9.

362 27 116
                                    

-Télapó itt van, Hó a subája, Jég a cipője, Leng a szakálla,Zsák, zsák, teli zsák, Piros alma, aranyág! - énekelte Jungkook boldogan, ugyanis a játék azon részébe kerültek, ahol iszonyatosan nagy mennyiségű hó esett, de Jungkookot senki sem tájékoztatta arról, hogy nem azért esik a hó mert jön a mikulás, nem akarták elrontani a kedvét.

Mivel ugye mindenki rövidben jött, ezért majd szétfagytak. Csak Jungkook ugrándozott boldogan a nyulával, mert ő abban a tudatban volt hogy jön a mikulás, és ez fűtötte szerintük.

- Ha jön a mikulás akkor kapok virgácsot? - nézett kutyus szemekkel Jinre, szinte kérlelve hogy ne kapjon.

- Nem, nem kapsz, virgácsot csak a rosszak kapnak! Yoongi biztos hogy kap virgácsot. - Jungkook természetesen ugrándozott örömében hogy nem kap virgácsot. 

- Yoongi nagy lófaszt kap a mikulástól! - röhögött Taehyung mire Yoongi tarkón vágta, ezáltal Tae megfejelt egy faágat. 

Végre valahára találtak egy ládikát a nagy mendegélés közben, ezzel elnyerve hogy nem fagynak széjjel. Namjoon megkönnyebbülten vette ki a hét darab hosszított kabátot a ládika mélyéről, majd Jin kezébe nyomta a szokásos elolvasandó papírfecnit.

 Namjoon megkönnyebbülten vette ki a hét darab hosszított kabátot a ládika mélyéről, majd Jin kezébe nyomta a szokásos elolvasandó papírfecnit

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

- Nesztek, kaptok Puma kabátot, hogy be ne fagyjatok!  - olvasta fel Jin, majd szét is tépte a fecnit és hagyta hogy elvigye a szél.

Már egy ideje a ládikákban semmi értelmes üzenetet nem találtak. Mindig csak szívatásokat. Remélik hogy ezúttal egy igazi kalanddal és küldetéssel állnak szemben...

- Jéé, nézzétek! Egy hatalmas hegy! - ugrándozott Jungkook - Biztosan ott lakik a télapó! 

Szinte letépte magáról a kabátot, annyira szaladt volna felfelé a hegyre, mire Jin megállította, és magához húzta.

- Tudod Jungkook.. Lehet hogy a télapó pont most csomagolja az ajándékaidat. Nem szabad őt megzavarni ilyenkor.

- Zavarja őt meg a faszom,de kíváncsiak vagyunk mi is hogy mi az a rikítóan piros szar a hegy tetején! - mondta Yoongi genius, majd felmutatott a hegy tetején tornyosuló piros házikóra.

Jin sóhajtott egyet, majd bólintott. Végülis, mit veszthetnek? Megnézik hogy mi az a hegy tetején aztán mennek keresni a legújabb küldetésüket.

-Hohohó, boldog Karácsonyt! - hajolt ki egy kis idegesítő karácsonyi díszecske a bokor mögül, mire a fiúk majdnem szívinfarktust kaptak.

-Anyádnak is jól telik a Karácsony? - kérdezte Jin a játéktól majd szanaszéjjel baszta a serpenyővel. Szerencsétlen kis mikulás alakú izé... Pedig csak boldog karácsonyt kívánt. Legalább akkor pörkölte volna le a képét Jin egy lángszóróval, ha már a szart is kiijesztette belőlük. Majd nevet ő is.

A szerencsétlen dísz darabjaiban hullott a földre. Jungkook rögtön lehajolt, és próbálta összerakni a Mikulás testét mint egy puzzle-t, de amint egymásra rakott két elemet az összeomlott. Kuksi csalódottan és sajnálkozóan nézte, amint a hatalmas hótömeg magába szippantja a karácsonyi dísz kicsinyke alkatrészeit.

Hét balfasz története - [BTS ff][BEFEJEZETLEN]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang