Гледна точка на Джени
Цяла вечер се забавляхме все едно нищо не се е случило.На сутринта всички станаха късно.Бяхме в хола и чакахме Джин да сготви. Когато закуската беше готова ние с Youra решихме да отидем на разходка.Тя беше останала в нас.След като се облякохме излязохме в парка. Взехме си сладолед и седнахме на една пейка.До нас имаше едно момче и едно момиче. И двамата бяха с маски и шапки. Говореха си тихо но ние пак ги чувахме.След като чухме гласовете им ние се стъписахме. Не може да бъде!Момичето беше Yoora а момчето.....Станимир.Него не го ли вкараха в затвора!? Как е избягал?!!
Yoora:Как можа да ги оставиш да се измъкнат.Най-вече онази Джени. Тя ми взе моя Джимин! И няма да и се размине! Ти добре се вкара в ролята ама да я беше убила!
Станимир:Не съм виновен, че онези момчета дойдоха. Нямах никаква представа. Но другия път няма да се измъкнат!Обещавам.
Yoora:Добре. Предупредих онова момиче но то не ме послуша. Сега ще види какво ще се случи когата се опита да вземе нещо мое!-След като чух това сърцето ми затуптя силно. Погледнах Youra която изглеждаше също като мен.Ние се изправих ме и с бързи крачки се запътихме към вкъщи. Очите ми се бяха насълзили. Защо тези хора ме мразят толкова много!?Сълзите от очите ми се спускаха по лицето ми. Youra се опитваше да ме успокои по пътя но не и се получаваше.Когато отворих вратата на къщата Джимин се опита да ми каже нещо.
-Защо се...... - Преди да се доискаже аз се качих горе и влязох в стаята си като легнах на леглото.Някой отвори вратата и дойде до мен.
-Джени?Какво се е случило? Добре ли си? Обясни ми! Не мога да стоя и да ге гледам така! - Джимин ме прегърна.Отделихме се и аз му разказах всичко.
-Спокойно, той нищо няма да ви направи. Ние сме до вас.Няма страшно.Гледна точка на Youra
Джени се качи в стаята си а аз в моята. Бях шокирана от това което чух в парка. Как може тази Yoora да постъпи така?! Не мога да повярвам, че съществуват такива хора! Мислите ми бяха прекъснати от Шуга който отваря врата. Дойде и седна до мен като ми хвана ръцете.
-Ще ми обясниш ли защо се прибрахте толкова бързо и защо Джени плаче а ти изглеждаш уплашенана до смърт?
-Ами,когато бяхме в парка до нас имаше едно момче и едно момиче.Когато ги чухме разбрахме че това са били Станимир и Yoora. Yoora била подкупила Станимир за да ни нарани и да отдалечи Джимин от Джени защото според нея тя е откраднала Джимин от нея. И после каза другия път да ние убие.-Последното изречение го казах тихо и сведох глава. Шуга ме прегърна.
-Не се притеснявай. Ние ще ви пазим. Какво и да се случи ние сме с вас и ще ви защитим!Никой нищо няма да ви стори!Обичам те!
-И аз!
YOU ARE READING
Тъмна Любов
RomanceДжени е ученичка която живее в България но се мести с родителите си в Корея Сеул. Тя трябва да ходи в ново училище където всички й се подиграват. Но едно момче на име Парк Джимин я приема стават приятели. След време стават много добри приятели.Джени...