Глава 5

1K 33 3
                                    

Гледна точка на Джимин
Събудих се и щом отворих очи видях как Джени спи. Загледах се в лицето. Толкова чисто и сладко... Чакай Джимин да не би да се влюбваш?!?... Нее не е възможно...Дали и тя ме харесва?!?Спомних как вчера Намджун ме предизвика да се целуваме с Джени десет секунди.Усмихнах се. Реших да ставам. Погледнах я и я целунах по челото. Станах и слязох долу. Там бяха останалите.
-Добро Утро-Казах сънено.
-Добро Утро и на теб... Джени още ли спи?-Джин.
-Да-Аз
-Ама то вече е 10 часа-Джин.
-Отивам да я събудя-Аз се запътих към стълбите.
-Събуди я с целувка-Каза Джин и всички ме погледнаха мазно.
Аз само ги погледнах на кръв и се качих горе. Влязох в стаята и седнах до Джени.
-Джени-Говорех и но тя не се събуждаше.Почнах да я бутам.
-Джени, събуди се-Говорих и по силно и я бутах, никаква реакция.След петнайсет минути си мислех че няма да стане така затова отидох до банята и налях вода в чаша. Отидох до нея и я излях. Тя се събуди.
-ПАРК ДЖИМИН-Тя стана от леглото а аз вече бях изтичал до стъпалата.Тя ме гонеше а аз тичах.Всички ни гледаха. Качих се в стаята и се скрих зад вратата. Тя блъсна вратата и отиде към леглото. Аз затворих вратата а тя се стресна и поскочи. Засмях се от това.
Гледна точка на Джени
Аз се качих горе и влязох в стаята. Отидох до леглото и изведнъж някой затвори вратата. Аз се стреснат и подскочих и се обърнах. Видях че е Джимин и отидох до него. Той ме обърна така че аз да съм до стената и да съм обградена от неговите ръце. Загледах се в очите му.Бяха толкова тъмни и... Красиви. Той гледаше към устните ми. Аз също неговите. Той се доближи и ме целуна. Аз му отвърнах.Искаше вход и аз му пуснах. Езиците ни заиграха в танц. Трябваше да се отделим колкото и да не искаме защото нямахме кислород.Аз бях много червена и затова погледнах към пода.
Гледна точка на Джимин
Не можех да търпя повече затова я целунах. Аз поисках вход и за мое учудване тя ми пусна. Отделихме се заради недостиг на кислород. Тя беше червена и гледаше пода.Много е сладка когато се засрами. Аз и хванах брадичката и и вдигнах главата. Тя ме погледна.
-Ще бъдеш ли моето момиче? -Аз я погледнах и зачаках отговора и.
-Да! -Каза тя и ме прегърна. Аз и отвърнах. После се целунахме. Много съм радостен че се събрахме.Хванах и ръката. Тя беше толкова мъничка и крехка. Отворих вратата и слязохме долу.Всички ни гледаха.
-Заедно ли сте? -Попита Хоби а всички останали го погледнаха тъпо.
-Да-Казах весело аз.
-Честито! -Каза весело Хоби.
-Джени майка ти къде е? -Сетих се че не съм я виждала а попринцип е тук с нея.
-Ами седмица няма да я има по работа. -Джени
-Ами баща ти? -Аз
-Ами той.... почина когато още бях малка-Сълза падна от окото на Джени. Аз я изтрих и я гушнах а другите гледаха тъжно.
-Нека да сменим темата...Ако искате,може да останете тук докато майка ми не се върне? -Попита тя.
-Аз нямам нищо против-Аз
-И ние-Всички
-Тогава да поръчаме храна защото аз съм гладна-Джени.
-Добре-Всички

Гледна точка на Джени
Той попита за баща ми. Аз не знаех много за него, дори не знаех как изглежда само знам че е умрял когато аз съм била на 2 години. Стана ми много тъжно. Реших да сменя темата като поръчаме храната защото огладнях много.

След един час
Аз и Джимин бяхме на дивана гушнати и гледахме комедия. След като свърши ми стана много скучно.
-Много ми е скучно-Аз
-И на мен-Джимин
-Искаш ли да излезем-Джимин
-Ама, на среща? -Аз.
-Да, приеми че това ни е първата среща-Джимин каза доволно.
-Добре аз отивам да се оправям-Станах и се качих горе. Беше ми трудно да избера дрехи. И се сетих за роклята която купих вчера. Реших да облека нея.

(Отново я показвам) Сложих си грим и си накъдрих косата

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Отново я показвам)
Сложих си грим и си накъдрих косата. Слязох долу. Джимин отдавна беше готов. Аз отидох при него. Той ме погледна и отвори уста.
-Много си красива-Каза той и не целуна. Хванах му ръката и тръгнахме.

Тъмна ЛюбовOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz