11.

202 21 7
                                    

Taehyung szomorúan borult le a fingos bunkerrel együtt a traktor tetejéről. Nincs mese, sétálni kell. Ki tudja, milyen messze lehet a következő láda, ráadásul az egész tájat hó fedi, lehetetlenség megtalálni.

Egyszercsak Jungkook feltekinté' a magaslatba, és bölcsen megszólalá (egész életemben nem voltam ennyire költői mint ebben az egy mondatban.).

- Dik dróton dzsal a petró - mustrálta a magaslatot tátott szájjal Jungkook, mire Tae becsukta a száját hogy ne csodálkozzon annyira, mert a végén belerak valamit... Persze, egy nyalókát.

- Mi a faszomról beszélsz? - tekintett Yoongs oldalra Jungkook geniusra.

- Hát a villanypóznákról te vakhal! - emelte fel kezeit a magaslatba Jungkook rámutatva az egymás mentén sorakozó villanyoszlopokra, amiket eddig senki sem vett észre. Lehet eddig itt sem voltak, csak az a gyökér, azaz a játék készítője bebaszta ide nekik, hogy könnyebben kijussanak ebből a szutykos mikulásos genyaóból.

Végre, már volt amit követhettek, nem úgy, mint Kim Krisztus Taehyung példáját. Ha Tae törvényeit és nyomdokait kéne követniük, akkor a listán az elsők közt szerepelne a hóba fingás és a pörköltszaftkocka zabálás. Persze nem akármilyen pörköltszaftkocka, csakis a Maggi. Hóba fingani meg csak akkor szabad, ha már kellőképpen megfagyott, és ha a kb. 5 percig érlelt bélgáz páracsíkot hagy maga után a fagyos levegőben.

Taehyung mint egy vezér, el is indult, ámde a többiek kikerülték hogy elé kerülhessenek. Tae értetlenül nézte az őt kikerülő és megelőző társaságot, majd egy roppant értelmes gondolatot megjegyzett.

- Há' mi a gecimért kerültetek ki?

A többiek csak vállat vontak, nem akarták megbántani Taehyungot hogy megdöglenek a fingja szagától. Bár, mintha ők nem finganának. Szerintem alvás közben egymást kábítják.

- Most végig a villanypóznákat fogjuk követni? - faggatta a társaságot a hátul kullogó Jimin, aki mint egy gyerek, minden egyes pillanatban megkérdezte, hogy "ott vagyunk már?". Persze Jin a lehető legnagyobb türelemmel válaszolgatott Jiminnek.

- Még nem Jimin, majd nemsokára odaérünk. Bár az a nemsokára még szerintem kicsit odébb lesz, légy türelmes és ne kérdezgess minden egyes percben! - közölte a tényeket Jin Jiminnel, aki láthatólag nem óhajtott sétálni. Unottan rugdosta a jeges hóbuckákat, olykor felszisszenve, mert a lábujja megsínylette a jeges tömbök rúgását.

Egy kellemes egy órás sétafika után megérkeztek egy olyan területre, ahol hirtelen megváltozik a táj. Nos... A játék készítője nem igazán foglalatoskodott a textúrával, mitagadás... A Subidubi pónik pöcse is kicsit pixeles volt, de ez mellékes.

Amikor átléptek a melegebbik oldalra, le is dobták a kabátot, majd a kis ládikához fordultak hogy felfedhessék annak tartalmát.

- Keressétek meg a tavaszi húsvéti falut, ahol találkozhattok majd a húsvéti nyúllal! Remélem jól kijöttök majd Bandival a nyúllal! - olvasta a levélke sorait Jin, majd visszatette az elolvasott fecnit a dobozba.

Tehát akkor most ezt a macskaköves utat hogyha követik, eljutnak a húsveti faluba, ahol megismerhetik Bandit a nyulat.

Jungkook osztotta a húsvéti nyulas ötletet, mert imádta a nyulakat. A többieknek sem volt kifogása a küldetéssel kapcsolatban, remélték hogy nem fog történni semmi rossz és véletlen dolog, bár hiába bíznak benne, úgyis meg fog történni.

A ládika még tartalmazott egy jó nagy fonott kosarat. Tae Jimin fejére húzta a kosárkát, és el is indultak. A bukósisak új generációja megszületett.

Hét balfasz története - [BTS ff][BEFEJEZETLEN]Onde histórias criam vida. Descubra agora