Глава 12

645 26 3
                                    

Гледна точка на Джени
Събудих се от дразнещия звук на алармата. Изправих  се и видях, че Джимин още спи.
-Джимин, ставай. Джимин. ДЖИМИН! - Той най-накрая се събуди.
-Добро Утро, бебе-Джимин
-Добро Утро и на теб.-На мен ми беше много тъжно защото днес с Youra щяхме да изпращаме BTS на летището защото нали ще ходят на турне.
-Джени? Имали  нещо? - Джимин
-Ами, просто, ми стана тъжно като си спомних, че днес заминавате-Сведох глава.Джимин ме прегърна.
-Знам и на мен ми е гадно но после като се прибера няма да спра да те прегръщам и целувам-Той ме целуна нежно. След като се отделихме аз му се усмихнах и го прегърнах силно.
-Обичам те!
-И аз!
Станахме.Аз отидох пред огледалото и почнах да си реша косата,през това време Джимин я влезе в банята.След него влязох аз. Когато бях готова се облякох  така:

Сложих си грим и отидох да събудя Youra и останалите

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Сложих си грим и отидох да събудя Youra и останалите.
Гледна точка на Youra
Джени ме събуди.След като отворих очи видях спящото лице на Шуга. Беше толкова сладъъък.❤️
-Шугааа.
-Хайде стани
-Шугаааа
Как да го събудя!? Сетих се. Аз се доближих до него и слях нежно  устните ни. Той отвори очи и отвърна на целувката.След като се отделихме аз казах:
-Най-сетне реши да се събудиш!
-Искам всяка сутрин да ме  събуждаш с целувка!
-Обещам, Шуши!
-Шуши?
-Така реших са те наричам-Каза сладко тя като се засмя-Нали не ти пречи?
-Изобщо.
Аз станах влязох в банята и се измих. После се облякох така:

След училищеГледна точка  на ДжениСлед училище BTS, аз и Youra тръгнахме към летището когато пътувахме аз се бях сгушила в Джимин а Youra в Шуга

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

След училище
Гледна точка  на Джени
След училище BTS, аз и Youra тръгнахме към летището когато пътувахме аз се бях сгушила в Джимин а Youra в Шуга.Когато  пристигнахме всички изглеждахме унили и тъжни.Влязохме вътре.Преди да тръгнат аз ги прегърнах всичките както и Youra.Пожелахме им успех и изчакахме докато самолета не излети.После се прибрахме. Бяхме само двете. За да се порасеем решихме да си направим  малко женско парти.Купихме  шоколади, коли, вафли, чипсове и сокчета. Облякохме се по пижами и си пуснахме филми. Задължително ужаси.Тъкмо идваше страшна сцена и токът спря.
-ААААА-Аз почнах да пищя.-ИМА ДУХ КОЙТО ЩЕ НИ УБИЕ!!!
-Няма бе, само са спрели тока-След като каза това се чу чукане по прозореца
-ААААА КОГО ЗАБЛУЖДАВАМ. ЩЕ УМРЕЕЕМ!!-Двете се гушнахме силно докато огледаждахме из цялата стая дали има някой.
-Добре,спокойно всичко ще се оправи, няма страшно-Джени
-Да. Окей сега трябва  да се успокоим.-След като каза това токът се пусна.
-Какво ще кажеш да гледаме комедия?
-Да
Докато гледахме комедията се смяхме много.След 20 минути ни омръзна и затова донесох тонколонките. Пуснах музика и усилих на макс. С Youra се качихме на дивана и почнахме да се кълчим. Сто процента ако някой влезе и ги види ще ни помислят за пияни.Изморих ме се и се пльоснахме на дивана като дишахме тежко.
-Аз танцувах  по-добре от тебе! - Каза Youra
-Не е вярно аз бях по добрата! - Аз
-Не е вярно!
-Така ли? - Аз взех възглавницата до мен и я фраснах с нея по главата. Тя взе друга и също ме удари. Така започнахме да се бием с възглавници. После ги хвърлихме и почнахме да се боричкаме.Аз я гъделичках докато тя викаше:
-Нееее,спри моля те! Не мога да дишам-Смееше се много силно и риташе крака във въздуха. Изморих се и я оставих на мира.
-Аз съм гладна-Youra.
-Емчи то и аз
-Ам айди да ядем
-Добре
Извадихме единият чипс и колите. Почнахме да ядем докато си говорихме.
След един час
Разказвач
Момичетата бяха легнали на дивана и бяха заспали по необикновен начин. На  Джени главата беше полу на леглото полу във въздуха. Краката и бяха на дивана. На Youra главата беше на земята. Беше се завъртяла на обратно. Краката и бяха на хем на земята и на дивана. Около тях имаше навсякъде, опаковки от храна.Чуваше се само вятърът от вън.

Тъмна ЛюбовWhere stories live. Discover now