Глава 6

961 33 5
                                    

Гледна точка на Джени
Хванах му ръката и тръгнахме
-Къде отиваме?-Аз
-Тайна-Джимин
-Добре-Знаех че колкото и да го моля той няма да ми каже.
Качихме се в колата му и тръгнахме. След 15 минути стигнахме до един скъп ресторант. Той паркира и излезе. Дойде и ми отвори вратата.
-Идвала ли си тук? - Джимин
-Не-Аз
-Това е моят любим ресторант.Скоро ще стане и твой-Джимин ми се усмихна топло. Аз му от върнах. Хвана ми ръката и влязохме. Вътре беше голямо и красиво.Явно е от скъпите ресторанти.Настанихме се. Сервитьора ни даде менюто. Погледнах го. Не беше много скъпо.
-Аз черпя-Джимин
Аз си избрах както и Джимин. Докато чакахме храната да дойде си говорехме. Беше ми приятно в неговата компания. Храната дойде. И беше много вкусна. След като се на ядохме е отново се качихме в колата.
-Сега ще отидем на едно много красиво място. Обичам да ходя там когато съм  пренебрегнат, и когато не се чувствам добре.
-Добре-Аз
Не беше много близко и пътувахме 30 минути.Бяхме спрели до гората вече беше тъмно.Аз излязох а след мен Джимин. Той ме хвана и влязохме в гората. Чак сега забелязах че държи кошница за питник. След 5 минути вървене стигнахме на много красиво  място. Там  имаше  малко езеро а вътре имаше два, три лебеда  които плуваха.А до езерото имаше едно голямо дърво а на клоните му имаше красиви цветчета във всякакви цветове. Розови, червени, оранжеви.
-Много е красиво-Аз
-Знам. Ела да седнем. - Той ме за дърпа до езерото и постели одеяло то. Аз седнах а той пред мен.Бяхме се за гледали в красивата гледка.
-Виж небето-Джимин ми посочи небето и легна. Аз легнах до него.Небето беше обсипано с шарени звезди Джимин се обърна към мен както и аз към него.
-Обичам те! - Джимин
-И аз те обичам! -След като казах това слепих устните ни. Отделихме се.Аз легнах на гърдите му.
Гледна точка на Джимин
По едно време усетих, че Джени е заспала. Аз се изправих и я вдигнах  внимателно. Носех я до колата.Отключих вратите и я сложих да легне на задните седалки.Аз седнах отпред и запалих колата.
След половин час
Вече бяхме пред къщата. Аз отново взех Джени и я качих в стаята ни. Сложих я да легне. Аз отидох да си взема душ. Облякох се и легнах до нея като я прегърнах. След време заспах.
На сутринта
Гледна точка на Джени
Събудих се и усетих ръка която ме е прегърнала. Аз се досетих кой може да е.Исках да остана така но разбира се ми се доходи до тоалетната. Аз леко се изправих  но някой ме върна на същото място.
-Няма да те пусна-Джимин каза сънено.Колко е сладък!!
-Пусни ме важно е-Аз
-И какво е по важно от мен
-Ще се напикая
-Ол... Добре тогава-Джимин ме пусна и аз се затичах към тоалетната Той се засмя.Върнах се и си взех дрехи. После влязох в банята за да се преоблека.

После си сресах косата

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

После си сресах косата. Джимин още лежеше и наблюдаваме всяко мое движение След като бях готова той стана. Аз слязоха долу. Там бяха Джин, Джънгкук и Рап Монстър.
-Направих палачинки! - Джин
-Супер! - Аз отидох до масата и си взех две.Джимин слезе и седна до мен. Той си взе палачинки и почнахме да ядем.След като се наядохме си отсервирахме.
-Искате ли да гледаме филм? - Аз
-Добре-Всички
Аз нагласих филма и направих пуканки. После седнах до другите и пуснах филма. Беше комедия. Всички се смяхме.След филма решихме да отидем до мола. Стояхме три часа там. Бяхме яли и обиколихме всички магазини. Извикахме такси и се прибрахме. Бяхме много изморени. Аз се качих горе за да си прибера новите дрехи. С Джимин решихме малко да поспим. След два часа спане слязохме долу да вечеряме.Всички играхме на шише. Беше много забавно защото се придизвиквахме луди неща. След като се изморихме да играем легнахме да спим защото утре трябваше да ставаме рано за училище.

Тъмна ЛюбовWhere stories live. Discover now