O měsíc později

53 6 0
                                    

Melody s Nightem se proháněli po louce. Melodiina noha se uzdravila. Night zapomněl na svou minulost. S Melody se stali velice dobrými přáteli. Night se o Melody krásně staral. Melody našel pěkné místo kde se mohla usadit. Navštěvovali se.
Však jednou když se Melody procházela spatřila zlatého hřebce. Podivila se, protože věděla že ten nepatří k Darkness. Stála jako přikovaná. Hřebec si ji všimnul, a zamířil k ní. ,, Ahoj slečno" řekl na pozdrav. ,,Ahoj" slušně pozdravila. ,,Ty odtud pocházíš?" Ptal se. ,,No nepocházím ale žiji tu" odpověděla. ,,A s kým?" Tázal se. ,, S mým nejlepším kamarádem"řekla. ,,Aha, jinak jsem Walker" pousmál se. ,,Já jsem Melody"také se pousmála. ,, Co ty vlastně děláš?" Divila se.
,, No to je na dlouhé povídání prostě jsem musel opustit stádo" řekl.
Mezitím od lesa pomalu přicházel Night. Uviděl zlatého hřebce. Zarazil se a pozoruje je. ,, Kdo to tak asi je?" Říkal si v hlavě.
Walker zavětřil. ,, Myslím že ten tvůj kamarád a teď pozoruje" prohodil. Melody se otočila a viděla Nighta. ,,Nighte!!" Křikla. Night neochotně přišel. ,, Zdravím"pozdravil hřebce. ,, Ahoj" odpověděl. ,,Jsem Night" představil se. ,,Já jsem Walker" kývl na pozdrav. Chvíli bylo ticho. Walker se odmlčel a pravil: ,,No tak já půjdu dál, zatím." Uklonil se Melody na pozdrav. Na hřebce se jen podíval. A odběhl.
,,Melody kdo to je a co tu chce?" Netrpělivě se zeptal. ,, Nevím co tu chce ale zmiňoval se o Kiře" řekla. ,, A jo už vím kdo to je" řekl se smíchem. ,, No a kdo to tedy je?" Netrpělivě se zeptala. ,, Je to manžel Kiry" řekl. ,, Aha..." Řekla jakoby zklamaně. ,, Melody?" Ptal se smutně. ,, Copak?" Zeptala se. ,, Asi budu muset odejít do války" řekl. Melody se zarazila. ,, Cože? Proč?" Rozklepaně se ptala. ,, Dělám to kvůli tobě víš kdybych nešel tak by tebe a mě zabil."
V tu dobu si ještě neřekli že spolu budou chtít chodit. A Melody měla velké tajemství.

Divocí koněKde žijí příběhy. Začni objevovat