Шуга ме прегърна.
-Не се притеснявай. Ние ще ви пазим. Какво и да се случи ние сме с вас и ще ви защитим!Никой нищо няма да ви стори!Обичам те!
-И аз-Той е толкова мил, загрижен. Много го обичам!След като се успокоих отидох да говоря с Джени.Джимин излезе.
-Джени, спокойно.Няма нищо да ни направят.Ние ще се справим двете.-Тя седеше и гледаше празно пода. Аз излязох и отидох при Шуга кахо се мушнах под завивките при него а той ме прегърна...Гледна точка на Джени
Аз съм виновна за всичко!Заради мен Youra пострада. Заради мен и всички други ще пострадат. Защо изобщо живея!? Наранявам всеки.Мразя се! Защо съм толкова наивна и глупава!? Защо още съм жива?Искам да умра! Тогава няма никой да пострада!Сълзите се стичаха по лицето ми. Аз паднах на колене и почнах да си скубя косата и да се обвинявам.
-ЗАЩО СЪМ ЖИВА?!ИСКАМ ДА УМРА! НЕ ИСКАМ ДА НАРАНЯВАМ НИКОЙ! - Джимин влезе с гръм и трясък през вратата. Дойде до мен и ме прегърна.
-Джени успокой се спо.....
-АЗ СЪМ ВИНОВНА ЗА ВСИЧКО! ЗАСЛУЖАВАМ ДА УМРА!
-Не ти няма да умираш! Ако ти умираш аз също! Не мога да си представя живота без теб.Влюбих се в теб още от първия миг в който те видях.Ти си всичко за мен.Този който се опита да те нарани аз ще го пребия до смърт!Много те обичам и не искам да те губя... -Никой не ми е казвал нещо толкова мило и искрено.Аз го прегърнах силно.
-Т-ти нали няма да ме нараниш? - Казах плахо аз като сведох глава. Той ми хвана братичката и я надигна нагоре за да го погледна в очите.
-Никога и за нищо на света няма да те оставя или нараня. Винаги ще съм до теб и винаги ще съм съм с теб каквото и да стане.-Той ме целуна нежно. Аз отвърнах.След като се отделихме аз го прегърнах. Никога не съм мислила, че ще обичам някого толкова много или, че аз ще бъда обичана от някой.А то се оказа, че имам едно очарователно, мило и сладко гадже и много приятели които ме подкрепят каквото и да стане.
------------------------------------------------------
-Искаш ли днес да отидем на кино? -Попита ме Джимин като се усмихна сладко.
-С удоволствие!-Аз се качих в стаята си и попнах да се оправям. Облякох се така:Изправих си косата после си сложих малко грим и слязох долу. С Джимин излязохме и се запътихме към мола.......
Съжалявам за късата глава😅
Надявам се да ви е харесала новата глава!За сега чао от мен.Саранхеее!❤️
YOU ARE READING
Тъмна Любов
RomanceДжени е ученичка която живее в България но се мести с родителите си в Корея Сеул. Тя трябва да ходи в ново училище където всички й се подиграват. Но едно момче на име Парк Джимин я приема стават приятели. След време стават много добри приятели.Джени...