-Selim-
Yavaş adımlarla buluşacağımız yere gittim. El sallayarak bana gelmemi işaret eden bedeni görünce gözlerimi devirdim.
Onu hatırlamıyordum. Hatırladım demiştim ama zerre hatırlamıyordum.
İşim mi yoktu acaba? Bir çöpçatanlık yapmadığım kalmıştı zaten. Sevinçle elindeki çikolatayı gösterdi çikolataya yan bir bakış atıp iç çektim.
"Sütlü çikolata sevmiyorum bitter daha iyi bir dahakine Karam alırsın"
Kafasını sallayıp cebini yokladı ve gülümsedi.
"Bunun olabileceğini tahmin ettiğim için almıştım zaten"
gülümseyip elindeki çikolatayı aldım. Sevdiğim çikolatayı görmek bile mutlu etmişti.
"Güzel"
"Şimdi bana onun hakkında bilgiler ver"
dedi heyecanlı bir şekilde. Kerem'in gay olmadığına emindim. Ona yardım etme sebebim büyük ölçüde gerçeği görmesi ve aynı zamanda kendim gibi birisiyle tanışıyor olmaktı.
"Nasıl mesela ben anlamam pek böyle işlerden"
"Ya ne bileyim işte nelerden hoşlanır"
bıkkın bir nefes aldım arkadaşım olmasına rağmen onun hakkında çok az bilgim vardı.
İnsanları pek umursamadığım için onları tanımaya çalışmazdım. Evet severdim,yardım ederdim kollardım ama kendimi bile tanıyamayan biri olarak bir başkasını tanımam beklenemezdi zaten.
"Aslına bakarsan ben de pek bilmiyorum"
"Yaa öğren o zaman lütfen"
dedi şirince bakmaya çalışarak. Gerçekten tatlıydı gülümsedim
"Tamam"
"Numarasını veremez misin?"
diye sordu. Kafamı olumsuz anlamda salladım
"Ona sormadan böyle bir şey yapamam. Sorarsam da onaylayacağını sanmıyorum ama numarasını bulmana yardım edebilirim."
"Nasıl"
biraz düşünüyormuş gibi yapıp konuştum.
"Bir kağıt olacaktı oraya numarasını yazmıştı eğer o kağıda ulaşırsan numarasına ulaşırsın"
Göz kırptığımda gülüp kafasını salladı. Gözleri sonuna kadar açılmıştı. Aklına bir plan gelmiş gibi gözüküyordu.
"Sen kralsın yaa"
"Hadi ben derse gidiyorum sana kolay gelsin. "
Deyip el salladım ve masadan kalktım. O da gülümseyip el salladı.
---------------------------------------------
Bölümler böyle kısa olacak biraz ssfdbgmnj
Ben kısa yazmayı seviyorum
Oy verirseniz sevinirim🌈
Gönlünüzden koparsa yorum da atabilirsiniz gdhghgk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aramızı Yapsana(Gay)
Short StoryOzan: Lütfen ne istersen yapacağım Ozan: aramızı yapar mısın? 07.11.18