Miután a hét fenomén férfit bezárta a nyúlkurva a királyi börtönbe, a fiúk lefoglalták magukat valamivel.
Yoongi éppen a nagy kijutásukat tervezte és fontolgatta a tudatában, kevés sikerrel. Mint ők, a tudomány is megállt az agyukban. Vagy az agyuk helyén.
Yoonginak hirtelen mintha szikra lobbant volna a csöknyi agyában, gyorsan Hobi seggéhez rakta a kezét és tapogatózott.
-Te mi a kékeres lóf-
-Kuss, hol van a 3D-s tollad amivel faszokat szoktál rajzolni a füzetedbe? - nézett fel Yoongi az őt nem meglepően szuggeráló Hobira, aki elhessegette onnan a seggfogdosó kezeit, majd előhalászta a tollat.
Yoongi üzembe helyezte az íróeszközt. A többiek kíváncsian nézték hogy mit alkot. Ilyenkor jön rá az alkotóvágy, esetleg az ihlet? Minden esetre Jungkook élvezte az előadásnak hitt akciót.
Yoongi egy mozdulattal a levegőbe rajzolt egy méteres hímvesszőt, ami az elkészítése után ragyogni kezdett.
-Pont, pont, vesszőcske, készen van a pöcsöcske! Itt a lehetőség hogy kijussunk ebből a fingszagú fogságból! - emelte fel a magasba Yoongi genius a mindent nyitó fasz alakú kulcsot, majd a zárba helyezte ami le is kattant a helyéről.
Óvatosan kiosontak, mire Jungkook már le is ütött egy őrt, ezzel rájuk vonva a figyelmet.
-Bazdmeg, nem direkt volt - próbált szabadkozni Jungkook, majd szaladt ahogyan csak bírt.
Jin ijedten tekintett a szélsebesen rohanó Jungkook irányába, majd megállapította hogy bizony minden őr őket bámulja. Szíve szerint követte volna a legfiatalabbikat, de ittmaradt a többiekkel, mert többen jobb, mint egyedül.
Yoongi nagyban morfondírozott, hogy mitévők legyenek. Egyelőre az őrök nem léptek semmit, csak próbálták visszaterelni őket a cellába, eléggé kevés sikerrel ugyanis a hat lángelme ugyanúgy egyhelyben álldogálva várta, hogy valamelyik tagnak szikra lobbanjon az eszében, és kimentse őket.Mire már a smasszerek kezdtek volna erőszakhoz folyamodni, Jungkook visszatért egy hatalmas baltával a kezében, és megállíthatatlanul rohant a cellaőrök felé.
A maknae meglendítette a szekercét, majd eldobta amivel sikeresen lefejezett egy nyulat. A többi őr ijedten meredt Jungkookra.
- Én pasim! - ujjongott Jimin, ami persze zene volt a pillanatnyi hős füleinek.
Az egyik nyúlőr odalépett Jungkook elé, és megfenyegette a fegyverével a kezében. Jimin szemei szinte szikrákat szórtak, majd az idejétmúlt régi falból kitépett egy darabka téglát, amit a zsaroló nyúl fejéhez vágott dühödten.
Az őr összeesett, a másik pedig fejvesztve rohant és mentette az életét.Chim sokkoltan nézte a földön eközben vérző nyulat, majd hol a társaságra, hol a hullára tekintett. Sápítozott, majd egyszer csak Jungkook karjaiba hullott ájultan.
Mindenki az eszméletét vesztett Jiminhez sietett, megpróbálták felébreszteni. Jungkook leült a földre, és a karjaiban lévő ájult Jimint simogatta és puszilgatta, hátha feleszmél.
Yoongi gyorsan beszaladt a külön őröknek épített konyhába, majd leemelt a polcról egy instant kávét, és visszarohant a szintén sápítozó gyülekezethez. Elővett a farzsebéből egy dobozt, amiből kiemelt egy levélnyi gyógyszert, majd a gyógyszer csomagolásából kipattintott egy szem anyagot amit belerakott Jimin szájába, azt pedig leküldte neki a kávéval.
Chim egy kis idő múlva hirtelen felpattant, majd nézett össze-vissza. A többiek kíváncsian várták a reakcióját.
- Mi a neved? - tette a fel a kérdést félve Jin, hogy emlékszik-e Jimin rendesen a mivoltára.
ESTÁS LEYENDO
Hét balfasz története - [BTS ff][BEFEJEZETLEN]
Fanfic- Srácok... Hol vagyunk? - Tae kérdően végigmérte a társaságot akik legalább annyira képben voltak mint ő maga. Jungkook remegő kézzel tartotta a kezeiben a játékleírást. Jin türelmetlen tekintettel megbökte Jungkook-ot, hogy olvassa fel a papírfec...