4.

429 37 30
                                    

-Lüktet a farkam- szólalt meg egy hang a bokorból, mire Taehyung ijedt tekintettel szuggerálta a helyet, ahonnan származott a hang. 

Jimin a bokorhoz baszott egy doboz Durexet, ami eltűnt a bokor rejtekeiben. Miután ezt tette, elkezdett szomorkodni, hogy az volt az utolsó doboz, ami nála volt.

- Miért fontos az, hogy az volt az utolsó? - Kérdezte Einstein Kook, aki mindent tudni akart. 

- Mert ha esetleg ismét összetalálkoznánk perverz, aberrált ringyó Teletubbiekkal, akkor ne a drága viagrát tukmáljuk rájuk, hanem a gumit! - lengette maga mellett idegesen a kezeit Jimin, mire Jungkook megragadta mindkettő kezét, és lefogta.

- A viagra elfogyott. És a gumi is drága, nem kell az nekünk, anélkül is lehet akármit csinálni. - mondta Yoongi, majd egy perverz mosolyt ejtett Jungkookra, aki éppen lefogta Jimin kezét.

Kookie felemelte a feje mellé védekezően mindkét kezét, egy amolyan "nem vagyok homokos" szerűen, amire Yoongi ejtett egy 'Persze-persze'-t, majd legyintett és követte a többieket.

---

Elérkeztek egy olyan helyszínre, ami hasonló a foserdőhöz, de mégsem foserdő volt. Nem annyira büdösek a növények, mint az erdőben, hanem inkább sajtszagúak. Jungkook fintorogva fogta az orra elé a plüssnyulat, azon keresztül szűrve a kevésbé bűzös oxigént. Mindenkinek sajgott a lába a sok sétától, főleg hogy a játék olyan dimbes-dombos, hogy csak na. 
 Namjoon ismét talált egy ládikát az egyik sajtszagú cserje rejtekeiben, amit kiemelt, és kivette belőle a levelet.

- Remélem szeretitek a sajtot! Lehet, hogy találkozni fogtok az erdő jellegzetes lakóival, a Subidubi pónikkal. Próbáljatok meg kedvesek lenni velük, mert kissé neveletlenek. -olvasta fel a levelet Namjoon, amit a felolvasása után unott fejjel darabjaira szaggatott.

-Mi a gecikkel? - kérdezett vissza Yoongi értetlenül, majd egy kevésbé bizalmas arcot vágott a többiek felé.

- Subidubi pónik! - dünnyögte Jungkook a plüssnyúl picsája alól, ugyanis pont a seggét nyomta oda az orrához. Úgy mondta a 'Subidubi póni'-kat, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy léteznek ilyenek. Bár el is hiszem hogy Jungkook így reagálta le, mert Jimin szerint egész nap My Little Pony-t néz a minimaxon.

 Bár el is hiszem hogy Jungkook így reagálta le, mert Jimin szerint egész nap My Little Pony-t néz a minimaxon

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

[...]

Jin kiáltás szerű zajokra lett figyelmes. Nem is kiáltás, inkább ordibálás. De ezúttal nem öröm, hanem bíztató kiáltásokra. Vagy tudja a bánat.
 Jin intett egyet, hogy kövessék őket. Az egyetemisták követték Jin utasításait, és ismét csak egy terebélyes cserje mögé rejtőztek, és hallgatóztak, merről jöhet a hang.
 Egy kis időbe tellett, mire rájöttek a hang irányára. El is indultak halkan arra, amerről a hangokat hallották. 
Namjoon minden egyes faágra rálépett, ami hatalmas reccsenéssel tört ketté, Jimin pedig beleugrált a falevél-gombócokra mint egy gyerek. Mindezek hatalmas hangokat hallattak. Jin nem akarta őket tarkón baszni a serpenyővel mert az is hatalmasat csattant volna, hanem inkább elhallgattatta őket egy szimpla 'kuss'-al, majd léptek tovább. Természetesen hiábavaló volt a lekussolás, ugyanúgy ráléptek minden egyes faágra és a ropogó falevelekre is. A legtürelmesebb, azaz Jin odalépett hozzájuk, és mindkettőjük tarkójára rávert a serpenyővel, amitől kongott az erdő.

A hallott hangok elhallgattak, parázni kezdett a hét okos és gyönyörű férfi. Miért hallgattak el azok az ordibáló valamik? Itt indiánok is laknak? Vagy netán szopófantomok élnek a sajterdőben?
Jimin az ujját a szája elé emelte, próbálta csitítani a népséget, hogy aggodalomra semmi ok. Jungkook a nyakába rakta a nyulat, és ott hordozta. Yoongi hátulról teledobálta a plüssnyúl fejét homokkal, amiből persze jutott Jungkook fejére is. Yoongi szerintem nem csípi a plüssnyulakat.
 Jin fenyegetőzően maga elé emelte a serpenyőt, mintha az meg tudná őt védeni a világ minden bajától. Ám nem számított arra, hogy egy pata (igen pata) kinyúl a bokorból, és kiüti a kezéből a serpenyőt.

- Hé! -kiáltott fel Jin, mire a serpenyő után vetette volna magát, mire egy másik pata elhúzta azt, és a bokorba veszett.

Jin elkezdett pánikolni hogy az ő egyetlen kis serpenyőcskéje a bokorban veszett, mert lenyúlta tőle egy pata. A többiek röhögni kezdtek, ugyanis nem látták a történteket. Jin mérgelődött, hogy már pedig ez így történt, de a többiek ismét csak hangos nevetésbe kezdtek. 
 Ismét ropogó, kopogó hangokat hallottak a bokrokból, amik egyre erősödtek. Miközben Jin kutakodott a bokorban a serpenyője után, egy pata leütötte őt (ő utána pedig a többieket is).

[...]

Amikor észhez tértek, egy faházban voltak bezárva mind a heten egy ketrecbe. Ugyan azokat a hangokat hallották, amiket az erdőben. Amint kinyitották a szemüket, 11 brutál ocsmány büdös és sárga pónilóval találták szembe magukat.

-Subidubi pónik vagyunk, egész nap punnyadunk, pöcsünk van, tehát szopunk, mi nem baszakodunk! - mondták a rusnya pónik majd adtak egymásnak egy pata-pacsit.

A fiúk sokkolt tekintettel mérték föl a pónikat, akik elég nagy mérettel rendelkeztek, és izgalmi állapotukban voltak. Fúj.

- Mit tegyünk velük? - kérdezte a legdagadtabb ló.

- Szopjuk le őket! - mondta a kis girnyó.

Jimin elkezdett vihogni, mint a fakutya. A pónik értetlen pillantásokkal díjazták Jimint. Lehet hogy Jiminnek tetszik az ötlet, hogy leszopja őket 11 szexéhes póniló? Hmm. Valóban felettébb izgító Park Jimin.

Jungkook elővett a zsebéből egy Hercegnős dobozt

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Jungkook elővett a zsebéből egy Hercegnős dobozt. Kinyitotta, majd elővette a benne rejtező parfümöt, amiből fújt jóóóó sokat a szopófantom pónilovakra, amik átváltoztak My Little Pónikká, vagy mi a gecikké.

- Kérlek, engedjetek ki minket! - kérlelte őket Kookie cuki hangon, majd az immáron ártatlan kis pónik kieresztették őket. 

A többiek nem tudták, hogy mit mondjanak. Szóval ettől olyan babaszagú Jungkook.....

(amúgy az a bokor egy Subidubi vagy miageci póni volt. xdd)

---

Most is nuku fantázia volt ebben, de sebaj, remélem nem haragszotok és ennek ellenére tetszett. Kaptok egy kexi Jimint, csak úgy.

 Kaptok egy kexi Jimint, csak úgy

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Hét balfasz története - [BTS ff][BEFEJEZETLEN]Onde histórias criam vida. Descubra agora