Глава 9🔞

947 28 10
                                    

Гледн точка на Джени
Днес цял ден с Youra си говорехме за разни неща.Тя много се зарадва като разбра че съм заедно с Джимин. Но усетих лека тъга в гласа й. Реших да я питам по-късно дали има нещо което я притеснява.След като свършихме си тръгвахме заедно с момчетата. Те още не се запознаха с Youra. Само Джимин.
-Здравей аз съм Тае
-Аз съм Джин
-Рап Монстър но можеш да ме наричаш Мони.
-Джей-Хоуп ако искаш ме наричай Хоби или Хосок.
-Аз съм Джънгкук или Куки.
-Шуга-След като се запознаха тръгнахме.

Гледна точка на Youra
Всички ми изглеждаха много весели и забавни. Но едно момче ми привлечи вниманието. Това беше Шуга.Той имаше синьо-зелена коса. Много му отиваше.Всеки път като ме пита нещо или ми казва аз се зачервявах. Надявам се да не се вижда много.Прибрахме се заедно. Беше ми много забавно в тяхната компания. Прибрах се в къщата която е празна. Тук е много самотно. Мразя това място но няма къде да отида.Нямам никакви приятелки освен Джени.След като си написах домашните реших да отида при Джени. Облякох се и излязох. Запътих се към къщата на Джени. Не беше много далече.Щом стигнах се чуваше силна музика отвътре. Аз звънах на звънеца.Отвори ми Джени.

-Здравей Youra, влез не стой навън-Джени ме дръпна вътре без дори да й отговоря.Като влязох първото нещо което забелязах е, че на масата имаше шотове.
-Здеавей-Всички.
-Здравейте.
-Youra ако искаш остани да играеш с нас. Ще е забавно-Шуга. Как можех да откажа на това лице!❤️
-Ами добре - аз се настаних на дивана а Джени до мен.
След 5 минути всички се наредиха в кръг и започнахме играта.

След около един час
Гледна точка на Джени
Всички бяха пияни освен мен. Аз взех камерата и записвах всичко за да може после да се смеем. Джин правеше стриптийз на масата на Мони, Джънгкоок и Хоби се караха кой първи да звъне на проститутка,Джимин беше до мен и ми говореше пълни глупости докато си играеше с косата ми, Тае се целуваше страстно с телевизора а Шуга скачаше и викаше че е еднорог.Той дойде с подскачане до Youra и я задърпа на горния етаж Май ще има игра? Оставих ги насаме. Обърнах се към Джимин и го целунах.Отделихме се.Той почна да слиза надолу по врата ми като ми правеше смучки по врата.Беше ми много приятно но не исках да го правим когато е пиян.Изправих ме се и се качихме в стаята си. Той заключи вратата и се обърна към мен с первезен и дяволит поглед.
-Чуй Джимин не ис... - Преди да довърша изречението той ме целуна грубо и ме бутна на леглото.После легна върху мен и продължи да ми прави големи смучки докато не стигна до блузата. С бърз замах я махна както и сутиена. Аз се засрамих. Той почна да смуче зърната ми и се смъкваше надолу и стигна до късите ми гащички. Събу ги и тях както и бельото. Той се изправи и си съблече тениската. Откопча си дънките и ги събу.Остана по боксерки които скоро и тях махна. Вече беше чисто гол.Охх отказвам да се съпротивлявам.Отново дойде до мен. Аз се приближих към,, приятелчето му,, и почнах да ближа главичката. От това действие Джимин почна да стене.След като го подразних го лапнах целия. Почнах да се давя защото ми влизаше в гърлото.След като приключих там той дойде отгоре ми.Нагласи пениса си към входа ми и без предупреждение влезе в мен рязко. Аз извиках защото ме заболя много. Той се тласкаше в мен бавно но после ускори. Болката се превърна в удоволствие.Стаята се огласяше с нашето силно стенене.Видях че беше накрая затова направи последни тласака и свърши в корема ми. Той се настани до мен и ме прегърна. Така заспахме прегърнати.

Това ми е първия смут който пиша и много ме е срам🙈🙈Незнам какво се получи...

Тъмна ЛюбовWhere stories live. Discover now