Глава 18(Край)

859 33 12
                                    

С Джимин излязохме и се запътихме към мола.Надявам се да забравя негативните мисли и да се забавлявам с гаджето ми.Влязохме в мола и почнахме да обикаляме магазините.
След два часа
След като бяхме готови минахме да оставим покупките но тогава му звънаха и каза, че е бил зает и няма как да дойде с мен на увеселителния парк. Затова Джимин каза на Yoora да дойде с мен. И без това явно и тя няма какво да прави.Изчаках я да се появи и излязохме. Когато стигнахме и двете се затичахме към блъскащите колички.
След два часа
Вече се бяхме качили на всчичко. Не ни се прибираше още затова отидохме в кафенето пред увеселителния парк.Поръчах ме си кафета. Вече половин час седим тук и си говорим за различни теми. Не бяхме излизали така двете от отдавна.Най-сетне решихме да излезем и отидохме в парка.Седнахме на една пейка за да си починим.Тогава ми звъна Джимин.
-Ало? Джени къде сте?
-В момента сме в парка и скоро ще се прибираме.
-Добре. Чао!
-Чао.
Минаха 10 минути станахме и си тръгнахме. Когато бяхме пред къщата и отворихме вратата до вратата имаше червени листа от рози които водеха до стаите ни с Yoora.Ние се погледнахме учудено. Тя тръгна към нейната стая а аз към моята.Отворих вратата и видях че на леглото имаше сърце от такива листенца. Очите ми се насълзиха но се сдържах. По-средата на сърцето имаше бележка. Аз отидох до нея и я взех.Разгънах я и прочетох,, Ще се омъжиш ли за мен? "Сълзите се стичаха по лицето от радост естествено. Обърнах се и видях Джимин който е клекнал и държи кутийка с пръстен.
-Скъпа,не мога да кажа колко много те обичам!Не мога да го изразя с думи. Ти си всичко което съм искал!Джени ще се омъжиш ли за мен?-Беше толкова сладък. Изглеждаше напрегнат.
-ДА! - Той стана и ме прегърна както и аз него. След това се целунахме страстно. Отделихме се и той ми сложи пръстена на пръста.

Гледна точка на Yoora
Аз се запътих към моята стая а Джени към нейната. Когато влязох във стаята цялата беше с червени листенца и навсякъде имаше закачени бележки. Прочетох едната на която пишеше,, Обичам те! " Разгледах още няколко. На някой имаше снимки на нас двамата а на други имаше малки романтични послания.Когато стигнах до леглото имаше написано с листенцата,, Обърни се". Аз се обърнах и видях Шуга който коленичи с кутийка с пръстен в ръка. Очите ми се насълзиха.
-Yoora? Ще се омъжеш ли за мен?
-Да! Хиляди пъти да!-Той се изправи и я целуна. После и сложи пръстена и я прегърна в една топла и нежна прегръдка.

КРАЙ
Незнам дали сте очаквали такъв край но аз да😁. Не мога да повярвам че завърших книга😱Мислех че ще напиша няколко глави и ще стане някаква боза и ще я изтрия.Благодаря на хората които четоха тази книга до край. Скоро очаквайте нова книга. Чао за сега. Саранхе❤️

Тъмна ЛюбовWhere stories live. Discover now