1. Bölüm

185 8 0
                                    

Yine alışkanlığından vazgeçememiş kalemin arkasını ısırıyordu. Zaten vazgeçmek istiyor gibi de değildi. Kalemin arkasını biraz daha ısırıp etrafına baktı. Cama bir göz gezdirip, telefonunu çıkardı. Ayağını uzatıp, kulaklığını taktı ve daldı, gitti telefonuna.

Yine onu izliyordum. O kadar ayrıntılı izliyordum ki. Satranç gibiydi sanki. Yaptığı yapacağı bütün hareketi izleyip, biliyordum.

Biliyordum, sadece ben biliyordum. Cesaretim yoktu ne ona söylemeye ne başkasına. Aslında başkaları anlıyorlardır. O kadar çok bakıp kontrol ediyordum ki; derinden, severek, o bana bakmasa bile sanki bakıyormuş gibi.

Sadece iki sıra önümde, iki koku önümde, iki yürek önümdeydi. Hafif kumral saçları uzamıştı. Yüzüne gelerek onu rahatsız ediyorlardı. Hep avucunu saçına götürüp parmaklarıyla saçının arasından geçiyordu. Aşırı zaaf olduğum bir hareketti tabi başkalarının da.

1.70 küsür boyu vardı. Geçen sene 1.72 di. 3/4 santim uzamıştır heralde. Kırmızı rengini çok severdi. 2 kapüşonu ve 1 sweati kırmızıydı. Kızlarla fazla takılmaz. Biraz sessiz bir çocuktu.

Beni ona bağlayan ne bilmiyorum ama onu görünce içim kıpır kıpır oluyor. Kızarıyorum. Cümlelerimi zor topluyorum. Benim hücrelerim bunları yaparken o beni bile görmüyor. Hala adımı unutuyor . Neyse belki bir gün hatırlar.

SlaKoparan

Bölümü nasıl buldunuz?
Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler ♥️

Günde bir bölüm paylaşmayı deneyeceğim ya da iki günde de gelebilir. Beklemekte kalın hoşçakalın

Platonik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin