Aleerę znowu dopadły przykre wspomnienia. Dwa lata temu Dracula zorganizował na swoim zamku wykład dla swoich poddanych. Stawili się wszyscy zaproszeni. Książę opowiadał o nowych ewolucjach, a Aleera siedziała z tyłu sali. Nagle wampir zapowiedział nagrodę za cierpliwe słuchanie. Upiory zaczęły się rozbierać. Wampirzyca podniosła się z krzesła i przyglądała się temu z przerażeniem. Obok niej pojawiła się para kochanków.
-Hej, przestańcie! Idźcie to robić gdzie indziej! - zawołała do nich.
Nikt jej nie słuchał. Brunet posadził rudą kochankę na ławce i całował ją. Potem rozebrał ją od pasa w dół i zagłębił się między jej uda. Po krótkim czasie rudą przeszyła fala gorącej przyjemności.
- Mówiłaś coś, kotku? - brunet patrzył na Aleerę.
- Nie róbcie tego przy mnie.
- Wszyscy tutaj to robią, ty też chcesz? Trafiłaś na eksperta, mojego języka nie zapomnisz.
Z uśmiechem podszedł do niej. Uciekła od niego i zmieniła się w nietoperza. Zatrzymała się dopiero w garażu. Sądziła, że tu nikogo nie spotka. Jednak po chwili usłyszała kroki i śmiechy. Dostrzegła Draculę i Marishkę. Książę ściągnął pasek od spodni i uderzył nim wampirzycę po pośladkach. Zachichotała i zaczęła całować się z wampirem. Aleera stanęła za bordowym Jeep Cherokee. Znowu usłyszała czyjeś kroki, to był ten sam brunet, od którego uciekła.
- Znowu się spotykamy, jestem Laurence. Moja dziewczyna aktualnie zajęła się kimś innym, to szukam jakieś innej niewiasty, która odda mi swoją małą pod moją opiekę. Zastanowiłaś się?
- Laurence, zostaw ją! Ona nawet nie umie całować! Można ją tylko kijem dotykać. Chodź do nas! - zawołała Marishka.
Wampir posłusznie podszedł do pary i zaczęli uprawiać seks oralny. Upokorzona Aleera znowu zmieniła się w nietoperza i poleciała na dwór. Usiadła w ogrodzie i rozpłakała się.
Podeszła do Jamesa.
- Kochasz mnie?
- Najmocniej na świecie, skarbie.
- Podobało ci się, jak dzisiaj spadł mi szlafrok? O czym wtedy myślałeś?
Napierała na niego całą siłą, palce wplotła w jego włosy.
- Wyobraziłem sobie, ciebie.....bez ubrania.
- Kochasz mnie, a pragniesz też?
- Tak.
Delikatnie przejechała mu paznokciami po szyi.
- Oboje tego chcemy, ale ja nie przejmuję się tym, jaka spotka nas za to kara. Dracula wyjechał, to trzeba korzystać. I chcę, żeby trwało to całą noc - wyszeptała mu do ucha i wtedy poczuła zimny przedmiot na swoich piersiach.
Dostrzegła naszyjnik Jamesa. Aleera wzięła go do ręki. Naszyjnik z głową wilka, zawieszony na długim łańcuchu.
- Podoba ci się?
- Tak - zerwała mu naszyjnik z szyi. - Nie martw się, jutro go naprawię.
Złapała ukochanego za rękę i poprowadziła do laboratorium.
CZYTASZ
Batman vs Dracula tom 1 (Egzekucja)
Fiksi PenggemarODŚWIEŻONA WERSJA 01.11.2018 Czerwiec 2014 r. Gotham. Piękna Aleera od 75 lat żyje jako wampirzyca, zmieniona przez samego Draculę IX, z którym mieszka. Ona jednak nie czuje się dobrze w swojej skórze, tęskni za rodziną. Gdy władca wampirów zmusza...