"Degjo ketu! Thuaje menjehere se kush je , se perndryshe ata njerezit qe ishe ne makine nuk do t'i shohesh me ... te gjalle!" Tha kercenueshem.
"Nese arrin t'i gjesh!" Thashe fitimtare.
"A eshte kjo targa e asaj makine?" Tha duke me dhene nje cope leter. Dreq! Po tani! Nuk mund t'i them ketij se kush jam! Por s'kam zgjidhje tjeter. "Thuaje !" Bertiti serish.
"Cfare do te dish?"
"Gjithcka, emrin, mbiemrin, moshen, familjen... me pak fjale cdo gje... dhe mos u mundo te me genjesh do te jete keq si per ty dhe per ata njerezit qe ti mbron!" Ju kujtohet kur ju thashe se eshte i bukur? Harrojenj!
Me duket si nje personazh i keq filmash, ose i dal nga makthet e mia me te keqija. Mora fryme thelle dhe thashe. "Quhem Xhoaline Nikolli , jetoj ne nje familje normale fshati dhe jam 17 vjec..."
"17!" Bertiti serish ai.
"Te paafte, mire qe keni marre te gabuaren , por keni marre nje minorene, a e dini se sa telashe do te na hapen , nese zbulohet qe ajo eshte ketu!?" U bertiti serish atyre.
"Hej! Pse sa vjece ju duka une juve?!"
"Pa ofendim pancake , por mua m'u duke si nje 14 vjecare , por s'ma mori mendja te jesh me te vertete e vogel!" Mora fryme e acaruar dhe " Si fillim mos me quaj 'e vogel' mua dhe ... prit me thirre gje 'pancake '?" Si ka mundesi qe tani e vura re?
"Perse dike anglisht ti?" Pyeti ai me ironi.
"Fakti qe jam nga fshati nuk do te thote qe jam e prapambetur, jam nje nxenese e shkelqyer ne mesime dhe ne anglisht jam shume e zonja!" Ai rrotulloi syte dhe tha " O zot! Nje telash me teper! Tani djema duhet serish te planifikojme dicka qe kete here te rrembejme te duhuren!" Tha tere nerva.
"Atehere, meqe qenka bere nje gabim, une mendoj te iki tani." Thashe duke bere hapa te ngadalte drejt deres mbrasht
"Cfare?!" Tha ai.
"Thjesht do te marr nje taksi dhe do t'i them te me dergoje ne qytetin tim!"
"Jo kaq shpejt pancake!" Tha ai duke me kapur nga krahu"ti di shume tashme, nuk mund te te leme te ikesh!"
"Cfare? Jo te betohem nuk i them askujt!" Por ku merrte vesh ai.
"Therrisni Helgen do te merret ajo me te!" "Nuk do t'i them askujt te premtoj!" Por asgje. Pas pak erdhi nje zonje e moshuar , por e mbajtur mire. "Aleks me kishe kerkuar i dashur?" Aleks! Pra ky qenka emri i ketij! Dhe sa embel i foli! "Po Helga! Merre kete" dhe me shtyu drejt saj"dhe jepi uniformen , qe sot e tutje do te punoje ketu si sherbetore!"
"Cfare?!" Bertita. "Je ne terezi apo cfare ti!? Nuk kam ndermend te qendroj asnje sekond me teper ketu jo me te punoj!"
"Kam vetem dicka te thjeshte per te te thene little pancake. NUK TE PYET KUSH TY!" Bertiti.
"EPO AS TY!" Ia ktheva
"Degjo ketu ti, do te digjesh keq shume , por shume keq! Mati mire fjalet qe perdor me mua nese s'do t'i kthesh kembet nga dielli papritur!"
"Eshte gje nje kercenim ky?" E pyeta me ironi.
"Po!" Tha qete. Dakord kete s'e prisja.
"Epo kam edhe nje gje per te te thene! Nuk me intereson! Dhe po ta them per te fundit here me ler te iki!"
"Jo! Helga merre menjehere perndryshe nuk e di se cfare do t'i bej nese flet edhe nje fjale me shume!" Bertiti.
"Si guxon ..." u mata t'i thoja , po te mos ishte per doren e atij si e kishte emrin Dilanit qe me bllokoi gojen.
"Nxitojme Helga , nuk e di edhe per sa kohe do ta mbaj keshtu!" Tha dhe me terhoqi jashte.
Sapo me leshoi , i gjuajta me grusht me sa kisha fuqi thjesht u anua pak. "Edhe me ty kam disa inate, kush dreqin kujton qe je qe me rrembeve?" I bertita.
"Degjo thjesht po zbatoja urdhrat!" U mundua te shfasohej ai.
"Po e shoh se sa mire i zbaton!" I thashe me ironi.
"Me fal! Une isha kunder kesaj qysh ne fillim, por nuk kisha zgjidhje tjeter, nuk e di se c'eshte i afte te beje Aleksi kur dikush nuk i bindet!"
"Pule!" I thashe me inat.
"Nese do ta kisha ditur qe ajo nuk ishe ti, te betohem qe nuk do ta ndaloja kurre makinen tende!"
"Ateher meqe te vjen kaq keq me ndihmo te iki!"
"Nuk mundem!"
"E dashur! Te lutem perpiqu te mos e inatosesh Aleksin, ai nuk e di se c'ben kur inatoset!" Foli znj. Helga qe deri tani vetem degjonte.
"Nuk ia kam aspak friken!" Thashe e qete.
"Dukesh! Por mos luaj me durimin e tij!" Tha ajo.
"Xhoaline, perpiqu te mos e inatosesh, nje nga sherbetoret ai e vrau pa meshire me plumb ne balle vetem se ajo ishte tradhtare , pra nje spiune!" Tha serish Dilani.
"Eja e dashur, ne fakt jam shume e lumtur qe te njoha! Ka kaluar nje kohe e gjate qe kur kam takuar nje vajza fshati si vetja!" Tha znj. Helga.
Ajo shtepi nuk mbaronte , ishte shume e madhe , por shume e bukur, arritem perpara nje dere "Kjo eshte dhoma jote." Tha znj. Helga "Do te vi pas pak te te jap uniformen." Dhe iku.
"Edhe mua me duhet te iki, Xhoaline mos i harro ato qe te thashe!" Tha Dilani para se te ikte.
Hapa deren dhe perpara u shfaq nje dhome aq sa dhoma ime , imagjino si do te jete dhoma e tij nese vetem dhomat e sherbetoreve jane kaq. Kishte nje shtrat, nje komodine, nje dollap te vogel dhe nje dritare. Shkova menjehere drejt dritares , por ishte shume larte! Nuk mund te zbres nga dritarja.
Nje ide i cmendur me lindi, neper filma bashkojne carcafet me njeri-tjetrin , per te formuar nje litar te gjate. Ta provoj njeher, e shumta nje kembe do te thyej, nderkohe pashe serish nga dritarja, ose shtyllen kurrizore. Nejse. Sic thote shprehja "Nje jetepa rrezik eshe nje jete e cuar dem!" Do te rrezikoj. Mora cdo cercaf aty dhe i bashkova, hapa dritaren dhe e hodha jashte, edhe pak mberrinte ne toke, por besoj se mund te hidhem ne aq lartesi. Sapo u bera gati te dilja, u hap dera...
"Xhoaline , uniforma..." ishte znj.Helga. Ngriva! Tashme mora fund! Ajo me siguri do t'i thoshte atij! Ajo u afrua dhe pa nga dritarja "Mund te vritesh me ate lartesi dhe keta cercafe jane te vjeter, mund te keputen dhe beri te dilte jashte "Znj. Helga! Nuk do t'i thoni asgje Aleksit!? Nuk do te perpiqeni te me ndaloni?!"
"Aspak e dashur! Te kuptoj shume mire. Nje zog nuk mund te duroje gjate ne kafaz , thjesht mendoj qe kjo nuk eshte rruga e duhur!" Ka te drejte, nuk eshte aspak e sigurt! Mblodha carcafet dhe u ula mbi shtrat, mora uniformen ne dore dhe " Po pantallonat ku jane, nese doni masen nuk e kam problem, por kryesisht vesh 37-38..."
"Ne fakt e dashur, ajo eshte e tere uniforma."
"S'e keni seriozisht! Mos valle jane te shkurtra vajzat e tjera ketu, dua te them shikoni..." dhe u ngrita ne kembe..." jam rreth 1.70 dhe kjo uniforme me rri si bluze!" Ajo qeshi dhe tha" Me vjen keq ! Ajo eshte."
"A ka djem sherbetore ketu?"
"Po! Perse?"
"Atehere me jepni uniformen e tyre!"
"Cfare?! Jo! Ne asnje menyre Aleksi do te te vriste!" Tha menjehere
"Atehere do te me vrase shpejt, pasi une ate uniforme nuk e vesh kurre!" Thashe e inatosur. Ajo shfryu e lodhur " Ne rregull do te ta dergoj pas pak, je shume kokeforte!" Tha duke qeshur dhe iku.
E di shume mire qe jam kokeforte , por te lutem , ate minifustan! Nejse. Erdha disa xhiro rreth e qark dhomes , ku pa kuptuar ndieva gjumin te me mundte.
YOU ARE READING
Kur Engjelli dhe Djalli Dashurohen
Romance"Kuptoj! E bere kete qe te jemi vetem apo jo? Je lodhur kot..." por nuk e perfundoi ate qe nisi sepse ai iu versul buzeve te saj, ajo beri pak rezistence , por e dinte qe i kishte te kote keto lojera me te , kishte shtate vite qe ai tashme e njihte...