S nechuťou v očiach som sa pozrela na biele lietadlo v strede letiskovej dráhy. Všade okolo mňa bol zhon a ja som sa nevedela zorientovať, kam mám ísť. Až vtedy som pocítila pocit bezpečia, keď sa okolo mňa obmotali silné paže.
„Neboj som za tebou,“ povedal mi do ucha príjemný hlas. „Lietadlom letím prvýkrát, je to blbý pocit,“ odpovedala som a kráčala k tej veľkej bielej potvore.
Oliver ma navigoval celú cestu až k sedačkám. Usadila som sa a na pokyn letušky si zapla pás. Poviem vám, jazda lietadlom nie je ako cesta po mede. Ten tlak na hrudníku pri vzlietaní a mierne turbulencie vám dokážu urobiť veľkú a dlhú nevoľnosť. Pár minút na to sa v reproduktoroch ozval znovu hlas letušky, ktorý oznamoval, že si môžeme zapnúť mobilné telefóny. Ja som len priamo pozerala pred seba. Totiž bála som sa aby sa môj pohľad nepresunul von oknom, ktoré bolo odo mňa pár centimetrov. V lietadle som už tvrdla 2 hodiny s pohľadom upretým priamo pred seba. A nemala som na pláne urobiť inak.
Ďalšiu hodinu som sa odvážila pozrieť na Olivera a začať sa s ním rozprávať. Neviem ako dlho ten let trval, no prestávalo ma to baviť a začínal ma bolieť zadok. Nesmierne som sa potešila, keď som v reproduktore počula letuškin hlas. Pripútala som si pás a znovu. Hnusný tlak a mierne turbulencie. Konečne lietadlo pristálo a na mňa doľahol pocit bezpečia. S úsmevom som vystúpila z lietadla a na terminály si zobrala svoju batožinu.
„Toto leto si užijeme,“ povedal Oliver a žmurkol na mňa. Musela som sa nad ním zasmiať. Zavolali sme si taxík a odišli do hotela. Izbu sme mali rezervovanú, takže stačilo podpísať nejaké papiere a prijať kľúče. Výťahom sme sa odviezli na 5 poschodie do izby 87. Bola to krásna izba s naozaj krásnym výhľadom. Položila som svoje kufre na posteľ a pomaly si začala vybaľovať veci do skríň. Tak isto robil aj Oliver. Po tom všetkom som kufre zasunula pod posteľ a sadla si na ňu.
„Počkáme na Thaliu s Miou a pôjdeme sa niekde pozrieť?“ spýtala som sa.
„Áno,“ sadol si ku mne. Usmiala som sa na neho a následne sa o neho oprela.
„Mám taký pocit, že toto leto neskončí najlepšie.“
„Ale prosím ťa, nemysli na zlé veci ale radšej sa poriadne zabavme,“ usmiala som sa na neho a snažila sa na to nemyslieť.
Pomaly začal prichádzať večer a my sme sa rozhodli preskúmať toto miesto. No najprv sme si išli poobzerať túto „rezerváciu“ a kde sa čo nachádza. Bolo tu krásne, bazénov, veľké záhrady a všade narvaný ľudia, čo sa dalo čakať. Nič to nemenilo na tom, že tu je nádherne.
S Oliverom sme sa ruka v ruke prechádzali po pláži. Bol to pre mňa vzácny okamih a ja som si priala aby nikdy neskončil. Bola som s chlapcom o ktorom som vedela, že ma miluje a čerešničkou na torte bolo všetko okolo nás. Zastavili sme a ja som sa chrbtom oprela o Oliverovú mužnú hruď zatiaľ čo on ma objal okolo pása.
„Milujem ťa,“ zašepkal mi do ucha. Otočil sa som sa tvárou k nemu a nežne ho pobozkala. Oliver mi bozk opätoval. Zrazu to už nebolo len nežné bozkávanie. V naších bozkoch sa objavila vášeň. Vášnivé bozky sme si navzájom opätovali pokým nás neprerušila Thalia a Mia.
Odtiahli sme sa od seba a ja som sa následne na tie dve zamračila. Vždy si vyberú tú najnevhodnejšiu chvíľu.
„Tak tu sú naše hrdličky,“ prehovorila Mia a následne ma objala okolo ramien. Okamžite som jej ruku striasla a pritisla sa viac na Olivera.
„Tak o čo ide?“ opýtala som sa ich s povzdvyhnutým obočím. Vedela som, že sa niečo deje inak by nás nevyrušili len tak bezdôvodne. Na to som ich poznala už príliž dobre.
„Neuveríš koho sme stretli!“ vyhŕkla Mia a pokračovala ďalej, „dvoch úplne sexy Španielčanov ktorý nás pozvali na párty, ktorá sa koná neďaleko hotela a tak nás napadlo, že by sme týmto spôsobom mohli osláviť náš príchod,“ povedala Mia s radosťou v hlase.
Na žiadnu párty sa mi nechcelo, pretože som si chcela užiť príjemný večer s Oliverom. Čo ma však prekvapilo, bola Oliverova reakcia.
„Myslím, že je to dobrý nápad,“ dal za pravdu dievčatám. Prekvapene som sa naňho pozrela a on len pokrčil ramenami. Trvalo im hodnú chvíľu kým ma prehovorili aby som šla s nimi. Nakoniec som súhlásila a všetci sme sa odobrali do svojích izieb.
Keď sme prišli do izby dala som si rýchlu sprchu a tak tiež aj Oliver. Kým sa Oliver sprchoval, ja som stála pred skriňou a hľadala niečo na seba. Za malú chvíľu som v rukách držala letné kvietkované šaty po kolená. Položila som ich na posteľ a šla sa pripraviť. Jemne som sa nalíčila, nakulmovala vlasy a obliekla. Oliver bol už pripravený.
„Ako vyzerám?“ opýtala som sa Olivera. Chcela som si byť istá, že som to s ničím neprehnala.
„Vyzeráš úžasne, miláčik,“ pochválil ma a vtisol mi bozk na líce. O malú chvíľu sme už odchádzali z našej hotelovej izby. Keď sme vyšli pred hotel, už nás tam netrpezlivo čakala Mia a Thalia.
Vysvetlili nám v ktorom klube sa tá párty nachádza a mohli sme vyraziť. Mali pravdu, keď hovorili, že je to neďaleko hotela. Cesta nám trvala sotva 10 minút. Dnes som stavila na istotu a dala si jednoduché sandálky. Vedela som, že by som v topánkach na opätku dlho nevydržala.
Zastavili sme pred klubom. Bolo tam veľa ľudí ale to sa dalo čakať. Zaplatili sme vstupné a vošli dnu. Vyzeralo to tu pekne. Ale nebolo to ničím zvlástne. Išli sme si objednať ale Oliver si musel odskočiť a dievčatá niekam zmyzli, tak som objednávku musela vybaviť sama.
Objednala som nám 4 vodky s džúsom a sadla si na barovú stoličku. Chvíľu som tam len tak sedela až kým som nepocítila ako ma niekto prepraľuje pohľadom. Otočila som sa a zbadala som pár zelených očí ako na mňa uprene hľadia.
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
Tak ešte raz, čaute kočeny! Máte tu opäť prvú časť ale prerobenú a oveľa dlhšiu! Nakoniec nás len predsa niečo napadlo a tak sme celú tu časť prerobili. Snáď sa vám bude páčiť!
Ešte raz by som chcela podotknúť, že príbeh sa bude odohrávať v Španielsku.
Na boku máte Olivera a Aimee a v external linku, miesto kde sa nachádzajú.
Komentujte, hviezdičkujte a hlavne si užite časť!
-Biba a Vlaď
ČTEŠ
Sucker Of Souls
Hayran KurguStáli sme oproti sebe v tesnej blízkosti a pevne si hľadeli do očí. Cítila som jeho cigaretový dych na mojej tváry. Zabodával do mňa svoj pohľad a ja som vedela čo ma čaká. Čaká ma smrť. „Tak na čo čakáš?! Veď o toto ti predsa celý čas išlo!" skrýk...