Final

10.9K 656 375
                                    

-Selim-

"Gel benimle"

dedi kolumdan tutarken. Sürpriz yapacağını söylemiş, beni arabasına bindirmişti.

Kemerimi bağlayıp sorgulayan gözlerle ona baktım. Beni takmadan arabayı çalıştırmıştı. Ona bakmayı sürdürürken bana yan bir bakış atıp

"Eğer öyle bakmaya devam edersen arabayı tenha yerlere çekerim"

Kendince beni tehdit ettiğinde sırıtmadan edememiştim. Kaşlarımı kaldırıp ona biraz daha yaklaştım.

"Ee sonra?"

diye sordum etkileyici olduğunu düşündüğüm bir ses tonuyla.

"Dikkatimi dağıtma"

Ciddi bir şekilde arabayı sürerken oldukça seksi görünüyordu. Arabayı bir yere götürüyordu ama neresi olduğu hakkında bir fikrim yoktu.

"Yemeğe mi çıkartıyorsun beni?"

"Sorup duracak mısın? Sürpriz yapmak istiyorum"

Geri çekildim ve önüme dönüp iç çektim. Araba ormana benziyen bir yere girdiğinde aklıma türlü türlü senaryolar geliyordu

"Korkmaya başlamalı mıyım?"

"Bana güvenmiyor musun?"

"Sana güvenmeme ihtimalim yok"

Sonunda arabayı bir yerde durdurduğunda şaşkınca baktım. Neden gelmiştik buraya?

"Orman fantezisi mi yapacağız?"

"Sonra belki"

Kafamı kesip cesedimi parçalara bölecek ve toprağın altına mı gömecekti.

Elimden tutup daha hızlı yürümeye başladı. Beni sürüklemesi nedensizce hoşuma gitmişti.

"Hadi daha hızlı geç kalıcaz"

İçinde çocuksu bir heyecan vardı ve bu beni de etkilemişti. Sürprizin ne olduğunu daha fazla merak etmeye başlamıştım.

Sonunda uzakta gördüğüm masaya, sandalyelere ve arkadaşlarıma baktım.

"Neler oluyor?"

Kerem beni görünce önce şaşırdı, sonra da Ozan'a bakıp bağırdı.

"Salak gözlerini kapatman gerekiyordu"

Eliyle alnına vurdu ve kafasını iki yana salladı. Sadece samimi arkadaşlarım, Kerem, Beren ve Ozan vardı.

Arkadaşlarımdan biri olan Halit gülümseyip üzerindeki cüppeyi düzeltip boğazını temizledi.

"Artık damat ve damat geldiğine göre başlayabiliriz"

Ağzım ve gözlerim sonuna kadar açılırken kalbim yerinden fırlayacaktı. Yanımdaki Ozan diz çöküp cebindeki kutuyu çıkardı.

İçindeki bir parça bitter,bir oarça da sütlü çikolataya baktım. Bitter çikolatayı bana uzatıp

"Kocam olur musun?"

Gözlerim dolarken kafamı sallayıp çikolatayı aldım. Bir parçasını ben bir parçasını da o yemişti. 

"Evrakta sahtecilikten içeri girmez miyiz?"

Halit'e bakarak sormuştum bu soruyu. Böyle arkadaşlarımız olsuğu için çok şanslıydık. Herif resmen üşenmemiş, nikah memuru gibi giyinmişti. Gülüp  kafasını olumsuz anlamda salladı.

"Yok be oğlum, hadi oturun"

Sandalyeye oturduktam sonra elimi Ozan'ın eline götürdüğümde çok bekletmeden hemen elimi tuttu.

"Siz, Mehmet oğlu Ozan, hiçbir baskı altında kalmadan kendi iradeniz ile Sait oğlu Selim'i kocanız olarak kabul ediyor musu-"

"Evet"

Yaptığımız resmi bir şey olmasa da gülümsemiştim.

"Peki ya siz, Sait oğlu Selim, hiçbir baskı altında kalmadan kendi iradenizle Mehmet oğlu Ozan'ı koncanız olarak kabul ediyor musunuz?

Gülümsedim ve biraz şerefsizlik yapıp beklemeye ve düşünüyormuş gib yapmaya başladım. Ozan'ın ayağıma basmasıyla acıyla inledim

"Evet"

dediğimde ortamdaki herkes gülmüştü. Sesim kafama patates çuvalı çarpmış gibi çıkmıştı.

"Peki siz, buna şahitlik ediyor musunuz?"

diye sordu Kerem,Beren ve Özcan'a. Hepsi bir ağızdan konuştu.

"Evet"

Hep beraber önümüzdeki el yapımı olduğu her halinden belli olan aile defterini imzalamıştık.

Her şey bittikten sonra ormanda yürümeye başlamıştık. Cebindeki yüzüğü çıkarıp parmaklarıma taktı.
Gerçekten hoş bir yüzüktü.

"Sorarlarsa evliyim dersin"

Kendi yüzüğünü de göstererek göz kırptı. Bir süre yürüdükten sonra arabaya gelmiştik. Binmeden önce kulağıma fısıldayıp

"Şimdi balayı vakti kocacığım"

dedi ve gülümsedi. Kimsenin ne düşündüğü umrumda değildi. Biz artık evliydik...

---------------------------------------------

Bir kurgum daha bitti

Zamanla yazma konusunda kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum sizin fikirleriniz nedir

Finali nasıl buldunuz

Her hangi bir sorunuz varsa sorabilirsiniz

Sizi çok fazla seviyorum sadece telefonun ucundan olsa da beni mutlu ettiğiniz için sonsuz teşekkürler :)

Aramızı Yapsana(Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin