<Yoongi szemszög>
Miután ez a 11 perverz faszom póni kiengedett minket ebből a kalitkából, a préselődés miatti seggzsibbadásomat próbáltam enyhíteni azzal hogy dörzsölgettem a hátsómat. Természetesen valamelyik egyetemista lökött rajtam egyet, mire én nekivágódtam a ketrec rácsának, ami miatt ismét zsibbadni kezdett a seggem.
- Engedj előre te gyíkarcú! - mondja Jimin kislányos hangon, és mint egy first lady kilépett a ketrecből mély megsértődöttséget imitálva. Szerencséje hogy ilyen jó az epersegge és nem vagyok képes bántani.
Még mielőtt elhagytam volna a fogdát az egyik aranyos bebaszott fejű pónit bokán rúgtam, majd mint aki jól végezte dolgát, elhagytam a helyszínt. Már ismét késztetést éreztem arra, hogy kiverjem Jungkook kezéből a plüssnyulat. Tudom, most azt gondolod, hogy mekkora paraszt vagyok (pedig de), de ne akard megtudni, hogy mit csinál szerencsétlen plüssnyúllal. A nyúl tele van fehér pöttyökkel és rászáradásokkal, és én nem állítom, hogy az nyál. Szerintem más, de, térjünk vissza a kalandunkra a gondolkodásomból.
Meg most is, milyen beleéléssel nézi Jimin seggét.... Szívesen közölném vele, hogy az a segg az enyém, de most nem akarok ezen vitatkozni.
- Az a lyuk már foglalt - köhintettem egyet, mire Jungkook oldalra kapta a fejét, és rám szegezte tekintetét Jimin formás fenekéről.
- M-milyen lyuk? - dadogta Jungkook, mintha nem tudná miről beszélnék. Na babyboy, szoptad.
Legyintettem egyet, majd egy diadalittas mosoly kíséretében előresiettem, hogy meglessem merre indultunk el. Nehogy megint valami fosszagú erdőbe kerüljünk. Miközben mentem, pont pofára estem egy újabb ládikában. Fasza.
Namjoon odasietett, de nem hozzám, a ládikához, majd felnyitotta és kivette belőle a szottyos sárga cetlit, aminek nem volt valami bizalomgerjesztő szaga, szóval elkotortam a ládika 2 méteres körzetéből, mert ha nem megyek onnan akkor megdöglök. Csoda hogy Namjoon keze nem rohad le miatta.- Öhm.. - ráncolta össze homlokát Namjoon.
-Mi az? - kérdezte Jimin aggódó arccal, és odatipegett Namjoon mellé, majd kivette a kezéből a sajtaszagú papírt.
Jimin szemei kidülledtek, mint a halnak. Odasiettem mellé, és értelmezni próbáltam a levelet.
- A folyó szomszéd partján van egy perverz királykisasszony, a neve Katalin, de KÁTYHII-nak becézik. Azt mondják, ha meglát egy férfi arcot, ráugrik és pörög a falloszán mint majom farkán a stanicli. Ha le akarják nyugtatni (ha esetlegesen faszhiánya lenne) akkor énekeljenek vagy mondjanak neki egy szép verset. - olvastam fel hangosan röhögve a levelet, mire mindenkinek ijedt feje volt, csak az én fantáziámat csiklandozta a perverz királykisasszony története.
Jimin felgyűrt tokával meredt rám, egy amolyan "tehülyevagygeci" fejjel,mire én vigyorogni tudtam csak.
- Szereznünk kell maszkokat - mondta Namjoon, mire a többiek helyeseltek.
-Hobi, nálad van? - nézett Hobira Jin, mire egy, értetlen tekintetét kapott válaszul.
Jin odanyúlt Hoseok seggéhez, és kivette a zsebéből a Zsebpornó-újságot.
Én alig bírtam visszatartani a fingomat, mert a röhögéstől begázosodtak a beleim, mire egy nagyot harsogva kieresztettem a vadállatot, amire Jungkook Namjoon kezébe ugrott ijedtében.-Pfhuj - fintorgott Jin, mire elkezdte a serpenyővel legyezni a nemesgázt.
Jin megfogta a zsebpornót, és a női arcokat kivágva belőle maszkokat fabrikált, amiből mindenkinek jutott egy.
A többiek futólépésben elindultak, hogy elhagyják a szagos levegőt, majd a folyóparthoz siettek.
[...]
Amikor odaértünk a folyópartra, a túloldalon megpillantottunk egy házikót. Biztos ott lakik ez a Kátyhi.
Átkeltünk a folyón, majd a zöldebb pázsitra érkezve elterültünk.
Egy kis időzés után elindultunk a házikó felé, ahol minden bizonnyal a prédánk lakozott.-Kit áldozunk majd fel? - kérdeztem, mire a többiek döbbenettel néztek rám.
- Senkit! - pillantott rám mérgesen Jimin. Ha még egy kis ideig ilyen arcot vág, helyben megdugom.
Bólintottam egyet, majd mikor odaértünk a rib... Akarom mondani Kátyhii házához, felhúztuk a fejünkre a maszkot, majd illedelmesen bekopogtunk hozzá.
Ajtót nyitottak. Maszk mögött eldülledő szemekkel néztem.-Fiaftok Kátyhii vadjok! - föfögte (létezik ilyen szó?) Kátyi, aki olyan pösze volt hogy egy szóval 6 kiló nyál kijött. - Ki vadjol teh? - mutatott a két méteres körmeivel Jungkook felé, mire ő dadogni kezdett.
-Ő itt.... Ő itt Nicki Deep - böktem rá kurvás hangot imitálva Jungkook-ra, egy frappáns pornószínészhez illő nevét mondván.
Kátyi egy kaján mosolyt ejtett felénk, majd behívott minket szerény otthonába.
A fal tapétáján lila bránerek ékeskestek, a polcokon pedig vibrátor kiállítás volt szinte. Az asztalon vendégváróként fasznyalókák ücsörögtek a kosárban, tudjátok amiket a vásárok a előszeretettel tukmálnak ránk a gumicukrosok kB. 2500 forintért.
-Kéftek valamit? - mondta, majd már nyúlt a kis kosár felé Kátyi, mire mindenki heves legyintésbe kezdett.-Nem kérjük, köszönjük.. -szólalt meg Jungkook a plüssnyulat ölelve, mire Kátyhii közelebb mászott hozzá szuggerálva őt.
-Te biftof hofgy nem férfi vafgy? - köpködte teli Jungkook maszkját, mire Kátyi odahajolt Jungkook hónaljához elkezdve szagolgatni azt. Jungkook segélykérően oldalra nézett, mire Ji elkezdte énekelni a Boci boci tarkát.
-Ti mind férfiak vafgytok! - hitetlenkedett Kátyi, aki próbálkozta kiszabadítani Jungkook falloszát a nadrágjából. Kook hevesen ellenkezett.
<Jungkook szemszög>
Miközben Kátyi megfékezhetetlenül próbálkozik a kicsi Kook kiszabadításával, Yoongi fölállt, és megbökte az oldalát.
-Hatalmas dudák, kerek kis segg,
Hogy a picsába is ne szeresselek!
Lábaid tövében borotvált pina,
Szép vagy bébi, mint egy karácsonyi ima! - rappelte Yoongi, majd Kátyhii csillogó szemekkel oda fordult, hallgatva a dalt. Mi gyorsan elspuriztunk, keresve köteleket hogy kikötözhessük Kátyhiit.- Szükségem van Rád, ó ha bekapnád...
Ez egy köönnyes vaallomáás!
Oooooó... - kicsit megnyeklett a hangja a dalos pacsirtának, mire Kátyi rögtön ráugrott. Yoongi próbálkozott továbbra is magáról letaszigálva a lányt.
- Kívánom a bimbód sergetni, vakarni,
Menjünk hozzám, bébi, csak egy kicsit kell utazni! - közben tolja a fejét Yoongi hogy ne kapja be Kátyi a pitont-Szükségem van Rád
Mutasd a pinád,
Nekem neem keell seemmi más,
Szükségem van Rád
Mutasd a pinád,
Ez egy igazii vaallomáás!
Oooooó... - dalolt Yoongi, mire mi megérkeztünk a kötelekkel és lekötöztük az örömlányt.A többi a következő részben kiderül...
ESTÁS LEYENDO
Hét balfasz története - [BTS ff][BEFEJEZETLEN]
Fanfic- Srácok... Hol vagyunk? - Tae kérdően végigmérte a társaságot akik legalább annyira képben voltak mint ő maga. Jungkook remegő kézzel tartotta a kezeiben a játékleírást. Jin türelmetlen tekintettel megbökte Jungkook-ot, hogy olvassa fel a papírfec...