7.

1.1K 67 1
                                    

- Igen a gyengélkedőbe vigyék őket!- szólt egy női hang.
- Minerva, ugye tudod hogy mit teszel?- ez már egy mélyebb hang volt.
- Albus azt tesszük ami helyes és biztonságos!- sípolás és fény.
- Uram atyám! - melegség. Üresség.
- És a szüleiknek mit mondunk?- ismét sípolás és erős, vakító fény.
................................................................
A besütő napfényre keltem.
- Mm...mi történt?- próbáltam felülni hunyorogva. Ilyen fejfájást azóta nem éreztem mióta Lilyvel megittuk a nagyapja whiskyjét.
- Nancy?- szólt valaki mellettem.
- Édeseim nem kellett volna éjszaka kiszöknötök és az Isten tudja mit csinálnotok!-tette csípőre a kezét az ágyam mellett állva Madam Pomfrey. - például alkoholt fogyasztani! - hangja szigorú volt.- Ezt idd meg! - kezembe nyomott egy poharat amiben valami bugyborékoló, zöldes trutyi volt. Az íze sem volt kellemesebb. Nyögve-nyelve lenyeltem, ahogyan a többiek is. Mikor kiment a javasasszony Sirius megtörte a csendet, ami már már túlságosan is eluralkodott rajtunk.
- Mi a franc történt azt este?- mondta suttogva.
- Gondolom iszonyatosan berúgtunk Nancy csempészett piájától- nevetett James. Párnámba folytott nevetéssel halgattam a viccesebbnél viccesebb elméleteket.
- Úgy látom már jól vagytok- jött vissza Madam Pomfrey. - elmehettek. DE! Még egy ilyen atrakció és abban a minutumban megy a levél a szüleiteknek!!
- Ó Madam Pomfrey! - szökkentem elé-Maga a legkedvesebb hogy nem ír levelet a szüleimnek!
- Jól van, jól van! Nem kell belőlem kiszorítani a szuszt! - mondta mosolyogva majd kitessékelt bennünket. Sóhajtott egyet Peter majd megszólalt.
- Már féltem, hogy ezt megírják a szüleinknek...- majd James át karolta a vállát. Éppen szólt volna valamit mikor megálltam.
- De még hátra van számomra az én kedves barátnőim fejmosása- néztem rájuk. Nem tudom melyiktől félnék jobban, a szüleim oktatásától vagy a legjobb barátnőim kiselőadásától. Mivel most az utóbbi van érvényben, így kezdek kicsit parázni. Mivel kérdő pillantásokat kaptam, gondoltam amíg vissza érünk megmagyarázom.
- Lehet hogy a fiúknál vállveregetést kaptok, de én addig órákig tartó LOJE kiselőadásban fogok részesülni.
- Mi az a LOJE?- mondták szinte egyszerre.
- Lányok Oktatójellegű Előadása. Ez még a pompomlány korszakunkból maradt fennt. De ezt majd elmagyarázom, viszont szeretnék mielőbb túlesni rajta- zártam le röviden, mikor is a klubhelyiség lányrészlegének lépcsőjéhez értünk. Nagy levegőt vettem, majd felszaladtam.

Semmi. Semmikor. Sehol.Where stories live. Discover now