MAI MULT DECAT PRIETENI?

280 4 1
                                    

Urmatoare zi,Akira se trezeste si merge jos la micul-dejun.Se mira ca nu o gaseste pe Bia,a cautat-o peste tot.A sunat-o,nu raspundea.O spama cu mesaje non-stop.A mers in camera sa,nu era.Era doar Fred care dormea.Atunci se panicase.
PERSPECTIVA AKIREI:
Unde sunt Bia si Scooby? MOR dc nu m-a anuntat Bia.Stai sa sun pe cineva din clasa,poate raspunde cineva
PERSPECTIVA INCHEIATA
Akira suna toata clasa,ii panicheaza pe toti,in special pe Selly.Merge pana si in casa din copac,nu este.Akira se mai uita in camera ei din casa din copac,pana cand o zaraste pe geam,aproape ca zboara din casuta din copac si merge la ea.Il vede si Scooby acolo.
A:Ba,ce dracu' faci aici?! Te-am cautat prin toata casa,m-ai speriat rau.
Eu:Uneori linistea e cel mai bun remediu pentru om.Asa se rezolva probleme din capul meu.
A:Ok? Dar hai repede ca intarziem la liceu.
Eu:Nu-ti face griji pentru mine man,tu du-te si imbraca-te.
Dupa ce-mi termin cafeaua,merg in camera si ma imbrac.M-am imbracat asa:

Apoi imi iau telefonul,banii si cheiile,si am plecat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Apoi imi iau telefonul,banii si cheiile,si am plecat. Cand ajung la liceu,Selly ma saluta,eu ii fac cu mana,apoi ma asez in banca.Vural,om prost,striga in gura mare in timp ce manca un corn:
V:Fa Bianca
Eu:Unu la mana nu ai tu dreptu' sa mi te adresezi cu "fa" mie.Nu suntem la acelasi nivel,2 la mana nu-mi zice Bianca ca-ti rup capu'!!!!
V:Ba ce dracu',crezi ca esti superioara? Iti zic eu.Nu esti!
Eu *Face palme* ma refeream ca nu suntem nici rude,nici prieteni,sa-mi vorbesti asa
V:Aha..
Eu:Ce vroiai?
V:Ba Sellu asta cam profita de tine sa stii.
Eu:Cum adica??
V:Pai l-am vazut pe coridor cu vreo 3 tipe.
Eu:Si? Nu suntem impreuna,are dreptul sa faca tot ceea ce vrea.Atat vroiai sa-mi zici?
V:Da...
Eu:No bine.Hai bye.
Apoi merg pe coridor.Aura povestea cu niste colege.Pana cand aud ca zice:"Selly e impreuna cu Melly? Ce fain,le sta bine!"Eu eram ce gen:whaaat? Am varsat o lacrima.Si fug spre baia fetelor.Acolo am inceput sa plang.Nu stiu ce era cu mine,adica,eu cu Selly eram doar prieteni.Aud clopotelul,imi bag p*la.Mi s-a dus dracu' tot make-up-ul.Noroc ca am in geanta produsele de make-up.Mi-am refacut rapid make-up-ul,si am fugit spre clasa.Profa era deja in clasa,ma certase,dar pama la urma ma lasa la ora.Aceasta se numea cica Mihaela.Sincer nu stiu de ce am plans,ca pana la urma suntem doar friends....
Anyway,cand s-au terminat orele,am mers acasa cu Akira acasa pentru ca muream de oboseala.Am mers in camera mea iar Akira in a ei.Fred si Scooby erau super happy sa ma vada,m-am trantit in pat,Schobby dormea langa mine in dreapta mea iar Fred in stanga mea.Mi-am aprins laptop-ul,am pus muzica ~Liviu Teodorescu-Rochia Ta~
Am adormit,iar mama a venit si mi-a stins laptopul,cam agitandu-l pe Fred.M-am trezit singura pe la 02:00 fiindca imi era sete.Atunci am vazut ca Scooby e treaz.Asa ca am mers impreuna cu el pe balcon,si ne uitam la stele.Peste cateva minute,mergem inapoi in casa,si eu mai stau putin pe telefon.Vad DM-uriile de la Selly:
El:Buna.Cf?
Eu:Hei.Vad ca esti online,nici tu n-ai somn?
El:Nope.
Eu:Hm ok..maine ai chef sa ne vedem.
El:De ce nu acum? :)
Eu:Nu e o idee buna,cainii mei sunt acasa,si nu vreau sa o trezesc pe Akira.
El:Pai vin la tine in camera si stam pe balcon.
Eu:Ok😁
Dupa imi inchid telefonul,si ma pregatesc.Arat asa:

Peste vreo 20 de minute,aud un ciocanit usor in usa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Peste vreo 20 de minute,aud un ciocanit usor in usa.Era Selly.Ne-am salutat,si am mers cu ambii caini pe balcon.Imi era cam frig,deci ne-am luat o patura pentru ambii.Am baut un ceai cald,ne-am uitat la stele,si am vorbit.Apoi am luat cainii si ne-am pus in pat.Fara sa vrem,am adormit..unul in bratele celuilalt.
DIMINEATA:
PERSPECTIVA AKIREI:
A:Matusa,unde e Akira?
M:Cred ca e sus draga mea.
A:Merg sa verific
M:Bine
Cand deschid usa camerei ei,il vad pe Selly in bratele ei.Am ras usor,le-am facut o poza,si am iesit din camera,spunandu-i mamei sale ca e foarte obosita si doarme,pentru ca in 15 minute aceasta pleca la noul sau loc de munca.
Peste 2 ore eu merg in camera Biei,si ii privesc pana cand,Bia deschide ochii si il trezeste in acelasi timp si pe Selly.Ambii se vazusera in bratele celuilalt,se indeparteaza rapid.
PERSPECTIVA INCHEIATA

PERSPECTIVA MEA:
-Fa,esti dusa?
-Yo nu-s,dar tu dupa Selly😏
-Suntem prieteni,ok?
-Prieteni sau mai mult? *Intreaba Akira punandu-ma intr-o dilema totala*
-Mai mult *raspunse Selly uitandu-se la mine*
Eu eram pe loc nu stiam ce sa zic,pana cand Akira a zis catre Selly:
-Hai indragostitule,acasa!
-Bine!Vorbim,Bia. *spune in timp ce ma inbratiseaza*
-Noa ce-ati facut?😏
-Am stat afara cu cainii toata noaptea.Esti happy?Acum lasa-ma sa dorm in plm.









O POVESTE DE DRAGOSTE CU SELLYUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum