☘️ 3 saat sonra
"Of internet çekmiyor. Birde Türk Telekom her yerde çekiyor diyorlar." Telefonu yukarıya kaldırmış bir sağa bir sola götürüyordu.
Nihayet çeken bir yer bulunca 10 dk sessizce bekledi. Bende bu 10 dk sessizlikte burdan nasıl çıkacağımızı düşündüm. Aslında çıkmak istemiyordum ama baya üşümüştüm.
Üşüyünce adam akıllı düşünemiyordum. Neden bu kadar yakın davranıyordu. Yoksa arkadaşlarının yanında da mı böyleydi. Ama gözlediğim kadarıyla sessiz birisiydi.
Ben o sessiz Yiğit'in tersine aşırı pozitif biriydim ve galiba 1 kaç saate ona alışıp dediği gibi bu sessiz halimden çıkıp açılacaktım.
"Obaa. Sil Süpürden 10gb çıktı." diyip sevinçle bağırdı.
"Oha. Nesin sen son internet bükücü mü?" dedim kendime engel olamayarak.
"Beren bak zaten burası soğuk. Sen de soğuk espri yapma." dedi gülerek. Valla alıştım ben bu çocuğa. "Açıyorum bağlan."
"Harbi mi?" dedim oturduğum yerden kalkarak, böyle bir tepki vericeğimi düşünmediği yüzünden anlaşılıyordu.
"Tabi lan. Bir günde nasıl bitireyim bunu."
"Derbi var bugün. Allah razı olsun be." dedim. Kendime engel olmayı bırakmıştım artık. Birde konu Galatasaray'sa. İmparator ilk 11'e kimi koymuştu acaba. Bir tahminim var aslında. Kesin Onyekuru'yu almıştır bundan eminim.
"Lütfen bana Galatasaray'lıyım de." güldüm, evet öyleydim hem de en koyusundan.
"Ölümüne Galatasaray" dedim. Zaferle beraber güldü ve;
"Ölümüne Galatasaray" dedi.Seni seviyorum be güzel insan, Galatasaray gibi ölümüne seviyorum.
SlaKoparan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik
Genç Kız EdebiyatıNeden bir insana o bilmeden bu kadar çok bağlandım 03.11.2018 Bismillah dedik başladık 🌹