavit. ,,Dám ti jméno Mystery a budu ti říkat Mysty. Poprvé po roce se jí srdce trochu usmálo.
Poté přišli i ostatní protože ucítili pach krve. Klisničce ostatní představila. Pak ale přišla otázka které se Melody bála. ,,A mamí kde je tatínek?" Roztomile se zeptala. Melody zesmutněla. ,,Tvůj tatínek se na nás kouká z nebíčka víš?" Řekla smutně. ,,Aha" řekla Mysty. ,, Naštěstí byla ještě malá a neptala se dál. Silver doufal že ho nazve jejím otcem. Ale nic....

Divocí koněKde žijí příběhy. Začni objevovat