~Prológus~

936 74 56
                                    

~Ez a sztori 100%-ban egy faszság. Agykárosodás warning~

Egy gyönyörűséges napsütötte napon, 7 balfa.... akarom mondani 7 okos és gyönyörű férfi elhatározta, hogy elűzik az unalmukat, és játszanak közösen egy videojátékot. 

- Milyen legyen? Szúrkálós, lövöldözős, vagy viszonylag baráti? - kérdezi Taehyung a lemezek közt túrkálva. Most hogy így elgondolkozok, elég szar ötlet lett volna, ha a szúrkálós, darabolós játékot rakják be. 

- Egy könnyed kis játékot kérlek! - mondta Jungkook a plüssnyula mögé rejtőzve. Yoongi oldalra pillantott a plüssnyulat szorongató Jungkook-ra, majd unott fejjel a plüssnyúl fejére csapott egyet, mire Jungkook lesokkolt arccal mérte végig Yoongit. Majd ismét szerencsétlen plüssnyúlra tekintett sajnálkozóan.

Miközben Jungkook és Yoongi közt vita folyik a plüssnyúl bántalmazása miatt, az idő alatt Taehyung megtalálta a "tökéletes" játékot számukra

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Miközben Jungkook és Yoongi közt vita folyik a plüssnyúl bántalmazása miatt, az idő alatt Taehyung megtalálta a "tökéletes" játékot számukra. 

- Ez egy útvesztős, kalandoros, mászkálós izé - Taehyung végigmutatta a társaságnak a lemez borítóját, majd elégedett arccal berakta a lemezt. (khmmmmm nemoda xD)

Jin magához vette a Joystickot, majd egy "miafasz" fejjel Jiminre nézett.

- Mit kell megnyomni he'? -Erre a kérdésre a társaság nevetésben tört ki, de Jin elővette a jó öreg serpenyőt és fejbebaszta a röhögő csapatot.

- A-azt - mondta szegény Jimin sajgó fejjel, és megmutatta Jinnek a gombot.

----

Amint megnyomták a gombot,egy minden színben játszó kúpszerű tölcsérben kezdtek el forogni. Nem tudták eldönteni hogy ittak-e a játék előtt és azért képzelik ezt, vagy csak simán elmebajosak mind a heten. Jungkook gombóc pózban szorongatta a plüssnyulát, Jin maga előtt tartotta a serpenyőjét mintha az megvédené a világ összes bajától, Jimin egy elég érdekes, talán repülő mókushoz hasonlíthatóan 'röppent', Namjoon volt a megtestesült gyorsúszó, Taehyung joystick-al a kezében suhant, Yoongi az fókában kúszott, Hobi pedig.... Nos kiolvashatatlan pózban forgott. Talán mintha hóangyalkát csinált volna a nem létező hóban.

Amint megérkeztek az egyre szűkülő tölcsér végéhez, kipottyantak rajta mint a híg kutyafos, majd záporként zuhantak le egy hatalmas zöld pázsitra. 

- Ez a pálinka? - mondja Yoongi a fejét fogva, közben a seggét simogatva, ugyanis enyhén lehorzsolódott az esést követően.

- Nemtom' - Jimin tanácstalan arccal végigmérte a társaságot.

- Ez nem lehet a pálinka, mert akkor nem horzsoltam volna le a seggemet - Yoongi próbálta az egyik kis pocsolyában hűteni a horzsolt fenekét.

Jungkook kezében ott termett egy kis játékleírás, amire mindannyian odagyülemlettek köré. Remegő kézzel tartotta a praclijaiban a fecnit. Jin türelmetlenül kikapta Jungkook kezéből a gyűrött lapot, majd felolvasta.

- Játékleírás. A játék lényege: kijutni. Ha esetleg megunja a játékot, a távirányító piros gombjával nyomhatja ki azt. - a legutolsó mondatánál elhalkult a hangja. - Valaki esetleg hozta magával a távirányítót?

A többiek tanácstalan tekintettel néztek Jinre, ugyanis egyikőjüknél sem volt a távirányító.


~~~~

Eléggé shit lett ez a Prológus gyerekek, de ha esetleg valakit érdekelne ez a hülyeség akkor jelezze! Nyílván hosszabb részek lesznek, de egyelőre szerintem ennyi elég.

Ezen könyvecske rejtekeiben található lesz bőven káromkodás. xd

Hét balfasz története - [BTS ff][BEFEJEZETLEN]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang