2.7

9.6K 589 413
                                    

-Selim-

Merdivenlerden çıkıp kapının önünde durdum. Ozan'ın dersi olduğunu biliyordum ve evden çıkmıştı. Bunu fırsat bilip eşyalarımı toplayacak ve buradan gidecektim.

Eve girince gözlerim dolmuştu. Her ne kadar burada kalmaya başlayalı bir hafta olmamış olsa da buradan ayrılacak olmak beni üzüyordu.

Bir hafta geçmeden bu kadar anı biriktirdiysek, bir ömür boyunca neler biriktirirdik diye düşünmeden edemedim...

Gözlerimden gelen yaşları hızla silip tavana baktım. Ağlamanın sırası değildi. Odamdaki yeni dizdiğin eşyaları tek tek tekrar valize koyarken içimde bir burukluk vardı.

Sonunda işim bittiğinde rahat bir nefes aldım. Hiçbir şeyim kalmamıştı. Odaya ve eve son bir bakış atıp kapıya yöneldim. Kapıyı açar açmaz anahtarıyla kapıyı açmaya çalışan Ozan ile göz göze gelmiştik.

Şaşkınlıkla gözlerim açılırken o da aynı şaşkınlıkla bana bakıyordu. Nefes nefese kalmış gibiydi.

"Gidiyordum ben de tam"

Yanından geçmeye çalıştım. Dolan gözlerimi görmemesi için kafamı diğer tarafa çevirmiştim.

Asansöre doğru adımlarken kolumdan tutup yüzüme baktı. Sorgularcasına ona baktım. Gözleri dolmuştu

"G-gitme"

dedi sesi titrerken. Ben de ağlayacak gibi olmuştum. Neden gitmemi istemiyordu ki?

"Ben Kerem değilim farkında mısın?"

Yüzüne bakıp gözlerimi kaçırıyordum. Tuhaf bir şekilde bana bakıyordu. Birden beni kendine çekip sarılmasıyla neye uğradığımı şaşırmıştım.

"Kerem olma zaten, Selim ol"

Kafasını boynuma gömüp kokumu içine çekti. Şaşkınlıktan ne yapacağımı bilmiyordum. Kalbim deli gibi hızlı çarparken ben de kollarımı ona sardım.

"Lütfen gitme, özür dilerim"

dedi gitmemden korktuğunu belli edercesine, daha sıkı sarıyordu kollarını bana.

"Eğer böyle sıkmaya devam edersen öbür dünyaya gideceğim"

"Sakın! bir daha şakasını bile yapma!"

Sinirli bir şekilde valizimi eline alıp içeri girdi. Ben de peşinden içeri girdim ve kapıyı kapattım.

Birden arkasına dönüp bedenimi kapıya yasladı. Şaşkınlıkla gözüm açılırken kulaklarıma fısıldayarak konuştu

"Öpücüğü hatırlıyorum"

dediğinde afallamıştım. Kalbim kulaklarımda atarken ne söyleyeceğimi bilmiyordum.

"Ne?"

diyebilmiştim sadece konuşabildiğim aklıma geldiğinde. Yüzlerimizin arasındaki mesafe azaldıkça bayılacak gibi oluyordum.

"Kurbağayı prense dönüştüren öpücük"

O sarhoş eden dudaklarını benim beklentiyle titreyen dudaklarıma kapattı.

Gözlerimden bir damla yaşın düşmesine engel olamazken dudaklarımı onunla birlikte hareket ettirmeye başlamıştım.

Öpüşmemiz gittikce daha da ateşli hale gelirken ben de ona ayak uyduruyordum. Daha doğrusu kendimi ona teslim etmiş gibiydim.

Dudaklarımdan ayrılıp boynumu emmeye başladığında hafif bir tonda inlemiştim. Boynumdan ayrılıp ellerini tişörtümün eteklerine götürdü. Benden onay istercesine gözlerime baktığında gözümü yumup kafamı hafifçe aşağı yukarı salladım.


Kollarımı kaldırıp tişörtümü çıkarmasına izin verdim. Ben de titreyen ellerimi onun tişörtüne götürüp çıkarmıştım.

O güzel vücudunu görmek onu daha fazla istememe sebep olmuştu. Keremden vazgeçmiş, bana gelmişti. Benim için buradaydı.

Bumlar gerçekten oluyor muydu?

Tekrar boynuma yöneldiğinde ben de ellerimi onun çıplak sırtında gezdiriyorduö. Ellerim sırtına kıyasla oldukça soğuktu. Boynumu ısırmasıyla inledim.

Evet, gerçekten olıyordu.

Yine de hayallerimden bile daha güzel olan bu anların rüya olabileceğini düşünmeden edemiyordum.


Bir süre de orada oylandıktan sonra kollarını belime sarıp kulağıma geldi. Diliyle kulağımın altındaki yere hafifçe dokunup

"Odama gidelim mi?"

diys fısıldadı titrek nefesi kulağıma çarpıyordu. Kafamı sallamakla yetindim. Ne yapacağımı bilmez haldeydim. Tek istediğim onunla olmaktı.

"Tutun bana, gerçi ben de pek sağlam değilim ama"

Gülümseyip kolumu ona sardım. Dans ediyormuş gibi geriye doğru yürüyorduk.

Sonunda odasının kapısını açıp içeri girmemizi sağladı. Sırtım yatağın yumuşaklığıyla buluştuğunda biraz olsun rahatlamıştım.

*


Gülümsememi bozmadan boş boş tavanı izliyordum.


Ozan kollarını bedenime sardığında gülümseyerek ona doğru döndüm. O da gülümseyip kafamı göğsüne yaslamamı sağladı.

Mutluluktan ağlayabilirdim...

----------------------------------------------

Çok uzun bölüm oldu bu sskskksjshsjs

985 kelime djkdks

Şarjım her an bitebilir ama olsundu

Ağağağağğaağ bu bölümü çok seviyorum

Vee son olaraak her zamanki gibi fikirlerinizi yazarsanız mutlu olurum

💖💗💎

Aramızı Yapsana(Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin