O rok později

54 5 1
                                    

Žili ve čtyřech říkali si stádo. Našli si novou a větší jeskyni kterou "zmodernizovali". Mysty byla krásná, štíhlá, chytrá a roztomilá. Melody bylo teprve 3 roky a Nightovi 4 roky. Dokonce i Kira s Walkerem se také poštěstilo a měli hřebečka kterého pojmenovali Kaspir.
Noci byli chladné, protože se blížila zima. Začali se připravovat. Spadané listí nosili do jeskyně které vrstvyli na sebe aby to hřálo. Přinášeli dříví. Všichni se zapojili. Jednou se šla Mysty projít. Procházela a najednou z protější strany louky vyběhl mladý hřebec. Vypadal vyděšeně. Zastavila jsem ho. ,,Co blbneš?" Ptala se Mysty. Hřebec se zadýchával a pravil: ,,moji rodiče....jsou...je.... napadli vlci.....prosím pomoz." ,,Aha, pojď rychle se mnou dojdeme pro naše stádo a půjdeme tvým rodičům pomoct" řekla. Rozběhli se bok po boku. ,,Jinak jsem Mystery ale říkej mi Mysty" běžela a rychle se představila. Hřebec se na ní po očku podíval a řekl: ,,já jsem Argo." Doběhli k jeskyni a Mysty zakřičela: ,,mami tati!!" Night vyběhl z jeskyně. ,,Co je Mysty a kdo to je?" Ptal se. Mysty mu všechno vysvětlila. Zavolal na Walkera. ,,Tati já jdu taky" řekla rázně. ,,No to  nejdeš!" Odvětil. ,,Raději pomoz mamce a Kiře připravit místo pro naše hosty" nabídl jí. ,,No dobře" řekla. Podívala se na Arga a zmizela v jeskyni. ,,Tak pojď Argo, jdeme jim pomoct" řekl Night. Rozběhli se. Když doběhli na místo kde leželi jeho rodiče. Otec ležel na matce a chránil ji vlastním tělem. Měl několik škrábanců a kousanců, maminka to odnesla méně ta měla jen pokousanou nohu. Probrali je a pomohli jim vstát. Otec byl na tom špatně Night a Walker ho ze stran přidržovali a Argo pomáhal matce která jen kulhala. Když došli k jeskyni. Zastavili se a Night vklouzl dovnitř a ptal se, jestli je vše připravené. Zavedli je do jeskyně kde měli připravenou silnou podestýlku listí pro všechny tři. Otec si lehl a matka hned vedle něj. Argo se smutně postavil vedle Mysty a pozoroval jak Kira jim ošetřuje rány. Night promluvil: ,,abychom se alespoň trochu poznali tak já jsem Night tohle je moje partnerka Melody a naše dcera Mystery neboli Mysty. Ošetřuje vás moje sestra Kira a tohle je její manžel Walker a jejich syn Kaspir." Matka Arga řekla: ,,já jsem Amira, tohle je můj manžel Falco a našeho syna Arga už znáte. Máte to tady moc hezké." ,, Děkujeme" řekla Melody. Kira pronesla: ,,Amiro, ty budeš v pořádku nějak tak za měsíc. A Falco ty budeš v pořádku také, rány jsem vyčistila naštěstí nejsou hluboké takže za tak 3 měsíce bys mohl být fit."
Blížil se večer a byla venku už byla docela zima. Argo, Mysty,Melody a Night si povídali. Zjistili že byli vyhozeni že stáda když se doslechli že Amira je březí s hřebcem který ji nebyl přidělen. Už 2 roky žijí sami.
Asi po hodině si šli všichni lehnout. Falco ležel a k němu se přitulila Amira. Argo si lehl trochu dál. Naproti Arga si lehla Mysty. Vedle ležela Kira s Walkerem a Kaspirem. Lehl si i Night a Melody vzala deku a přikryla spícího Falca s Amirou, poté podala deku i Argovi, potom i Mysty, Kiře s Walkerem a Kaspirem. Vzala deku i pro sebe a Nighta. Melody potichu řekla: ,,dobrou noc." Jen někdo se ozval, někdo už spal. Mysty se podívala na Arga a položila hlavu. Všichni spali........

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 03, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Divocí koněKde žijí příběhy. Začni objevovat