Глава 15

666 26 4
                                    

Гледна точка на Джимин
Качих ме се на частния самолет. Всички бяхме много притеснени. Особено аз и Шуга.След като стигнахме извикахме такси.Стигнахме и  аз му платих и всички влязохме в къщата. Видяхме Станимир да седи в кухнята.
-Ти копеле такова! -Аз се засилих към него и с всичка сила го ударих с юмрук по лицето. Той падна на земята.Течеше кръв от носа му. Стана като леко се заклатушка.Аз отново го ударих. Седнах върху него и почнах да му бия крушета.Момчетата ме дръпнаха назад за да се успокоя.Извикаха полиция.Аз се качих горе и отидох пред врата на Джени. Опитах се да я отворя но беше заключена. Ритнах я силно и тя падна на земята.Огледах се и видях Джени в ъгъла. Цялата беше в синини. Аз отидох до нея. Тя затвори очи и припадна в ръцете ми.
-ДЖЕНИ, ДЖЕНИ!
Гледна точка на Шуга
След като извикаха полиция аз се затичах към стаята на Youra.Блъснах вратата и тя падна на земята.На леглото седеше Youra и беше ранена. Имаше следи от нож и цялата беше в синини.По лицето имаше кръв. Аз се доближих до нея и я прегърнах.Тя се отпусна на мен. Болеше ме много да я гледам така. Взех я като булка и слязох долу.С полицията имаше и линейка.Качиха Джени и Youra. И двете бяха в лошо състояние. Линейката тръгна към болницата.Тъй като нямаше място за всички само аз и Джимин се качих е защото им бяхме най-близки....

Гледна точка на Джени
Събудих се в малка бяла стая.Усещах, как някой ме държеше за ръката. Аз се обърнах и видях Джимин който явно беше заспал. Аз се опитах да се изправя но ми се зави свят затова отново легнах.С това явно съм събудила Джимин. Той се изправи и ме погледна. Очите му бяха червени и подути.
-Джени!-Той скочи и ме прегърна-Толкова се радвам, че се събуди!
-Къде съм и какво правя тук?
-Дълга история. Ще ти обясня като се приберем.-След като каза това той отиде и извика сестрата. Тя ме прегледа и каза, че съм добре но трябва да  остана няколко дена в болницата.
-Благодаря ви-Казах аз и се усмихнах. Тя ми отвърна и излезе. След секунда момчетата влязоха вътре и почнаха с въпросите.
-По-добре ли си? - Хоби
-Боли ли те някъде? - Тае
-Момчета оставете я да диша.Сестрата каза, че е добре но трябва да остане още няколко дена в болницата.-Всички си отдъхнаха.
-А къде е Youra? Тя добре ли е-Попитах претиснено.
-Тя е в друга стая. В края на коридора.-Джимин
-Искам да отида да я видя
-Но не може да ставаш-Джимин
-Моля те!
-Офф, добре. Но само защото те обичам! - Аз се усмихна широко. Опитах се да стана но залитнах и Джимин веднага ме хвана. Помогна ми да отида  до стаята на Youra. Сложи ме на стола и излезе.Аз хванах ръката на Youra.Очите ми се насълзиха. Аз веднага изтрих сълзите.
-Youra... Заради мен пострада-Почнах да подсмърчам-Ти не го заслужаваше.Аз съм виновна!
-Не, не си! Станимир е виновен.-Youra отвори очи и ме погледна право в очите.
-Не аз съм. Ако не бях аз сега нямаше да си в такова състояние, и нямаше да си тук!-Почнах да се самообвинявам.
-Стига-Тя избърса сълзите от очите ми-Аз се радвам, че те познавам. Надявам се онзи да си плати за всичко!Но ти винаги ще останеш най-добрата ми приятелка! - Тя се изправи и ме прегърна. Аз и от върнах.Оставих я да си почива и отидох до вратата. Джимин ме чакаше отвън. Помогна ми да отида до стаята си. Аз легнах и заспах.

След 5 дена
Гледна точка на Джени
Днес беше деня в който щяха да изписват мен и Youra. Джимин ни закара с колата. Когато пристигнахме пред врата с Youra я отворих. И какво да видим. BTS изкачат зад дивана и викат:
-ДОБРЕ ДОШЛИ ОТНОВО! - Аз погледнах Джимин а Youra към Шуга.Джимин ми се усмихваше и показваше сърце по-най сладкия начин❤️:

Джимин ми се усмихваше и показваше сърце по-най сладкия начин❤️:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Аз се засили към него и го прегърнах.
-Обичам те бебе-Аз
-И аз те обичам-Той също ме прегърна.

Гледна точка на Youra
-ДОБРЕ ДОШЛИ ОТНОВО-Всички изкочиха зад дивана.Погледнах към Шуга. Той изглеждаше така:

Аз го орегърнах силно

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Аз го орегърнах силно.Той изглеждаше така:

Аз се засмях при вида му

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Аз се засмях при вида му.
-Обичам те Шуши!
-И аз те обичам!


Съжалявам за дългата глава, малко се увлякох. Надям се да ви е харесала новата ми глава. Чао за сега❤️

Тъмна ЛюбовDonde viven las historias. Descúbrelo ahora