Глава 4

1K 34 1
                                    

Събудих се в девет часа. Станах и отидох в банята за да си измия лицето. Слязох долу и видях бележка на плота.Забравих, че майка ми няма да я има седмица по работа.Отидох до хладилника и извадих сладолед. Седнах на дивана и пуснах телевизия.След един час зяпане и тъпкане реших да изляза в мола.Изкъпах се и си подсуших косата. Облякох това:

Накъдрих си краищата на косата и си сложих лек грим

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Накъдрих си краищата на косата и си сложих лек грим. След 10 мин излязох от вкъщи, и се запътих към мола.Не беше много далеч и стигнах за 15 минути. Влязох в първия магазин който видях.Избрах си една много сладка пижама на панда:

Избрах си една много сладка пижама на панда:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Също си харесах една черна синя рокля.Аз не нося много рокли. Но все пак я взех за всеки случай:

След като ги купих излязох от магазина и влязох в другия

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

След като ги купих излязох от магазина и влязох в другия.След 20 минути лутане в магазина не си харесах нищо и реших да си тръгвам.Отидох до щанда с сладко. Купих много бонбони, близалки, дъвки и т.н.Незнам кога ще ги изям.
След два часа
Реших да си тръгвам. Бях много изтощена от това пазаруване. Извиках такси и се прибрах.Оставих покупките на масата и седнах на дивана. Извадих си телефона и писах на Джимин.
Джени: Здравей!
Джимин: Здрасти!
Джени: Искаш ли днес вечерта ти и твоите приятели да дойдете у нас и да гледаме някой филм?
Джимин: С удоволствие. Ще им кажа.
Джени: Осем часа?
Джимин: Става.

Добре че купих сладко.Станах и отидох да си прибера новите дрехи. Преоблякох се и легнах малко да поспя.

Гледна точка на Джимин:
Джени покани мен и останалите от групата да гледаме филм в тях. Отидох да кажа на другите.
-Днес вечерта сме канени да гледаме филм у Джени-Казах на момчетата които бяха в хола.
-В колко часа-Хоби
-Осем-Джимин
-Добре-Хоби
Аз се качих в стаята си и си извадих телефона.Беше шест часа. Имаше още два часа.

Гледна точка на Джени:
Събудих се 19: 50.След като видях часа станах като опарена и се преоблякох в пижамата на пандата. След това слязох долу и нагласих дивана и храната.Качих се горе и си сресах косата. След 2 минути на вратата се звъна.Слязох долу и отворих.Бяха момчетата. Аз им дадох път да минат. Те се настаниха на дивана. Аз отидох при тях.
-Така.. Кой филм ще гледаме.Страшен? -Попитах аз.
-А неее-Джимин и Хоби казаха в един глас.
-Добре-Казаха всички.Избрахме филма и го пуснахме.Тъй като нямаше място на дивана аз и Джимин седнах ме на земята.На страшните сцени той или подскачаше или пищеше. След филма поръчах пица.Докато чакахме да дойде си говорехме. Най-сетне храната пристигна. Ние почнахме да ядем. Наядохме се и те решиха, да си тръгват.
-Стана много късно. Навън е хладно и тъмно. Дори да живеете близо според мен е най-добре да останете за ноща-Аз
-Няма нужда.А и не знам дали ще има място за всички ни-Джимин
-Не, останете и без това ще съм сама. -Казах аз и направих кучешка муцунка.
-Не мога да устоя на това.Затова добре-Каза Джимин и погледна другите. Те бяха съгласни.
-Искате ли да играем на истина или предизвикателство? -Попита развълнувано Хоби.
-Добре-Всички казаха в един глас.
Ние се наредихме в един кръг и почнахме да играем. Беше забавно защото се предизвиквахме забавни и щури неща.Сега беше ред на Мони.Той завъртя и се падна... Джимин.
-Предизвикателство-Каза Джимин.
-Така... Какво ли да измисля...Хм...За 10 секунди...Искам да целуваш Джени.-След като каза това аз го погледнах учудено.Зачервих се. Сигурно отстрани изглеждах като домат. Джимин също беше червен. Той стана и се приближи до мен и бавно сля устните ни. Другите брояха до 10 и след като минаха секундите се отделихме. Нямахме кислород и бяхме задъхани. Всички викаха. Аз още бях червена от случилото се. Джимин завъртя шишето и се падна Джин.
-Предизвикателство-Джин
-Ами... -Джимин се замисли.
Той отиде до кухнята и се върна с два лимона.
-Ще изпиеш сока от лимоните. -Джимин взе една чаша и направи киселия сок. После го подаде на Джин.Той хвана чашата и изпи цялото. После почна да вика, че е много кисело и да прави финзиономии. Всички му се смяхме. Играхме още 15 минути и решихме да лягаме. Нямаше много спални и трябваше да спим по двама в стая.Джин с Рап Монстър, Куки с Тае, Хоби с Шуга а аз с Джимин.Аз влязох стаята и си взех възглавницата. После постелих чаршаф на земята и легнах. Джимин влезе и ме погледна странно.
-Ти ще спиш на леглото, всичко е постелено. Лека Нощ. -Казах аз и затворих очи.
-Няма да спиш на земята, студено е и ще настинеш. -Джимин ме взе на ръце и ме сложи на леглото. После ме загъна. След това и той легна. Аз исках да спа на пода. Но знаех, че съм безсилна затова се премирих.Усетих равномерното дишане на Джимин което значи че е заспал. След  наколко минути и аз заспах.

Тъмна ЛюбовDonde viven las historias. Descúbrelo ahora