10.

390 33 81
                                    

A társaság még mindig bambán meredt a trónján ülő dagadt királyra, valamint az újonnan kapott ajándékját szorongató, sokkolt tekintetű Jungkookra, aki szíve szerint letépné a plüssnyúl pöcsét.

Yoongi odalépett a hájpacni elé, és megbökdöste a sörhasát.

- Hé, maga sutyerák! Adjon nekünk is ajándékot! - mutogatott fenyegetőzően mély felháborodottságot mutatva Yoongi, mire a mikulásból felszakadt egy bélből szóló röhögés.

- Jó, talán van nektek is valami a kamrában.. Amúgy abban a barna zsákban mi van fiam?

Yoongi amilyen gyorsan csak tudta elrúgta a picsába a csomagot, amiben össze is törhetett egy üveg. A lelke is összetörhetett szegénynek, amikor meglátta, hogy az eltörött üvegben lévő folyadék szépen lassan kezd átütni a fosbarna zsákon. A francba.

A geniusok láthatóan nyeltek egy nagyot.

- Te... Te elloptad a kincstáram ékességeit?! - állt fel dühösen a trónjáról a miki, mire Yoongi majdnem elkezdett sírni mint egy kisbaba.

Viszont a termetes valaga ismét visszahúzta a trónra, szóval nem tudott odamenni és felképelni a "rablókat". Még szerencse. Az egyetemisták elkezdtek rohanni egyenesen a folyosón, mire a miki ráparancsolt a csicskáira, hogy iramodjanak a 7 pöcs után.

A latex ruhás buzik utánairamodtak a csapatnak. Jin gyors megoldáshoz folyamodott; miközben futottak a fal mentén végig voltak polcok, és azokon hógömbök. Jin tehát leemelte a polcról a legnagyobbik gömböt,és az egyik faszarcú fejéhez vágta.

- Csak nem nedves lettél? - és elkezdett röhögni mint egy ablaktörlő.

Szerencsére épségben kijutottak a nagyvalagú király zugából, és rögtön el is indultak... Volna azon az úton, amit sajnos betemetett a hó, és nem láttak. Tanácstalanul vakargatták a fejüket, mire Taehyung fejében szikra lobbant.

- Szerintem állítsuk meg a hóesést! - ugrándozott Tae mire Namjoon képen dobta egy hógolyóval.

- Micsoda genius ötlet... És esetleg te vagy Jézus Krisztus hogy mindezt irányítani is tudjad?

- A középső nevem Krisztus titokban - emelte föl mutatóujját Tae, amit gyorsan le is eresztett mert lefagyott az ujja a hűvös széltől.

- A középső nevem Krisztus titokban - emelte föl mutatóujját Tae, amit gyorsan le is eresztett mert lefagyott az ujja a hűvös széltől

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


-Értjük Kim Krisztus Taehyung, akkor kérlek állítsd meg ezt a kurva havat.

- Óóóóó, nagy királyom, teremtőm, kérlek szépen álljon el ez a kurva hóesés, ámen. - és az időjárás baszott elállni.

Taehyung középső neve ezek szerint mégsem Krisztus. Mindegy. Tévedik az ember néhanapján...
Jungkook jobbra kanyarodott, és elindult valamerre. A többiek hülyén egymásra nézték, de attól függetlenül követték őt. Nehogy már elvesszen az az egyetlen egy értelmes ember a bandában! Ha Jungkook eltűnne az olyan lenne, mintha üzemelne a nőgyógyászat csak férfi páciensekkel. Na jó, ez kurva hülye hasonlat volt, értsétek jól.

Hét balfasz története - [BTS ff][BEFEJEZETLEN]Onde histórias criam vida. Descubra agora